Herregud våkna til dette i dag og vet ikke hva jeg skal tro[emoji33]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Som sagt. Det der er IKKE en skyggestrek !! Den der er babystRek!!! Omg. FrysningerHerregud våkna til dette i dag og vet ikke hva jeg skal tro[emoji33]
Vis vedlegget 254139
Som sagt. Det der er IKKE en skyggestrek !! Den der er babystRek!!! Omg. Frysninger
Jeg så ikke noe på testene dine heller men turte ikke si noe siden jeg ikke visste om du ble lei deg da ! Herregud. Så sykt ?!?! Du er gravid liksom beste jeg har hørt på lenge!!!!!!Ja jeg sitter her i sjokk [emoji33] var fler som sa de så noe på mine tidligere tester, men jeg så ikke noe før i dag. Og den kom med en gang så blir sur hvis dette er nok en tullestrek
Etter sååå mye tullestreker å skygger så må den jo være positiv! Så også noe på de andre babyplan testene du har tatt.Ja jeg sitter her i sjokk [emoji33] var fler som sa de så noe på mine tidligere tester, men jeg så ikke noe før i dag. Og den kom med en gang så blir sur hvis dette er nok en tullestrek
Jeg så ikke noe på testene dine heller men turte ikke si noe siden jeg ikke visste om du ble lei deg da ! Herregud. Så sykt ?!?! Du er gravid liksom beste jeg har hørt på lenge!!!!!!
Ja selvsagt. Tester helt til den blir så sterk at den nesten blir svart men man tror egentlig ikke på det da hellerTørr ikke juble enda uansett etter alt styret jeg har hatt da[emoji12][emoji23][emoji85] men blir å teste å se om den stiger litt iallfall først[emoji106]
Etter sååå mye tullestreker å skygger så må den jo være positiv! Så også noe på de andre babyplan testene du har tatt.
Hadde testet igjen med engang om jeg var deg [emoji23] denne gang får det ikke lov til å være feil strek, det skal være babystrek!Ja nå håper jeg og krysser for at dette ikke er nok en tullestrek[emoji106] jeg har vært litt oppgitt over mine tester. Men denne kom med en gang, så da blir jeg iallfall sur om den er «feil». Skyggene mine kommer jo snikende og ikke med en gang. Håper håper det er spire på gang her
Krysser fingrene for at du ikke får bruk for den på noen måneder jegTakk for svar! Får prøve når TR mest sannsynlig kommer om et par dager.
Ja jeg sitter her i sjokk [emoji33] var fler som sa de så noe på mine tidligere tester, men jeg så ikke noe før i dag. Og den kom med en gang så blir sur hvis dette er nok en tullestrek
Vi får se, prøvde oss egentlig på en pause Kjenner likevel at jeg skulle ønske jeg var gravid. Gleder meg sånn! Prøver bruke denne prøveperioden til å se hvilke symptomer jeg har før TR kommer en vanlig prøveperiode. Hittil har jeg notert kvalme, halsbrann og hodepine... Skal ikke være lett!Krysser fingrene for at du ikke får bruk for den på noen måneder jeg
Vi får se, prøvde oss egentlig på en pause Kjenner likevel at jeg skulle ønske jeg var gravid. Gleder meg sånn! Prøver bruke denne prøveperioden til å se hvilke symptomer jeg har før TR kommer en vanlig prøveperiode. Hittil har jeg notert kvalme, halsbrann og hodepine... Skal ikke være lett!
Vi har en gutt på 15 måneder. Var utrolig lettet da vi passerte nyttår før han kom. Og skikkelig lei da han fremdeles ikke var kommet tre uker senere Symptomene i DPO-dagene den gang var så like TR at jeg fløy på do hele tiden og var sikker på at NÅ hadde TR kommet Kom aldri gitt og da jeg først testet var testen knallpositiv.Det er absolutt ikke dumt, hadde tenkt til det selv, vi skulle også ha en prøvefri periode. Men så fikk ikke kroppen til el med en gang (testet ikke, men tempen steg aldri, og el smertene var ikke som normalt), og dermed havnet vi med el slik at en ev termin ville bli i månedsskiftet desember/januar. Så da kjørte vi på da! Men jeg hadde også tenkt til å notere meg symptomer på mens...
Men når symptomer på mens og graviditet er så like er det ikke rart man blir helt rar! Håper det er en liten sædcelle som har sneket seg inn jeg
Har dere barn fra før?
Vi har en gutt på 15 måneder. Var utrolig lettet da vi passerte nyttår før han kom. Og skikkelig lei da han fremdeles ikke var kommet tre uker senere Symptomene i DPO-dagene den gang var så like TR at jeg fløy på do hele tiden og var sikker på at NÅ hadde TR kommet Kom aldri gitt og da jeg først testet var testen knallpositiv.
Herregud våkna til dette i dag og vet ikke hva jeg skal tro[emoji33]
Vis vedlegget 254139
Har litt testeangst. Hater negative tester! Sett en del av dem under prøvingenHerlig har du testet noe enda??