Skravletråd?

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av _Arielle_, 17 Apr 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Migica Gift med forumet Marsboerne 20 18 It's gonna be May 2019 ❤ Aprilbarna19 ❤

Slenger meg på denne tråden jeg også [emoji4] enig med andre her om at generelt forumet ikke er like bra å være på som dette..
    Når det kommer til eggslepp her så har gubben overraskende stålkontroll.. jeg tester ikke pga at jeg ikke vil stresse for mye med det og jeg kjenner som regel når det nærmer seg. Men han overrasket skikkelig her en dag da vi planla og bort på noe om ett par helger og han fornøyd konstaterte at 'a men det er fint, da har du ikke mensen så da kan vi kose oss' holdt på å dette på ræva for han har jo mer kontroll på datoer enn meg [emoji38]

• Hjertelig Hjertelig x 2
    • Liker Liker x 1
  2. Klinkekula Andre møte med forumet

Er det noen her som har flere barn, og er de tette i alder?:rolleyes:

3. Migica Gift med forumet Marsboerne 20 18 It's gonna be May 2019 ❤ Aprilbarna19 ❤

Jeg har ei jente på åtte år samt to bonusjenter på ni og snart tolv som er hos oss annenhver helg [emoji4]

• Liker Liker x 1
  4. Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤

Jeg har ivertfall hatt BV abstinenser idag..

• Liker Liker x 3
    • Morsom Morsom x 2
  5. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

DET har jeg også hatt[emoji28][emoji85]

• Liker Liker x 2
  6. Mine3+2 Forumet er livet jentene i juni13 It's gonna be May 2019 Snøkrystallene2021❄️

Har 2 stk fra før, en som blir 5 i sommer, og en som ble 2 nå i februar [emoji4]

7. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Ja og jeg synes det var fantstisk.

8. Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤

Satt å lurte på hva jeg skulle ta meg til der en periode :hilarious::hilarious:

9. Smule Elsker forumet

Samme som jeg tenkte. Kjenner godt når kroppen prøver på el, men stresset med testing etter den gjorde at jeg slappet av mer. Selv om tempet og la det inn i FF, så så jeg aldri på charten.. hadde ikke testetrang etter el heller, men på 9DPO var jeg bortimot helt sikker på at jeg var gravid. Så da svei jeg av en test selv om jeg tenkte det var litt for tidlig. Men positiv var den :D

jeg slappet veldig av denne pp, og spira satt jo den så ;) tror det er noe i det å ikke styre for mye.. selv om man tenker mye på dette, så er det noe med å kanskje roe ned litt?

• Liker Liker x 1
  10. Smule Elsker forumet

Jeg har faktisk måttet JOBBE, PÅ JOBB! :joyful:
    Makan...

• Liker Liker x 3
    • Morsom Morsom x 1
  11. Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤

Verste jeg har hørt !!!! :hilarious:

12. Smule Elsker forumet

Ikkesant:joyful: men du ga meg en negativ feedback, det er enda værre:angelic:

• Enig Enig x 1
  13. Migica Gift med forumet Marsboerne 20 18 It's gonna be May 2019 ❤ Aprilbarna19 ❤

Godt jeg ikke er den eneste som stussa på hvorfor jeg ikke kom inn før i dag hehe... i dag fikk jeg også blenda gravitest så nå er det bare å vente i spenning på hva som skjer fremover. Kjøpte meg en slik menskopp her om dagen og. Vurdert å prøve i flere år men ikke fått surret meg til å kjøpe. Noen med erfaring?

14. Smule Elsker forumet

Yes, og jeg kommer aldri til å gå tilbake til tamponger!
    Men det kan være litt strevsomt i starten, spesielt om du har bakovervendt livmor som meg.. man må bare lære seg teknikken, jeg brukte noen perioder på det altså. Men når den først sitter inne, så går det veldig bra!

15. Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤

Ååååå HELDIDKFFKFK forbannna tegn ass. Skulle være tommel opp!!! Arg!!

• Hjertelig Hjertelig x 1
  16. Migica Gift med forumet Marsboerne 20 18 It's gonna be May 2019 ❤ Aprilbarna19 ❤

Ja men det høres jo lovende ut [emoji4] aldri vært noen fan av tamponger og bruker som regel bind, men hadde jo vært greit å slippe griseriet som følger med bind også. Kan den ligge inne over natta?

17. ruth_85 Elsker forumet Januarlykke 2019

Kos med en attpåklatt da :joyful: Kan godt hende at alderen har noe å si.. det vi fant ut her ift prøving, at skal vi ha nr 3, så må vi bare hive oss rundt før det er for sent :happy:

18. ruth_85 Elsker forumet Januarlykke 2019

Masse lykke til videre med prøvingen, håper det klaffer snart for dere.
    Blir nok skikkelig kos for storesøsken med baby i huset :)

• Liker Liker x 1
  19. Smule Elsker forumet

Japp, kan ha den i 12 timer! Med mindre du blør mye på natta er det bare å la den være :) føler kopp er veldig renslig og greit!

• Liker Liker x 1
  20. Lean Forumet er livet Assistert-jentene

Me too! Uhørt! [emoji38][emoji23]

• Morsom Morsom x 2

Del denne siden