Skravletråd

7+4 i dag og sååå kvalm! Noen andre som har fått kvalmen såpass sent? Jeg trodde jeg skulle slippe...
 
Syns det er helt fantastisk idag at jeg er 9 fullgåtte uker og at det faktisk er et foster inni der :) håper bare det er friskt.... og lever. Er så bekymret.
 
Jeg skal ta 7+2, neste onsdag. Jeg må bare se at det er noe der og at det er i orden før jeg klarer å senke skuldrene og nyte dette. Første legetime på mandag, så den uken skjer det mye, håper det går bra!
 
Jeg skal ikke før om nesten 6 uker og føler det er så utrolig lenge til! Er nesten som jeg bestiller en tidligere time også, men er så dyrt og forhåpentligvis helt unødvendig. Klarer ikke bestemme meg.
 
Leste nettopp om at en unge venstre politiker vil øke abortgrensen fra uke 12 til 24. Hahhahahahahahahahahha unnskyld at jeg ler men det der kommer ALRRI til å gå gjennom. Er han helt forbanna brent på skallen eller ?! Fy faen ass
 
Leste nettopp om at en unge venstre politiker vil øke abortgrensen fra uke 12 til 24. Hahhahahahahahahahahha unnskyld at jeg ler men det der kommer ALRRI til å gå gjennom. Er han helt forbanna brent på skallen eller ?! Fy faen ass

Her er det en som ikke vet hva han snakker om. På nyfødt intensiv tar de i mot babyer i uke 22-23.
 
Jeg skal ikke før om nesten 6 uker og føler det er så utrolig lenge til! Er nesten som jeg bestiller en tidligere time også, men er så dyrt og forhåpentligvis helt unødvendig. Klarer ikke bestemme meg.
Skjønner deg godt! Jeg har vært innom samme tanke, men har klart å la være. Nå er det plutselig «bare» 20 dager igjen. :)
 
Jeg skal ikke før om nesten 6 uker og føler det er så utrolig lenge til! Er nesten som jeg bestiller en tidligere time også, men er så dyrt og forhåpentligvis helt unødvendig. Klarer ikke bestemme meg.

Jeg hadde gjort akkurat det samme hvis det ikke var for at jeg overhodet ikke kjenner meg gravid denne gangen og hadde mange symptomer på samme tid sist. Hadde jeg følt meg likt som sist hadde jeg ventet til uke 12-14 og ikke brukt pengene nå :)
 
Nå er det rett før jeg graver frem mammabuksene. Jeg er oppblåst i magen og alt strammer... Men jeg føler 9 uker er litt vel tidlig
 
Gøy med så mange svar. Jeg vurderer å ta TUL i uke 10, men føler det er såååå lenge til. Vil gjerne fortelle familie, men vil vite at alt er ok først. Bestiller hvertfall legetime til uka. Da er jeg i uke 7. Har dere fortalt det til noen enda? Jeg er førstegangs gravid og det klør SÅ etter å fortelle det til de nærmeste.
 
Leste nettopp om at en unge venstre politiker vil øke abortgrensen fra uke 12 til 24. Hahhahahahahahahahahha unnskyld at jeg ler men det der kommer ALRRI til å gå gjennom. Er han helt forbanna brent på skallen eller ?! Fy faen ass
Han er jo totalt uopplyst! Helt utrolig at det går an å være politiker og vite niks om premature, men likevel uttale seg om dem på denne måten.
 
Gøy med så mange svar. Jeg vurderer å ta TUL i uke 10, men føler det er såååå lenge til. Vil gjerne fortelle familie, men vil vite at alt er ok først. Bestiller hvertfall legetime til uka. Da er jeg i uke 7. Har dere fortalt det til noen enda? Jeg er førstegangs gravid og det klør SÅ etter å fortelle det til de nærmeste.

Jeg skal besøke familien min i helgen, og da MÅ jeg bare fortelle det, kommer ikke til å klare å holde meg, og da er jeg 6+4/5 :D Har legetime på mandag og tidlig ultralyd på onsdag, jeg trenger å se at det er noe der! Hadde ikke klart å vente i enda tre/fire uker, men vurderer en ultralyd til i uke 12, hvis jeg føler for det. Legen min ville gjerne ha meg på time mellom uke 6-8 sa hun, det er kanskje litt tidlig, men bare å kaste seg uti det:cat:
 
Back
Topp