Skravletråd?

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av _Arielle_, 17 Apr 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Mine3+2 Forumet er livet jentene i juni13 It's gonna be May 2019 Snøkrystallene2021❄️

Lloyd pharmacy, rfsu test tidlig, disse clear blue. Alle er 10 mlu. Det er de mest sensitive.

• Liker Liker x 1
  2. Mine3+2 Forumet er livet jentene i juni13 It's gonna be May 2019 Snøkrystallene2021❄️

Det er så kjedelig! Værtfall når Paracet ikke virker heller.

3. Klinkekula Andre møte med forumet

Alltid koselig med svar:D Sitter på bussen og når jeg ankommer sykehuset har jeg 15min på meg før timen min, så litt stressa bare:wideyed:

4. Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤

Tell me about it.. har hatt hodepine et døgn nå,og ingenting tar... også er det ikke sånn dundrende heller men sånn irriterende som ligger å lurer der,og som blir verre når du reiser deg og/eller anstrenger deg,så jeg vil bare ligge å glo...

5. Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤

Skjønner jeg godt :) men du kan jo nevne det til de som du skal snakke med,kanskje de har tester liggende for sånne situasjoner..? :)

6. Mine3+2 Forumet er livet jentene i juni13 It's gonna be May 2019 Snøkrystallene2021❄️

Ikke dundrende når man ligger i ro, men med engang man reiser seg så blir den dundrende.

7. Klinkekula Andre møte med forumet

Stod på brevet jeg fikk i posten at jeg måtte a kontakt hvis jeg var gravid. Men er ca 13dpo i dag og har ikke hatt mulighet til å fått testa tidligere:wacky:

8. Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤

MHM! Blærh!!

9. Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤

Kjøp en digital med ukesindikator.. jeg tror de er veldig sensitive :)

• Liker Liker x 1
  10. Klinkekula Andre møte med forumet

Wæææææ:arghh: Kjøpte sånn 8pk me strimmel test for de var utsolgt for CBD. Tok 1 strimmel på medbragt morgen piss, og pissa på en annen. Bare en strek på begge 2, så tok MR med god samvittighet....og nå er det plutselig 2 streker på begge...veldig svake då:nailbiting::arghh: Mom of the year!!:shy:

11. ♡ Daydream ♡ Forumet er livet Assistert-jentene

Hvor lang tid etter tidsfristen kom det opp strek? :)

12. Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤

du,RFSU er kjent for skyggestrek.. selv om jeg håper du er gravid så ikke få helt hetta enda :) hvor lenge etterpå kom strekene?

13. Klinkekula Andre møte med forumet

Da satser jeg på at det er skygger! Vet ikke når strekene dukket opp, for lå i Mr maskinen:depressed:

• Liker Liker x 1
  14. Minlillenr3 Elsker forumet Februarbarna 2020

Bilder?

15. Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤

Legg inn bilder :)

16. Klinkekula Andre møte med forumet

Må bli i kveld, for er å shopper med ei venninne:rolleyes:

• Liker Liker x 1
  17. Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤

Okei :D

18. Klinkekula Andre møte med forumet

BB995D7C-801C-4885-89E3-2531C36782B6.jpeg D06E4BCC-1F63-41BF-B082-E264AE5A2DE2.png
    Bilder av en ny test, tror det heldigvis bare er en skyggeo_O

• Liker Liker x 1
  19. Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤

Veldig sterk skygge da :eek: jeg ville sagt den var positiv jeg altså. Men er skeptisk siden det er RFSU.

20. ♡ Daydream ♡ Forumet er livet Assistert-jentene

Det var en sterk skyggestrek ja.. Pluss at det ser ut som den er rosa!

Del denne siden