Skravletråd

Ja har også kvalmeperioder men heldigvis ikke hele dagen som jeg hadde fra uke 6-8. Er nå 9+3 :)

Kanskje håp for at det er på ei over her også da. Har ikke kasta opp siste dagene. Nå som kroppen endelig får litt mer mat så reagerer den med skikkelig diare... som om den får sjokk av regelmessig næring. Satser på det går seg til etterhvert.
 
Kanskje håp for at det er på ei over her også da. Har ikke kasta opp siste dagene. Nå som kroppen endelig får litt mer mat så reagerer den med skikkelig diare... som om den får sjokk av regelmessig næring. Satser på det går seg til etterhvert.
Hadde også veldig diaré idag.. etter frokost.... Hehe :) merkelig denne kroppen ass
 
Pådratt meg en heftig halsbetennelse og feber av og på! Kvalmen merker jeg ikke særlig til nå, men kanskje fordi jeg er så dårlig at det veier over alt annet! Noen som hr noen gode tips for halsen?:( Skal til legevakten senere i dag for medisiner
 
Pådratt meg en heftig halsbetennelse og feber av og på! Kvalmen merker jeg ikke særlig til nå, men kanskje fordi jeg er så dårlig at det veier over alt annet! Noen som hr noen gode tips for halsen?:( Skal til legevakten senere i dag for medisiner
Halsbetennelse har jeg dessverre ingneting råd mot annet enn legehjelp :( det er svinvondt
 
Pådratt meg en heftig halsbetennelse og feber av og på! Kvalmen merker jeg ikke særlig til nå, men kanskje fordi jeg er så dårlig at det veier over alt annet! Noen som hr noen gode tips for halsen?:( Skal til legevakten senere i dag for medisiner

Åh, det hadde jeg for et par uker siden! Kjempevondt og var så dårlig!! Fikk antibiotika og en halsspray på apoteket, men var i England da, så vet ikke om den sprayen finnes i Norge. God bedring!
 
Pådratt meg en heftig halsbetennelse og feber av og på! Kvalmen merker jeg ikke særlig til nå, men kanskje fordi jeg er så dårlig at det veier over alt annet! Noen som hr noen gode tips for halsen?:( Skal til legevakten senere i dag for medisiner

Paracet og fribol halstabletter reddet meg :)
 
Var på første svangerskapskontroll idag (7+0), og syns nesten det var rart at de ikke sjekka at jeg faktisk er gravid :wacky: Haha, jeg er kanskje rar, men det har ikke gått opp for meg!

Trodde også de skulle ha en urinprøve, men det skulle de ikke, så her sitter jeg på jobb med tiss i en beholder i veska liksom :joyful::joyful:
 
Var på første svangerskapskontroll idag (7+0), og syns nesten det var rart at de ikke sjekka at jeg faktisk er gravid :wacky: Haha, jeg er kanskje rar, men det har ikke gått opp for meg!

Trodde også de skulle ha en urinprøve, men det skulle de ikke, så her sitter jeg på jobb med tiss i en beholder i veska liksom :joyful::joyful:


De tok vell blodprøver av deg? Der ser de at du er gravid (HCG måling) er nok for tidlig å sjekke på annet vis enn ultralyd nå så tidlig.
 
De tok vell blodprøver av deg? Der ser de at du er gravid (HCG måling) er nok for tidlig å sjekke på annet vis enn ultralyd nå så tidlig.
Ja, de tok blodprøver, de sjekker kanskje HCG-nivået der ja (haha).
 
Er dere «glade» for mensmurringene deres? Altså. Kan man velge å se på de som en positiv ting istedet for å være bekymret?
 
Er dere «glade» for mensmurringene deres? Altså. Kan man velge å se på de som en positiv ting istedet for å være bekymret?

Jeg er glad i de veldig svake murringene. De har jeg hatt hele veien, så de er liksom trygge. Blir nervøs når de er sterkere, men det har jo fått fint til nå.
 
Jeg er glad i de veldig svake murringene. De har jeg hatt hele veien, så de er liksom trygge. Blir nervøs når de er sterkere, men det har jo fått fint til nå.
Ja de er heldigvis ikke sterke men mer som en svak murring og ikke konstant heller men kommer og går. Prøver å endre innstilling å bli glad i de istedet :)
 
Halsbetennelse har jeg dessverre ingneting råd mot annet enn legehjelp :( det er svinvondt
Ja! Virkelig:-/ Vært hos legen to ganger nå for kontroll. Fikk hvertfall litt sterkere smertestillende for å lindre smertene i halsen og hosten, så håper det hjelper litt. Ble sykemeldt ut i morgen også da jeg var sykt redusert og sikkert smittsom på jobb i tillegg:hungover:
 
Herregud denne uka går seint?!?!?
Er i neste uke inni min 12 uke og det kan SØREN meg ikke komme fort nok
 
Denne uken går veldig seint! Enig med deg der!! Om to uker skal jeg på TUL, så tiden går eekstra tregt pga det tror jeg!
Å herregud ja, min UL er om tre uker og det er så lenge til at det kunne like gjerne vært 3 år.... venter på doppler i posten og håper jeg klarer å høre hjerteslag før den tid for jeg holder på å klikke av å ikke vite :( vet Sjangsen er liten men..
 
Fastlegen ba meg telle fra snurra, og heller gå ut i fra OUL i uke 18. Så da er jeg 9+0 i dag.

Denne uken begynte jeg å blø, da jeg hadde MA for fire år siden, så kjenner jeg har veeeeldig lyst på en UL for å roe hodet ned..... gahhh.

Vi har time til UL 4.oktober.. det blir vondt å vente så lenge :sick009
 
Å herregud ja, min UL er om tre uker og det er så lenge til at det kunne like gjerne vært 3 år.... venter på doppler i posten og håper jeg klarer å høre hjerteslag før den tid for jeg holder på å klikke av å ikke vite :( vet Sjangsen er liten men..

Ja, det føles litt som år når man går å venter, og man er så usikker! Jeg gruer meg egentlig litt, er redd for at det er noe gale! Nesten så jeg har lyst å booke en time denne uken, men det er egentlig bare bortkastet penger! Må klare å vente to uker [emoji85]

Jeg tørr ikke bestille sånne; for jeg vet hvor stressa jeg hadde blitt om jeg ikke fant! Så prøver å holde meg unna! Går hver 4.uke til kontroll hos lege, så får høre hjerteslagene da :)
 
Fastlegen ba meg telle fra snurra, og heller gå ut i fra OUL i uke 18. Så da er jeg 9+0 i dag.

Denne uken begynte jeg å blø, da jeg hadde MA for fire år siden, så kjenner jeg har veeeeldig lyst på en UL for å roe hodet ned..... gahhh.

Vi har time til UL 4.oktober.. det blir vondt å vente så lenge :sick009

Kan du ikke be om henvisning pga blødning?
 
Back
Topp