Skravletråd

Jeg har tenkt at det er litt underforstått, sånn som med folat. Kan ikke huske hvordan jeg fant ut at gravide bør ta vaksinen, men jeg leste det sikkert et eller annet sted då jeg var gravid med første.
Ja, men så gnåler jo alle om folat synes jeg. Jeg kom på at jeg faktisk spurte med første, for da så jeg den plakaten om at det var anbefalt. Legen sa at det fikk jeg gjøre som jeg ville... Jeg får spørre igjen :)
 
Hodepine fra en annen verden :schocked028 la meg tidlig i håp om bedring, men nå er det værre...

Pain!! :gen045
 
Er det flere enn meg som sliter med å få åpnet enkelte av trådene her inne? [emoji848]
 
Var å så på barnevogn i dag, for å se hva vi faller på i tilfelle jeg fant noe på finn eller noe! Var så usikker på hva vi skulle ha, men vi falt til slutt på stokke da. Jeg likte egentlig billabong bitte litt mer, men mannen klarte å overtale meg:playful:
 
Ny ultralyd i dag, og nervene er tynnslitt. Jeg har jo kjent bevegelse så det burde roe meg ned, men jo lenger jeg kommer jo mer nervøs blir jeg.

Forhåpentligvis blir det en positiv opplevelse.
 
Ny ultralyd i dag, og nervene er tynnslitt. Jeg har jo kjent bevegelse så det burde roe meg ned, men jo lenger jeg kommer jo mer nervøs blir jeg.

Forhåpentligvis blir det en positiv opplevelse.

Krysser fingrene for deg [emoji177]
 
Den følelsen når du er hos legen og hun sier «vi får prøve å høre hjertelyden men det er nok for tidlig» men du vet det ikke er det og smiler godt når hun finner den med engang :p
 
Ny ultralyd i dag, og nervene er tynnslitt. Jeg har jo kjent bevegelse så det burde roe meg ned, men jo lenger jeg kommer jo mer nervøs blir jeg.

Forhåpentligvis blir det en positiv opplevelse.
Det blir det nok helt sikkert :)
 
Den følelsen når du er hos legen og hun sier «vi får prøve å høre hjertelyden men det er nok for tidlig» men du vet det ikke er det og smiler godt når hun finner den med engang :p

Deilig [emoji177][emoji177]

Her hører de ikke på hjertelyden før etter OUL
 
Jupp :( men men, bare tre uker til OUL, så får bare holde ut
Syns egentlig sånt burde være opp til hver enkelt kvinne jeg. De kunne godt gitt tilbudet, så kunne den gravide selv velge om hun ville ta Sjangsen å høre å eventuelt ikke finne lyden. Er 2 uker til min OUL, tiden går sååå seint!!
 
Herregud! De siste dagene har jeg helt glemt å ta folat:eek: tror vi det er krise? Husker ikke hvor lenge man skulle gå på den? Tror jeg tok siste rundt 12+3 eller noe.. usj, får prøve å huske den i dag!
 
Herregud! De siste dagene har jeg helt glemt å ta folat:eek: tror vi det er krise? Husker ikke hvor lenge man skulle gå på den? Tror jeg tok siste rundt 12+3 eller noe.. usj, får prøve å huske den i dag!
Man trenger bare ta til 12 uker :) jeg sluttet rundt uke 13 eller noe men det var for jeg like greit kunne spise opp boksen, var bare litt igjen :)
 
Back
Topp