Skravletråd

Den værste ømheten pleier å gi seg etter første trimesteret. Men alle er jo forskjellig da så kan ikke garantere noe. :)
Ååå jeg håper det for nå er jeg lei :( er så vondt, sprenger skikkelig på avogtil!
 
22 dager igjen til 12 ukers TUL (12+6), ventingen tærer på humøret mitt.

Anyway.. i går var vi på første jordmorsamtale og var ganske spent i forkant av timen. Min forrige jordmor jeg hadde i 2006 og 2008 var superherlig..! Elsket henne :laughing002

Men..! Det viste seg at hun nye var minst like super, og vi fikk god kjemi. Lita skjønn dame med masse kompetanse :love017 Veldig fornøyd!
 
22 dager igjen til 12 ukers TUL (12+6), ventingen tærer på humøret mitt.

Anyway.. i går var vi på første jordmorsamtale og var ganske spent i forkant av timen. Min forrige jordmor jeg hadde i 2006 og 2008 var superherlig..! Elsket henne :laughing002

Men..! Det viste seg at hun nye var minst like super, og vi fikk god kjemi. Lita skjønn dame med masse kompetanse :love017 Veldig fornøyd!

Det er jo supert da :) jeg er veldig spent på hvem jeg får som JM, har flyttet siden sist graviditet! Har time i slutten av mnd
 
Tror dere jeg får utvendig UL neste gang? Jeg er da 13+0. Eller blir det innvendig?
 
Jeg har hatt utvendig siden uke 8, så det varierer sikkert hva de gjør. Men før uke 8 tror jeg de tar det innvendig
 
Hva tenker dere om påsmurte rundstykker ogsånn? Har lest at gravide skal være forsiktig med kjøttpålegg som nærmer seg utløpsdato, og på gilde sine sider står det at vi skal spise pålegget før det har gått fem dager siden åpning.

I kantina her på jobb har de påsmurt innimellom, og det er så digg! Så jeg lurer på hva dere ville ha gjort? Det er en kantine for flere hundre mennesker, så jeg regner med at de åpner og bruker kjøttpålegget samme dag, men ble usikker nå..
 
Hva tenker dere om påsmurte rundstykker ogsånn? Har lest at gravide skal være forsiktig med kjøttpålegg som nærmer seg utløpsdato, og på gilde sine sider står det at vi skal spise pålegget før det har gått fem dager siden åpning.

I kantina her på jobb har de påsmurt innimellom, og det er så digg! Så jeg lurer på hva dere ville ha gjort? Det er en kantine for flere hundre mennesker, så jeg regner med at de åpner og bruker kjøttpålegget samme dag, men ble usikker nå..
Hadde spist og kost meg !
 
Hadde spist og kost meg !
Takk, for det var nettopp det jeg gjorde nå :D Er inne i en periode hvor jeg er sååå sulten og spiser hele tiden, så jeg tar det som et godt tegn på at kroppen jobber hardt :happy:
 
Hva tenker dere om påsmurte rundstykker ogsånn? Har lest at gravide skal være forsiktig med kjøttpålegg som nærmer seg utløpsdato, og på gilde sine sider står det at vi skal spise pålegget før det har gått fem dager siden åpning.

I kantina her på jobb har de påsmurt innimellom, og det er så digg! Så jeg lurer på hva dere ville ha gjort? Det er en kantine for flere hundre mennesker, så jeg regner med at de åpner og bruker kjøttpålegget samme dag, men ble usikker nå..

Det har jeg ikke tenkt på en gang! Jeg er hekta på kokt skinke for tiden, så jeg kjøper de store pakkene... Men jeg spiser de jo ikke opp innen 5 dager...
 
Det har jeg ikke tenkt på en gang! Jeg er hekta på kokt skinke for tiden, så jeg kjøper de store pakkene... Men jeg spiser de jo ikke opp innen 5 dager...

Jeg spiser heller ikke opp innen 5 dager. Norske retningslinjer er kjempe strenge. Spiser ikke noe helt nært eller over utløpsdato og tenker at det er godt nok [emoji4]
 
Noen som vet hva sånn antiskli for trapper heter? Og hvor man kan kjøpe det?
 
Back
Topp