Skravletråd?

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av _Arielle_, 17 Apr 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤

Ææææ Åårh så typisk!! Skikkelig irriterende. Hva med å forføre mannen ? :smug:

• Morsom Morsom x 1
  2. Gilmoregirl Flørter med forumet

Hehe, gjett om jeg prøver ;) Han er som regel så sliten når han kommer hjem at det bærer rett i seng (og ikke på den gøyale måten) før jeg rekker å gjøre noen ting. Det positive er jo at jeg da kan se hva jeg vil på Netflix når han har sluknet! :D

3. Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤

Haha true!!! :hilarious:

4. Lille Peanøtt Flørter med forumet

Det er ikke lett det der, når de jobber så lenge at de omtrent sovner før de treffer puten :bored: Har en samboer som også gjør det innimellom. Men jeg skal vel ikke klage for mye, for han er som regel ikke så vanskelig å få over på de rette tankene :p
    Men flirer for meg selv når jeg tenker på at den mest sexy setningen sikkert ikke er: Hei kjære! I kveld skal vi ha sex, for nå har jeg eggløsning!:D:D

5. Gilmoregirl Flørter med forumet

Hahaha. "Nå skal vi" og "eggløsning" hver for seg er som regel ikke så populært, og iallfall ikke i samme setning! :D

6. Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤

HAHAHA jeg hater det ordet !! Eggløsning!! Det er så sykt ekkelt egentlig, tror vi må finne på et bedre ord for å fortelle de om at nå er vi «klare» :hilarious: «ovnen er oppvarma,kom med bollen» eller noe.... den var skikkelig lame ass:laughing021

• Morsom Morsom x 1
  7. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

Gjør jo ingenting med flere skravletråder :)

• Enig Enig x 1
  8. Lille Peanøtt Flørter med forumet

Nei det kan ikke være en god kombo!:D
    Liker å være åpen med samboer, men det er ikke alle detaljer han trenger å vite hver gang :p
    Håper virkelig mensen min kommer snart, så vi kan prøve igjen ved første EL :)

9. Minlillenr3 Elsker forumet Februarbarna 2020

Nei langt ifra din test[emoji6] mine er bare teite skygger [emoji85]

10. Lady_Z Termin 5.Juli 2015 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Oi, egen skravle tråd her også jo:) kult!

11. Minlillenr3 Elsker forumet Februarbarna 2020

Samme som i går bare før tidsfristen på 5 min. Og beklager dårlige bilder. Helt ræva lys her på hotellrommet
    IMG_3537.JPG
    IMG_3539.JPG

12. Lille Peanøtt Flørter med forumet

Jeg er helt enig!! Det er helt grusomt!!!
    Haha..ja vi må finne på noe lurt som vi kan si istedenfor :p Slik at de skjønner hvorfor det er så viktig med sex den dagen..som ikke er et guffent ord!:D Syns det var en god setning jeg..men hadde sikkert fått latterkrampe om jeg skulle sagt det til samboer!:hilarious:

13. Klinkekula Andre møte med forumet

Føler egentlig at mine også bare er skygger:meh: Jeg får ta en ny test i morgen tidlig:wacky:

• Liker Liker x 1
  14. Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤

«Finn fram melet,kjære. Det er baketid» :hilarious::hilarious:

• Liker Liker x 2
    • Morsom Morsom x 2
  15. Lille Peanøtt Flørter med forumet

:D :hilarious:

16. Minlillenr3 Elsker forumet Februarbarna 2020

Tror ikke din er skygge[emoji6]

• Liker Liker x 1
  17. Klinkekula Andre møte med forumet

Trykket på liker:rolleyes: Men kjenner at dette er skikkelig skummelt:confused: Men alt skjer vell for dn grunn...

18. Minlillenr3 Elsker forumet Februarbarna 2020

Jeg har testa med disse før, og når jeg fikk skygger var de sånn myse skygger. Har fått en defekt engang, med tre streker også da. Men det var Max uflaks. Men aldri så klar strek som din[emoji106] pluss den var rosa og ikke grå som mine var

19. Minlillenr3 Elsker forumet Februarbarna 2020

«Foreløpig anbefales ikke MR-undersøkelse under graviditeten, selv om det ikke er holdepunkter for skadelige påvirkninger av fosteret.»

Tror det skal gå fint med spira så tidlig i svangerskapet bare for å kanskje berolige deg litt ift det[emoji4]

• Liker Liker x 2
  20. Klinkekula Andre møte med forumet

Takk:Heartred:rolleyes: Gjort er gjort, og hadde nok vært mye verre hvis det var røntgen det var snakk om!

Del denne siden