Skravletråd?

Slenger meg på denne tråden jeg også [emoji4] enig med andre her om at generelt forumet ikke er like bra å være på som dette..
Når det kommer til eggslepp her så har gubben overraskende stålkontroll.. jeg tester ikke pga at jeg ikke vil stresse for mye med det og jeg kjenner som regel når det nærmer seg. Men han overrasket skikkelig her en dag da vi planla og bort på noe om ett par helger og han fornøyd konstaterte at 'a men det er fint, da har du ikke mensen så da kan vi kose oss' holdt på å dette på ræva for han har jo mer kontroll på datoer enn meg [emoji38]
 
Jeg har ei jente på åtte år samt to bonusjenter på ni og snart tolv som er hos oss annenhver helg [emoji4]
 
Jeg har ivertfall hatt BV abstinenser idag..
 
Jeg klarer ikke flere nedturer av positive EL tester, men negative gtester. Mistet i februar, så vil så gjerne blir gravid med engang, men samtidig så slår angsten meg helt ut før positiv test. Så jeg tenker at om jeg ikke tester etter EL denne pp, så klarer jeg og ikke teste tidlig etter graviditet, kansje jeg klarer og fungere skikkelig og ikke bli så opphengt i testing.


Samme som jeg tenkte. Kjenner godt når kroppen prøver på el, men stresset med testing etter den gjorde at jeg slappet av mer. Selv om tempet og la det inn i FF, så så jeg aldri på charten.. hadde ikke testetrang etter el heller, men på 9DPO var jeg bortimot helt sikker på at jeg var gravid. Så da svei jeg av en test selv om jeg tenkte det var litt for tidlig. Men positiv var den :D

jeg slappet veldig av denne pp, og spira satt jo den så ;) tror det er noe i det å ikke styre for mye.. selv om man tenker mye på dette, så er det noe med å kanskje roe ned litt?
 
Godt jeg ikke er den eneste som stussa på hvorfor jeg ikke kom inn før i dag hehe... i dag fikk jeg også blenda gravitest så nå er det bare å vente i spenning på hva som skjer fremover. Kjøpte meg en slik menskopp her om dagen og. Vurdert å prøve i flere år men ikke fått surret meg til å kjøpe. Noen med erfaring?
 
Godt jeg ikke er den eneste som stussa på hvorfor jeg ikke kom inn før i dag hehe... i dag fikk jeg også blenda gravitest så nå er det bare å vente i spenning på hva som skjer fremover. Kjøpte meg en slik menskopp her om dagen og. Vurdert å prøve i flere år men ikke fått surret meg til å kjøpe. Noen med erfaring?

Yes, og jeg kommer aldri til å gå tilbake til tamponger!
Men det kan være litt strevsomt i starten, spesielt om du har bakovervendt livmor som meg.. man må bare lære seg teknikken, jeg brukte noen perioder på det altså. Men når den først sitter inne, så går det veldig bra!
 
Yes, og jeg kommer aldri til å gå tilbake til tamponger!
Men det kan være litt strevsomt i starten, spesielt om du har bakovervendt livmor som meg.. man må bare lære seg teknikken, jeg brukte noen perioder på det altså. Men når den først sitter inne, så går det veldig bra!
Ja men det høres jo lovende ut [emoji4] aldri vært noen fan av tamponger og bruker som regel bind, men hadde jo vært greit å slippe griseriet som følger med bind også. Kan den ligge inne over natta?
 
Det er 6 1/2 år siden min forrige graviditet, klar for nr.3 her også:D har klaffa begge de forrige gangene på første pp..i dag begynte jeg på pp nr.3.....:meh: er vel alderen som har skylda:yuck:

Kos med en attpåklatt da :joyful: Kan godt hende at alderen har noe å si.. det vi fant ut her ift prøving, at skal vi ha nr 3, så må vi bare hive oss rundt før det er for sent :happy:
 
13 år siden forrige for min del! :) Er spent på hvordan det blir for storesøsken men et lite knøtt i hjemmet. Hvis den ikke sitter denne runden, går jeg inn i pp7, og sluttet med p-sprøyte juni 17. Nærmer seg den grensa for å gå til legen litt vel fort, synes jeg.

Masse lykke til videre med prøvingen, håper det klaffer snart for dere.
Blir nok skikkelig kos for storesøsken med baby i huset :)
 
Ja men det høres jo lovende ut [emoji4] aldri vært noen fan av tamponger og bruker som regel bind, men hadde jo vært greit å slippe griseriet som følger med bind også. Kan den ligge inne over natta?
Japp, kan ha den i 12 timer! Med mindre du blør mye på natta er det bare å la den være :) føler kopp er veldig renslig og greit!
 
Back
Topp