Skravletråd?

Slenger meg med her jeg også! Skal inn på sylehuset for utskraping på torsdag, og gruer meg veldig til det! Aldri vært i narkose før. Tidenes bursdag i helgen som startet med blødning. Nå vil jeg egentlig bare bli ferdig med dette og starte på nytt med prøving.
Huff, så trist:Heartred
 
Flere som skal ha en testerfri pp? Skal ikke teste etter EL, og skal vente lengst mulig med gtester. Har ikke bestilt noe, og blir så innmari flau av å gå på apoteket å kjøpe.
Jeg tester ikke etter el, men om dette tar sinnsykt lang tid kan det være jeg starter med det..o_O men gtester bestiller jeg i mengdevis:knegg:
 
Jeg har så sykt hodepine,kan dette være en bivirkning fra aborten? Har brukt smertestillende i en uke snart, men må jo bare fortsette for denne hodepinen går jo ikke bort
 
Flere som skal ha en testerfri pp? Skal ikke teste etter EL, og skal vente lengst mulig med gtester. Har ikke bestilt noe, og blir så innmari flau av å gå på apoteket å kjøpe.

Jeg tester ikke etter el lenger. Ble bare tull. Mine var nesten positive hele tiden[emoji849] så følger heller med på utfloden fremover nå. Men her skjer det lite om dagen. Vært litt dårlig men negativ test så er ikke gravid. Bare lei av å ikke få tr slik at jeg faktisk kan få til en skikkelig el..
 
Jeg tester ikke etter el lenger. Ble bare tull. Mine var nesten positive hele tiden[emoji849] så følger heller med på utfloden fremover nå. Men her skjer det lite om dagen. Vært litt dårlig men negativ test så er ikke gravid. Bare lei av å ikke få tr slik at jeg faktisk kan få til en skikkelig el..
Skjønner jeg godt :( klem!!
 
Jeg har så sykt hodepine,kan dette være en bivirkning fra aborten? Har brukt smertestillende i en uke snart, men må jo bare fortsette for denne hodepinen går jo ikke bort

Mener at hodepine er vanlig ved blodtap..
får du i deg nok drikke? Legen kan jo evt sjekke jernlagrene dine også..?

Mange klemmer :Heartred
 
Mener at hodepine er vanlig ved blodtap..
får du i deg nok drikke? Legen kan jo evt sjekke jernlagrene dine også..?

Mange klemmer :Heartred
Ja jeg har tenkt på det samme men syns ikke jeg blødde så mye at jeg skulle fått lavt jern.. :confused: de jeghar lest om som har fått veldig lavt jern sier de har sittet på do og fossblødd leeeenge liksom.. jeg blødde aldri så mye på engang.... kunne gå lenge med samme bindet feks.. var egentlig bare når jeg satt på do det blødde sånn aktivt...

Men har tenkt tanken.. får følge med :)
Første morningen uten blod på papiret,sov UTEN bind inatt :D:D:D:D overlykkelig!
 
Nei, det er jo sykt irriterende og noe du egentlig ikke kan bli sur for heller. Fy flate så frustrerende :( huff.... kan dere ikke prøve en gang til? Eller gjør det bare problemet verre ?

Tusen takk for at du spør,så snilt av deg :Heartred smertene har gitt seg og jeg har nesten ikke blødd idag :) jeg våger meg å kanskje tenke det er over :) jeg håper alt er kommet ut :) har ikke fått noen kontroll time så jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre nå egentlig. For jeg vet jo ikke om alt er ute, men har heller ingen indikasjon på at det er noe igjen. Så skal man bare slå seg til ro med at man er ferdig da eller ?

Lot hele temaet være i går.. får vente til han tar initiativ selv igjen. Merker nok godt at jeg ikke er 100% fornøyd... :bag:

Om du ikke har blødninger, sykdomsfølelse/feber eller smerter ville jeg bare slått meg til ro med at kroppen har ryddet opp på egenhånd :chicken:

Venter du en PP, eller kjører dere rett på?
 
