Skravletråd?

Har egentlig ikke brukt å gjøre det, men i det siste har jeg begynt å se for meg babyen jeg ønsker meg sammen med min kjære... har aldri klart det før, av en eller annen grunn.
Men jeg begynner å gjøre det nå, og da må jeg bokstavelig talt stoppe meg selv å begynne å tenke på noe annet.
Jeg føler at om jeg blir gravid igjen og jeg klarer å se for meg dette så kommer det til å bli helt forferdelig om vi mister igjen... mer forferdelig enn det allerede er.

Jeg gjør det samme hele tiden [emoji53] Veldig trist at du har mistet, håper veldig for deg at spiren klorer seg fast og holder hele veien med en gang dere kan begynne å prøve igjen [emoji173]️

Jeg gjør det samme hele tiden [emoji53] Veldig trist at du har mistet, håper veldig for deg at spiren klorer seg fast og holder hele veien med en gang dere kan begynne å prøve igjen [emoji173]️
Håper du har rett :love017:love017

Jeg er sååå hjemmekjær :joyful::hilarious:
Var på grilling med brødrene til sambo pluss noen venner av de.
Jeg skulle egentlig drikke, men valgte å være edru.
Holdt ut til 21:30 :p
Nå er jeg hjemme igjen og hjelpe meg så deilig.. Stille og rolig :Heartred:Heartred
#gæmlis :laughing001

Jeg er sååå hjemmekjær :joyful::hilarious:
Var på grilling med brødrene til sambo pluss noen venner av de.
Jeg skulle egentlig drikke, men valgte å være edru.
Holdt ut til 21:30 [emoji14]
Nå er jeg hjemme igjen og hjelpe meg så deilig.. Stille og rolig [emoji813]red[emoji813]red
#gæmlis :laughing001
Jeg er likens. Greit å være borte en liten stund, men det er utrolig godt å komme hjem å kjenne at man slapper av!

Jeg er likens. Greit å være borte en liten stund, men det er utrolig godt å komme hjem å kjenne at man slapper av!

Ja, fy søren.
Bare ligge på sofaen sammen med hundene :Heartred
Mannfolket liker å drikke, så han kan bare kose seg der borte :)

Min mann er enda mer hjemmekjær enn det jeg er, så jeg må jage han ut når jeg vil ha alene tid [emoji23]

Hehehe [emoji23][emoji23][emoji23]
Godt vi er forskjellige [emoji39][emoji39]

Har egentlig ikke brukt å gjøre det, men i det siste har jeg begynt å se for meg babyen jeg ønsker meg sammen med min kjære... har aldri klart det før, av en eller annen grunn.
Men jeg begynner å gjøre det nå, og da må jeg bokstavelig talt stoppe meg selv å begynne å tenke på noe annet.
Jeg føler at om jeg blir gravid igjen og jeg klarer å se for meg dette så kommer det til å bli helt forferdelig om vi mister igjen... mer forferdelig enn det allerede er.
Jeg er veldig motsatt av deg. Ønsker meg barn mer enn noe annet, men jeg klarer ikke å se for meg at jeg går gravid, eller hvordan babyen kommer til å se ut (selv om jeg akkurat har vært gravid, endte dessverre i MA og utskraping i går). Håper selvfølgelig at jeg får oppleve det en dag selv, uansett hvor lang tid det tar, men det tar litt motet fra meg.

:Heartblue Sender deg en stor klem! Egentlig er det jo kjempebra at du kan se for deg babyen sammen med din kjære. Håper inderlig at du aldri opplever å miste igjen og at du snart får en ny spire som sitter hele veien.

Så skuffa i dag at det faktisk kom en tåre[emoji22] jeg skjønner ikke hvorfor jeg er så uheldig med testene mine[emoji20] så nå blir det teste stopp her.
IMG_3558.JPG

Så skuffa i dag at det faktisk kom en tåre[emoji22] jeg skjønner ikke hvorfor jeg er så uheldig med testene mine[emoji20] så nå blir det teste stopp her.
Vis vedlegget 254338
Æsj så.dumt.... dette er jo desverre en av bakdelene med at det er så lett å få tak i billige tester. Kjenner på dette hver måned jeg også. Hadde jo ikke testet på langt nær så mye hvis de bare var å få kjøpt på apoteket. Sier til meg selv hver måned jeg også at nå er det slutt på testingen, måneden etter er jeg like ille...

Idag,dere...idag sitter følelsene UTENPÅ kroppen.. hva skjer..?
Trodde hormonene var på vei bort... Men klokken er ikke 13 engang og har allerede grått 3 ganger...
Og en pga Kygo's hyllest til Avichii på Coachella... altså... Den var ikke så rørende engang men jeg sitter å hulker..

Idag,dere...idag sitter følelsene UTENPÅ kroppen.. hva skjer..?
Trodde hormonene var på vei bort... Men klokken er ikke 13 engang og har allerede grått 3 ganger...
Og en pga Kygo's hyllest til Avichii på Coachella... altså... Den var ikke så rørende engang men jeg sitter å hulker..
Haha, det der er helt normalt for meg! Kan begynne å skrike av at osten ikke vil kuttes riktig :hilarious:

Jaaa..? herregud...føler meg som den sutrekoppen... :hilarious:
Jeg og, han gråte flere ganger daglig av latterlige ting, som at vi ikke har noe jeg har lyst på i kjøleskapet, at kaffen min er for varm eller at jeg ikke finner klær jeg vil ha på meg

Jeg og, han gråte flere ganger daglig av latterlige ting, som at vi ikke har noe jeg har lyst på i kjøleskapet, at kaffen min er for varm eller at jeg ikke finner klær jeg vil ha på meg
Hahaha !! Er du en sånn person eller er det spesielt nå..? :p

Hva er det ekleste dere har smakt på?

Back
Topp