Skravletråd

Det kommer væske ut ene puppen :hilarious::eek:
Det var tidlig !

Oi..! På tide med ammeinnlegg allerede?
Det har ikke kommet noe her, men har ikke prøvd å klemme ut noe heller altså.. det er ømt :inpain:

Oi..! På tide med ammeinnlegg allerede?
Det har ikke kommet noe her, men har ikke prøvd å klemme ut noe heller altså.. det er ømt :inpain:
Huff nei håper ikke det!! Jeg skulle egentlig bare klemme for å se på gøy,også kom det faktisk en ørliten dråpe ut. Fikk en sånn «oi. Jeg er faktisk gravid. Jeg skal ha barn» følelse :hilarious:

Huff nei håper ikke det!! Jeg skulle egentlig bare klemme for å se på gøy,også kom det faktisk en ørliten dråpe ut. Fikk en sånn «oi. Jeg er faktisk gravid. Jeg skal ha barn» følelse :hilarious:

For noen starter visst meieriet tidlig, godt det ikke er full lekkasje hos deg ennå :hilarious:

Kroppen gjør jobben sin:smiley-angelic003 synes det er helt sykt at prosessene med utforming av et helt menneske.. at alle celler havner på rett plass,... helt av seg selv. Skål for kroppen! (Med farris bris)

Last edited:
For noen starter visst meieriet tidlig, godt det ikke er full lekkasje hos deg ennå :hilarious:

Kroppen gjør jobben sin:smiley-angelic003 synes det er helt sykt at alle prosessene med utforming av et helt menneske.. at alle celler havner på rett plass, helt av seg selv. Skål for kroppen! (Med farris bris)
Ja det er helt utrolig! Er ikke til å fatte egentlig. Vi lager mennesker,inni vår egen kropp. Er så fantastisk :)

Det kommer væske ut ene puppen :hilarious::eek:
Det var tidlig !

Det gjør det her også. Fikk beskjed av jordmor at det kom til å gå helt fint, bare jeg ikke drev å klemte på de hele tiden så ville det nok bli med en dråpe her og der frem til fødsel. Var jo livredd fullt meieri allerede.

Det gjør det her også. Fikk beskjed av jordmor at det kom til å gå helt fint, bare jeg ikke drev å klemte på de hele tiden så ville det nok bli med en dråpe her og der frem til fødsel. Var jo livredd fullt meieri allerede.
Ja jeg skal ikke klemme mer, orker ikke drive med melkeproduksjon allerede :confused:

Dere som drikker kaffe, te etc.. (koffein) hvordan er det med dere nå i 2.trimester? Er dere like forsiktig nå som før? Jeg personlig mistet jo helt lysten på kaffe i første trimeste, men nå denne uken fikk jeg plutselig lyst på sån nescaffe med melk. Samt så drikker jeg alltid te på kvelden :)

Teller det at man har spist sjokolade hvis man ikke husker det selv? :) synes jeg hadde noe sjokolade i hånda tidligere, men skjønner ikke hvor den har blitt av...

Teller det at man har spist sjokolade hvis man ikke husker det selv? :) synes jeg hadde noe sjokolade i hånda tidligere, men skjønner ikke hvor den har blitt av...

Nei, da teller det ikke :joyful:

Dere som drikker kaffe, te etc.. (koffein) hvordan er det med dere nå i 2.trimester? Er dere like forsiktig nå som før? Jeg personlig mistet jo helt lysten på kaffe i første trimeste, men nå denne uken fikk jeg plutselig lyst på sån nescaffe med melk. Samt så drikker jeg alltid te på kvelden :)
Drikker en kopp Nescafé hver morgen :) sinnsykt godt! Drikker Pepsi Max på kvelden. Ikke mengder men ett glass og to.

Jeg har også begynt å få smaken på kaffe igjen. Holder meg til 1-2 kopper om dagen :)

Jeg har fremdeles avsmak på kaffe etter førstemann, men drikker Pepsi Max. Begrenser fremdeles mengden, men mindre forsiktig nå enn i første trimester.

Har fortsatt ikke lyst på kaffe, men kvalmen sitter fortsatt ganske godt. Mener å huske fra sist at jeg fikk mer og mer lyst på kaffe mot slutten av andre trimester [emoji4]

Da ble det legevakt med 2 åringen etter fallulykke som ente veldig bra, bare hysterisk gravid mor som måtte få ungen sjekket. Nå blir det kosing på teppe på gulvet resten av dagen og tror sannelig jeg kjente noen bevegelser i magen også. Med mindre det var en fis da.

Da ble det legevakt med 2 åringen etter fallulykke som ente veldig bra, bare hysterisk gravid mor som måtte få ungen sjekket. Nå blir det kosing på teppe på gulvet resten av dagen og tror sannelig jeg kjente noen bevegelser i magen også. Med mindre det var en fis da.
[emoji33] alltid greit å sjekke. Man vet jo aldri.. Godt det gikk bra[emoji28] Jeg også lurer på om jeg kjenner noe i magen eller om det er luft/kramper eller rykninger i livmoren..

Flere enn meg som sitter oppløst i tårer over skal vi danse nå? :sad015 Hormonella altså!:laughing001

Back
Topp