Skravletråd?

Nei du er ikke alene om det. Føler også det er veldig kaldt der inne. Og svarene er ikke så helhjertet som her inne, eller på de andre mindre forumene ...

Helt enig :)
Det er mye tryggere å spørre det man lurer på. Selv om man kanskje føler det er et dumt spørsmål
 
Sniker meg inn her jeg :)

På vei hjem fra jobb nå... sliten og klar for kvelden. Litt snurt på mannen som igjen får prestasjonsproblemer.. og med positiv EL test og det hele :sorry:o_O:grumpy:.... gaah.

Fru. Strert
 
Sniker meg inn her jeg :)

På vei hjem fra jobb nå... sliten og klar for kvelden. Litt snurt på mannen som igjen får prestasjonsproblemer.. og med positiv EL test og det hele :sorry:o_O:grumpy:.... gaah.

Fru. Strert
ÅÅÅÅÅÅÅåååå fytti. Skjønner deg GODT !! :(
 
Så spent så spent.. etter 7 år siden sist graviditet, så er vi klare for nr 3, en skikkelig attpåklatt, slutta på minipilla den 8., spent på hvor lang tid det tar før det klaffer :)
Så spennende ! 11 år siden sist her (utenom de jeg nettopp mista da men) så skjønner godt spenningen :D
 
ÅÅÅÅÅÅÅåååå fytti. Skjønner deg GODT !! :(

Takk..!! Jaa.... har jo liksom ikke lov til å bli furten heller.. så må bare bite det i meg :wtf:

Det er mange dager til neste sjanse, det er noe drit!
Skal faktisk ha fest i helgen da, så har litt annet å tenke på for noen dager. Flere år siden sist..!

Hvordan går det med deg nå Arielle..? Har smertene gitt seg? :Heartred
 
Takk..!! Jaa.... har jo liksom ikke lov til å bli furten heller.. så må bare bite det i meg :wtf:

Det er mange dager til neste sjanse, det er noe drit!
Skal faktisk ha fest i helgen da, så har litt annet å tenke på for noen dager. Flere år siden sist..!

Hvordan går det med deg nå Arielle..? Har smertene gitt seg? :Heartred
Nei, det er jo sykt irriterende og noe du egentlig ikke kan bli sur for heller. Fy flate så frustrerende :( huff.... kan dere ikke prøve en gang til? Eller gjør det bare problemet verre ?

Tusen takk for at du spør,så snilt av deg :Heartred smertene har gitt seg og jeg har nesten ikke blødd idag :) jeg våger meg å kanskje tenke det er over :) jeg håper alt er kommet ut :) har ikke fått noen kontroll time så jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre nå egentlig. For jeg vet jo ikke om alt er ute, men har heller ingen indikasjon på at det er noe igjen. Så skal man bare slå seg til ro med at man er ferdig da eller ?
 
Ja håper du har rett :D håper det klaffer for dere også snart, tar vel gjerne en liten stund før syklusen din også er normal igjen?

Hvilken syklus??
Hehe.. den har aldri vært normal, fikk mens nå i helga, så får vi håpe på det beste :happy: tok 8pp uten mens med førstemann og 5pp med andremann ;) belager meg på at det vil ta litt tid :shy:
 
Hvilken syklus??
Hehe.. den har aldri vært normal, fikk mens nå i helga, så får vi håpe på det beste :happy: tok 8pp uten mens med førstemann og 5pp med andremann ;) belager meg på at det vil ta litt tid :shy:
Ååårh så dumt :( men om du belager deg på at det tar litt tid så kan man jo ikke bli så skuffet heller :) og det er bra! Prøver å tenke litt i de samme banene selv :)
 
Sniker meg inn her jeg :)

På vei hjem fra jobb nå... sliten og klar for kvelden. Litt snurt på mannen som igjen får prestasjonsproblemer.. og med positiv EL test og det hele :sorry:o_O:grumpy:.... gaah.

Fru. Strert
Hva med og ikke fortelle mannen om EL og slikt? Så blir det mindre press på han. Min vet ikke om når EL er, og det fungere supert [emoji4]
 
Slenger meg med her jeg også! Skal inn på sylehuset for utskraping på torsdag, og gruer meg veldig til det! Aldri vært i narkose før. Tidenes bursdag i helgen som startet med blødning. Nå vil jeg egentlig bare bli ferdig med dette og starte på nytt med prøving.
 
Slenger meg med her jeg også! Skal inn på sylehuset for utskraping på torsdag, og gruer meg veldig til det! Aldri vært i narkose før. Tidenes bursdag i helgen som startet med blødning. Nå vil jeg egentlig bare bli ferdig med dette og starte på nytt med prøving.
Så trist at du må gjennom det.
 
Flere som skal ha en testerfri pp? Skal ikke teste etter EL, og skal vente lengst mulig med gtester. Har ikke bestilt noe, og blir så innmari flau av å gå på apoteket å kjøpe.
 
Slenger meg med her jeg også! Skal inn på sylehuset for utskraping på torsdag, og gruer meg veldig til det! Aldri vært i narkose før. Tidenes bursdag i helgen som startet med blødning. Nå vil jeg egentlig bare bli ferdig med dette og starte på nytt med prøving.

God klem[emoji173]️
 
Flere som skal ha en testerfri pp? Skal ikke teste etter EL, og skal vente lengst mulig med gtester. Har ikke bestilt noe, og blir så innmari flau av å gå på apoteket å kjøpe.
Jeg kommer ikke til å teste etter eggløsning mer. Har bare fått en positiv test, uansett hvor ofte jeg tester, så gidder ikke bruke penger på det. Tror jeg produserer hcg ganske seint også, fikk positiv test 17dpo denne gangen, så vil prøve å vente til etter ikm når vi starter å prøve igjen (vet aldri når ikm er pga uregelmessige sykluser, så tar sånn ca gjennomsnittlig av syklusene :dead:)
 
Flere som skal ha en testerfri pp? Skal ikke teste etter EL, og skal vente lengst mulig med gtester. Har ikke bestilt noe, og blir så innmari flau av å gå på apoteket å kjøpe.
Får se hvordan det går. Har ingen tester liggende. CD54 og mistenker at TR kommer på søndag/mandag. Dyrt å teste for EL med så lenge prøveperioder!
 
Så spent så spent.. etter 7 år siden sist graviditet, så er vi klare for nr 3, en skikkelig attpåklatt, slutta på minipilla den 8., spent på hvor lang tid det tar før det klaffer :)
Det er 6 1/2 år siden min forrige graviditet, klar for nr.3 her også:D har klaffa begge de forrige gangene på første pp..i dag begynte jeg på pp nr.3.....:meh: er vel alderen som har skylda:yuck:
 
Last edited:
Back
Topp