Lot hele temaet være i går.. får vente til han tar initiativ selv igjen. Merker nok godt at jeg ikke er 100% fornøyd... :bag:

Om du ikke har blødninger, sykdomsfølelse/feber eller smerter ville jeg bare slått meg til ro med at kroppen har ryddet opp på egenhånd :chicken:

Venter du en PP, eller kjører dere rett på?
Åå det er så vanskelig tema.. er liksom ikke hans feil samtidig som det er hans feil... :wtf: og man kan ikke mase så mye om det heller siden det skremmer han enda mer... Hjelpes,.... dette er ikke lett ass...

Snakket om det igår,og jeg sa jeg ikke ville vente en mens men egentlig mest for å sjekke hva han sa,.....og han sa han ville vente en mens,fordi legen hadde sagt det og fordi det var nok best for kroppen min og sjangser for en eventuell ny forhåpentligvis vellykket graviditet..
Så jeg er enig med han... :) hadde ikke turt å kjørt rett på nå...
 
Så spent så spent.. etter 7 år siden sist graviditet, så er vi klare for nr 3, en skikkelig attpåklatt, slutta på minipilla den 8., spent på hvor lang tid det tar før det klaffer :)
13 år siden forrige for min del! :) Er spent på hvordan det blir for storesøsken men et lite knøtt i hjemmet. Hvis den ikke sitter denne runden, går jeg inn i pp7, og sluttet med p-sprøyte juni 17. Nærmer seg den grensa for å gå til legen litt vel fort, synes jeg.
 
13 år siden forrige for min del! :) Er spent på hvordan det blir for storesøsken men et lite knøtt i hjemmet. Hvis den ikke sitter denne runden, går jeg inn i pp7, og sluttet med p-sprøyte juni 17. Nærmer seg den grensa for å gå til legen litt vel fort, synes jeg.

Her er det 14år siden sist vellykkede graviditet, blir en omveltning å forhåpentligvis få en baby sammen med ungdommene.
 
Idag dumpet det et load med eggløsningstester og gtester så nå er jeg klar for at kroppen skal bli klar :D
Bare synd jeg alltid er så UTROLIG tidlig ute :hilarious:
 
Her er det 14år siden sist vellykkede graviditet, blir en omveltning å forhåpentligvis få en baby sammen med ungdommene.

Akkurat det samme jeg tenker på. Den kommende tenåringen min vet at vi gjerne vil ha et til barn, så det kommer ikke til å bli et sjokk i hvert fall. H*n har seriøse planer om å bli rik på barnevaktlønn! Hahah.
 
13 år siden forrige for min del! :) Er spent på hvordan det blir for storesøsken men et lite knøtt i hjemmet. Hvis den ikke sitter denne runden, går jeg inn i pp7, og sluttet med p-sprøyte juni 17. Nærmer seg den grensa for å gå til legen litt vel fort, synes jeg.
Her har jeg bonusbarn på 19 og 17, de var 16 og 14 når min eldste kom til verden. De har vært helt supre storebrødre, nå har de småsøknene med seg ut på tur, og henter de så de kan være litt på besøk hos de. Nå bor eldste storebror hos oss i nabohuset.
 
Har så vondt i hode og nakken idag. Så idag blir det nok en sofadag. Liker ikke disse dagene når kroppen ikke vil virke normalt.
 
Hvilken gr test er mest sensetiv? Er på vei til sykehuset for å ta MR, og vil ta en test før timen. Er ca 13dpo:rolleyes:
 
Hvilken gr test er mest sensetiv? Er på vei til sykehuset for å ta MR, og vil ta en test før timen. Er ca 13dpo:rolleyes:
Det står på pakken når du kan ta :) men så tidlig så vil du nok ha en som er på 10 mlu... :) Og det vet jeg ikke nå i hodet mitt så dette svaret var vel helt unødvendig... lol..
 
Back
Topp