Skravletråd

Deilig [emoji177][emoji177]

Her hører de ikke på hjertelyden før etter OUL
Så rart. Gjør ikke jordmor dette automatisk på hver kontroll? Om man går til jordmor da og ikke lege.. Legen min også ville drt men så hadde han ikke doppler der og da..
 
Så rart. Gjør ikke jordmor dette automatisk på hver kontroll? Om man går til jordmor da og ikke lege.. Legen min også ville drt men så hadde han ikke doppler der og da..

Jeg var der sist i uke 13, skal ikke tilbake før uke 24, da skal hun høre :)
 
Altså,er det mulig at pepsi max kurerer hodepine eller?!
Jeg har jo hatt så sinnsykt vondt i hodet LENGE ,flere uker...og nesten levd på smertestillende meg MEGA dårlig samvittighet.. og har ikke drukket pepsi max på lenge (men har drukket annen koffeinholdig drikke så har fått koffein i meg på et eller annet vis),men igår og idag har jeg drukket det og ikke hatt hodepine... er det mulig..??
Vet jo om abstinenser osv men jeg drakk ikke mye pepsi max før heller og jeg har jo som sagt fått koffein i meg på annet vis...skjønner ingenting jeg..
 
Altså,er det mulig at pepsi max kurerer hodepine eller?!
Jeg har jo hatt så sinnsykt vondt i hodet LENGE ,flere uker...og nesten levd på smertestillende meg MEGA dårlig samvittighet.. og har ikke drukket pepsi max på lenge (men har drukket annen koffeinholdig drikke så har fått koffein i meg på et eller annet vis),men igår og idag har jeg drukket det og ikke hatt hodepine... er det mulig..??
Vet jo om abstinenser osv men jeg drakk ikke mye pepsi max før heller og jeg har jo som sagt fått koffein i meg på annet vis...skjønner ingenting jeg..
Kan jeg aldri tenke men skal aldri si aldri :) min hodepine er også begynt å roe seg. Og samme gjore den forgje gang jeg var gravid rundt samme tidspunkt så jeg tenker det har med deg å gjøre uten å vite sikkert . Formen er jo ofte generelt bedre i andre trimester :)
 
Kan jeg aldri tenke men skal aldri si aldri :) min hodepine er også begynt å roe seg. Og samme gjore den forgje gang jeg var gravid rundt samme tidspunkt så jeg tenker det har med deg å gjøre uten å vite sikkert . Formen er jo ofte generelt bedre i andre trimester :)
Ja det kan jo tenkes at det bare er en kjempetilfeldighet,og jeg begynner å bli bedre i formen :) håper virkelig det, for den hodepinen har torturert meg i flere uker nå..
 
Herregud JEG ER SÅ SPENT PÅ OM DET ER GUTT ELLER JENTE I MAGEN!!!!!!!!!
Denne neste uken kommer til å gå så seint at jeg griner av tanken!!
 
Så rart. Gjør ikke jordmor dette automatisk på hver kontroll? Om man går til jordmor da og ikke lege.. Legen min også ville drt men så hadde han ikke doppler der og da..


Hørt flere si at de lytter ikke før etter oul.
 
Herregud JEG ER SÅ SPENT PÅ OM DET ER GUTT ELLER JENTE I MAGEN!!!!!!!!!
Denne neste uken kommer til å gå så seint at jeg griner av tanken!!


Får vite det på tirsdag vi, men skal innrømme at jeg er mest spent på om alt står bra til inni magen. Besteforeldre derimot maser.
 
Herregud JEG ER SÅ SPENT PÅ OM DET ER GUTT ELLER JENTE I MAGEN!!!!!!!!!
Denne neste uken kommer til å gå så seint at jeg griner av tanken!!
Det er jeg også, men vi skal ikke vite noe før fødsel[emoji33] spent på om vi klarer det[emoji28] jeg kommer garantert til å følge med med argusøyne under OUL og gjette meg grønn i trynet[emoji23] best å ikke se[emoji85]
 
Det er jeg også, men vi skal ikke vite noe før fødsel[emoji33] spent på om vi klarer det[emoji28] jeg kommer garantert til å følge med med argusøyne under OUL og gjette meg grønn i trynet[emoji23] best å ikke se[emoji85]
Oiii!! Dere som ikke vil vite er jammen sterke!!!
 
Oiii!! Dere som ikke vil vite er jammen sterke!!!
Bare ser for meg fødselen blir enda mer spesiell når vi ikke vet noe på forhånd. En ekstra overraskelse, liksom [emoji16] også er det ikke mulig å bli overlasset i rosa eller blått babytøy. Er så lei av at det alltid er rosa til jente og blått til gutt.. Hadde ikke klart ikke å vite kjønn med første, da hadde jeg gått på veggen[emoji23]
 
Flere som klør?!?!! Jeg holder på å bli gal!!!klør meg ihjel på beina
 
Jaaa fy søren. Smører meg med bodylotion men det funker ikke.
Det eneste som funka for meg etter å ha klødd av meg det øverste hudlaget (føltes i hvert fall sånn[emoji12]) var å spyle dem med iskaldt vann for å kjøle ned. Så måtte jeg distrahere meg med noe å gjøre mens det tørka så jeg ikke begynte å klø igjen..
 
Det eneste som funka for meg etter å ha klødd av meg det øverste hudlaget (føltes i hvert fall sånn[emoji12]) var å spyle dem med iskaldt vann for å kjøle ned. Så måtte jeg distrahere meg med noe å gjøre mens det tørka så jeg ikke begynte å klø igjen..
Ååårh ja det hørtes digg ut!! Men har akkurat smurt meg med eurax, men syns ikke det funker noe særlig :(
 
Back
Topp