Lloyd pharmacy, rfsu test tidlig, disse clear blue. Alle er 10 mlu. Det er de mest sensitive.Hvilken gr test er mest sensetiv? Er på vei til sykehuset for å ta MR, og vil ta en test før timen. Er ca 13dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lloyd pharmacy, rfsu test tidlig, disse clear blue. Alle er 10 mlu. Det er de mest sensitive.Hvilken gr test er mest sensetiv? Er på vei til sykehuset for å ta MR, og vil ta en test før timen. Er ca 13dpo
Det er så kjedelig! Værtfall når Paracet ikke virker heller.Skjønner jeg godt... føler seg ikke så bra når det er sånn masse god bedring !
Alltid koselig med svar Sitter på bussen og når jeg ankommer sykehuset har jeg 15min på meg før timen min, så litt stressa bareDet står på pakken når du kan ta men så tidlig så vil du nok ha en som er på 10 mlu... Og det vet jeg ikke nå i hodet mitt så dette svaret var vel helt unødvendig... lol..
Tell me about it.. har hatt hodepine et døgn nå,og ingenting tar... også er det ikke sånn dundrende heller men sånn irriterende som ligger å lurer der,og som blir verre når du reiser deg og/eller anstrenger deg,så jeg vil bare ligge å glo...Det er så kjedelig! Værtfall når Paracet ikke virker heller.
Skjønner jeg godt men du kan jo nevne det til de som du skal snakke med,kanskje de har tester liggende for sånne situasjoner..?Alltid koselig med svar Sitter på bussen og når jeg ankommer sykehuset har jeg 15min på meg før timen min, så litt stressa bare
Ikke dundrende når man ligger i ro, men med engang man reiser seg så blir den dundrende.Tell me about it.. har hatt hodepine et døgn nå,og ingenting tar... også er det ikke sånn dundrende heller men sånn irriterende som ligger å lurer der,og som blir verre når du reiser deg og/eller anstrenger deg,så jeg vil bare ligge å glo...
Stod på brevet jeg fikk i posten at jeg måtte a kontakt hvis jeg var gravid. Men er ca 13dpo i dag og har ikke hatt mulighet til å fått testa tidligereSkjønner jeg godt men du kan jo nevne det til de som du skal snakke med,kanskje de har tester liggende for sånne situasjoner..?
MHM! Blærh!!Ikke dundrende når man ligger i ro, men med engang man reiser seg så blir den dundrende.
Kjøp en digital med ukesindikator.. jeg tror de er veldig sensitiveStod på brevet jeg fikk i posten at jeg måtte a kontakt hvis jeg var gravid. Men er ca 13dpo i dag og har ikke hatt mulighet til å fått testa tidligere
Wæææææ Kjøpte sånn 8pk me strimmel test for de var utsolgt for CBD. Tok 1 strimmel på medbragt morgen piss, og pissa på en annen. Bare en strek på begge 2, så tok MR med god samvittighet....og nå er det plutselig 2 streker på begge...veldig svake då Mom of the year!!
du,RFSU er kjent for skyggestrek.. selv om jeg håper du er gravid så ikke få helt hetta enda hvor lenge etterpå kom strekene?Wæææææ Kjøpte sånn 8pk me strimmel test for de var utsolgt for CBD. Tok 1 strimmel på medbragt morgen piss, og pissa på en annen. Bare en strek på begge 2, så tok MR med god samvittighet....og nå er det plutselig 2 streker på begge...veldig svake då Mom of the year!!
Da satser jeg på at det er skygger! Vet ikke når strekene dukket opp, for lå i Mr maskinendu,RFSU er kjent for skyggestrek.. selv om jeg håper du er gravid så ikke få helt hetta enda hvor lenge etterpå kom strekene?
Da satser jeg på at det er skygger! Vet ikke når strekene dukket opp, for lå i Mr maskinen
Legg inn bilderDa satser jeg på at det er skygger! Vet ikke når strekene dukket opp, for lå i Mr maskinen
Må bli i kveld, for er å shopper med ei venninneLegg inn bilder
OkeiMå bli i kveld, for er å shopper med ei venninne
Bilder av en ny test, tror det heldigvis bare er en skyggeOkei
Veldig sterk skygge da jeg ville sagt den var positiv jeg altså. Men er skeptisk siden det er RFSU.Vis vedlegget 253928 Vis vedlegget 253929 Bilder av en ny test, tror det heldigvis bare er en skygge
Vis vedlegget 253928 Vis vedlegget 253929 Bilder av en ny test, tror det heldigvis bare er en skygge