Skravletråd

Kan du ikke be om henvisning pga blødning?

Ser jeg satte kommaet feil i den setningen :bag: altså, det er ukenummer 9 jeg er stresset for.

Har ingen blødning nå, det hendte i 2014 da MA ble oppdaget.
 
Å herregud ja, min UL er om tre uker og det er så lenge til at det kunne like gjerne vært 3 år.... venter på doppler i posten og håper jeg klarer å høre hjerteslag før den tid for jeg holder på å klikke av å ikke vite :( vet Sjangsen er liten men..

Jo nærmere man kommer uke 12, jo saktere går dagene... -.-
Hvilken Doppler har du bestilt?
Leser om fler som har funnet hjerteslag tidlig... så det skal kunne være mulig..?
 
Jo nærmere man kommer uke 12, jo saktere går dagene... -.-
Hvilken Doppler har du bestilt?
Leser om fler som har funnet hjerteslag tidlig... så det skal kunne være mulig..?
Ja jeg tenker jo i min desperasjon at siden jeg kjenner livmoren godt over skambenet så skal jeg klare å finne den. Men har jo aldri gjort det før så aner ikke hvordan man leter heller. Men men. Har kjøpt en angelsound på Finn :)
 
Ja, det føles litt som år når man går å venter, og man er så usikker! Jeg gruer meg egentlig litt, er redd for at det er noe gale! Nesten så jeg har lyst å booke en time denne uken, men det er egentlig bare bortkastet penger! Må klare å vente to uker [emoji85]

Jeg tørr ikke bestille sånne; for jeg vet hvor stressa jeg hadde blitt om jeg ikke fant! Så prøver å holde meg unna! Går hver 4.uke til kontroll hos lege, så får høre hjerteslagene da :)
Nei jeg har en avtale med meg selv som jeg tenkt på før jeg kjøpte den og det er at jeg skal IKKE tillate meg å bli redd om jeg ikke finner den. Jeg er inneforstått med at det mest sannsynlig er altfor tidlig og at jeg ikke har peiling på hvordan sånne ting funker så jeg skal ikke ta helt av om jeg ikke får det til. Men prøve igjen noen dager sener e
 
Ser jeg satte kommaet feil i den setningen :bag: altså, det er ukenummer 9 jeg er stresset for.

Har ingen blødning nå, det hendte i 2014 da MA ble oppdaget.
I feel ya.

Er inne i min tiende uke, og det er bare en uke til jeg er like langt som jeg var da babyen døde sist. Neste merkedag er 15+0, dagen MA ble oppdaget. Den dagen skal jeg ha en viktig presentasjon på jobben.
 
Herregud denne uka går seint?!?!?
Er i neste uke inni min 12 uke og det kan SØREN meg ikke komme fort nok
Føler med deg! Er 11+0 på mandag og ultralyd mandagen etter.. Har såå lyst å sjekke nå st det fremdeles er liv der innee
 
Føler med deg! Er 11+0 på mandag og ultralyd mandagen etter.. Har såå lyst å sjekke nå st det fremdeles er liv der innee

Samme her [emoji43] tortur å ikke vite. Brukte Doppler i går og etter MYE leting fant jeg hjertelyd, men jeg mistet den etter bare et par sekunder [emoji28] var uansett godt å høre at det var noe aktivitet der inne.
 
Fikk låne meg en doppler men fant ikke lyden... prøvde ikke så lenge heller da,5 min eller noe. Fant bare min egen.... men er vel for tidlig kanskje
 
Fikk låne meg en doppler men fant ikke lyden... prøvde ikke så lenge heller da,5 min eller noe. Fant bare min egen.... men er vel for tidlig kanskje

Er nok bare litt tidlig ja :)
De fleste som finner den tidlig, finner den ikke før i uke 12.
 
Er så glad for at det er helg og mannen er tilbake, å kan jeg endelig få litt energi til å henge her med dere flotte damer igjen.
Har følt meg helt gåen de siste dagene, så jeg har ikke hatt ork til å følge helt med her.
Men nå er jeg tilbake med ny giv :joyful:
 
Er så glad for at det er helg og mannen er tilbake, å kan jeg endelig få litt energi til å henge her med dere flotte damer igjen.
Har følt meg helt gåen de siste dagene, så jeg har ikke hatt ork til å følge helt med her.
Men nå er jeg tilbake med ny giv :joyful:

Hurra for det [emoji1319]
Mannen er borte på dagtid i helgen, han holder kurs! Ikke spesielt gøy mtp formen min, men sånn er livet! Heldigvis kommer mamma her idag og kan leke litt med mini så jeg får slappet av [emoji7]
 
Hurra for det [emoji1319]
Mannen er borte på dagtid i helgen, han holder kurs! Ikke spesielt gøy mtp formen min, men sånn er livet! Heldigvis kommer mamma her idag og kan leke litt med mini så jeg får slappet av [emoji7]

Godt du kan få litt avlastning, men trenger det når formen er dårlig:Heartred
Selv når formen ikke er dårlig kan man jo trenger det :p
 
Har så mange rare drømmer for tiden, og i alle drømmene er jeg gravid og noe rart skjer. Inatt drømte jeg at jeg hadde hunden min med på ultralyd..:excited001Hadde også hunden min med på babysvømming og forstod ikke hvorfor folk så rart på oss.
 
Vi har en vugge som mannen har hatt stående lenge fra da han var liten,i gangen utenfor soverommet siden vi ikke har hatt plass til den andre steder. Idag tok jeg den inn på soverommet og jeg føler så sykt på at jeg har jinxet det.... angrer på at jeg gjorde det :(
Tenkte,skal jeg ta den ut? Men den er så fin og den står der så fint... men det blir så forbanna jævlig om vi er nødt å ta den ut igjen... :(
Uff. Skulle bare latt den stå i gangen..
 
Vi har en vugge som mannen har hatt stående lenge fra da han var liten,i gangen utenfor soverommet siden vi ikke har hatt plass til den andre steder. Idag tok jeg den inn på soverommet og jeg føler så sykt på at jeg har jinxet det.... angrer på at jeg gjorde det :(
Tenkte,skal jeg ta den ut? Men den er så fin og den står der så fint... men det blir så forbanna jævlig om vi er nødt å ta den ut igjen... :(
Uff. Skulle bare latt den stå i gangen..

Skjønner tankegangen din, tenkte litt det samme når jeg kjøpte vogn idag [emoji85] men vi får krysse fingrene for at spirene sitter hele veien!
 
Back
Topp