Skravletråd

Jeg klarte ikke å slå meg til ro med å vente, så jeg var på tul i dag 7+0. [emoji85] Fikk se et bankende hjerte, og jeg kan dermed senke skuldrene litt mer frem til neste ul i uke 12. [emoji28][emoji85]

Så bra du fikk se bankende hjerte! :) Vi skal på tul om 2 uker og jeg syns tiden går så sinnsykt sakte. Vil bare spole frem tiden! :hilarious:
 
Nå er jeg ikke i tvil lenger ass. Kjenner livmoren et godt stykke over skambenet :) 9+2. Flere ?
 
Så et lite, bankende hjerte på TUL i går! [emoji173]️
 
Vi skal i bryllup i dag til min svigerinne. Min svigerfar vet alltid når noen av oss er gravide. Sist hadde vi tatt positiv test dagen før og han kom bort og spurte samboer om jeg var gravid [emoji23] Gjort det samme med flere andre. Så blir gøy å se om han skjønner det nå [emoji2][emoji28]

skikkelig spennanes:)
 
Nå er jeg ikke i tvil lenger ass. Kjenner livmoren et godt stykke over skambenet :) 9+2. Flere ?
Tror jeg kjenner den. Fått en hard valk nederst værtfall. Aldri vært god på å kjenne men noe er der værtfall. 8+5 i dag og tredjegangs. Har også en ganske stor cyste på eggstokken som gjør det litt trangere i bekkenet. Tenker det kan vere derfor den titter opp så tidlig :)
 
Hei jenter :) Jeg er ny her, har ikke fortalt til noen andre enn kjæresten min enda at jeg er gravid, så trenger noen å prate med.

Er 6+0 idag, fant ut først på torsdag at jeg var gravid, så har på en måte ‘bare’ vært gravid i 4-5 dager. Men er bekymra, såklart. Har ikke så mye symptomer, og de jeg hadde i helgen (oppblåst, ømme bryst, en god del murringer) er nesten borte idag. Men jeg håper det er fordi jeg har slappet veldig av i helgen, og ikke pga noe annet.

Har første legetime allerede på mandag om en uke (legen min sa jeg burde komme mellom ule 6 og 8, syns det var litt tidlig), men blir vel ikke noe roligere etter den timen. Har noen hatt TUL enda? Er det veldig tidlig å ta i uke 7 for å berolige meg selv?
Gratulerer så mye❤️ Slik jeg har forstått er det helt normalt at sympt kan komme og gå. Skjedd meg også, ble fort bekymret, men kvalmen feks
 
Gratulerer så mye❤️ Slik jeg har forstått er det helt normalt at sympt kan komme og gå. Skjedd meg også, ble fort bekymret, men kvalmen feks
Takk, det er fortsatt helt uvirkelig, lurer på når det går opp for meg :wacky: Merker litt mer til symptomene nå, veldig trøtt og ømme bryster. Har heldigvis helt sluppet unna kvalmen (enda), er bare MEGAsulten hele tiden, så spiser og spiser så får kvalmen komme om den kommer :) Er 6+3 idag, kan jeg da si at jeg er i uke 7/er 7 uker gravid?
 
Første dagen på lenge hvor formen er bra :woot: og endelig hadde jeg overskudd til å gjøre rent i huset, og skifte på sengene. For en følelse :)
 
Googlet «hvordan merker man at man har en MA»... det skulle jeg ikke gjort.... :(
Skjønner ikke at jeg skal være så heldig at denne babyen vår er frisk.... der synker ikke inn, er som om jeg forventer det er noe galt ....
 
Er så digg!! Håper formene våre begynner å komme ovenpå nå,merker også en bedring :)
Jeg har følt meg litt mer som meg selv de siste to dagene. Det er så fantastisk :) kvalm enda men føler den utmattelsen er hakket bedre. Hvor langt på vei er dere? Her er jeg 8+6. Håper litt det verste er på retur.
 
Jeg har følt meg litt mer som meg selv de siste to dagene. Det er så fantastisk :) kvalm enda men føler den utmattelsen er hakket bedre. Hvor langt på vei er dere? Her er jeg 8+6. Håper litt det verste er på retur.
Ja har også kvalmeperioder men heldigvis ikke hele dagen som jeg hadde fra uke 6-8. Er nå 9+3 :)
 
Back
Topp