Skravletråd?

Kirkenes, så ganske langt oppi her [emoji28] men men, om 1 mnd ca håper vi snøen har forsvunnet og det grønne begynner å vise seg.

Nice :) tenkte kanskje du fikk føde på Odda slik at du fikk han utrolig morsomme jordmoren som var med på NRK jordmødrene.

Haha, jeg regnet med det :joyful:
Trives godt her ja! Hvor i landet holder du til?

Jeg er fra Lillehammer men pga kjærligheten bor jeg nå utenfor Stavanger. Totalt feil side av landet :hilarious:

Det blir litt langt unna [emoji28] på sykehuset her så er naboen vårs jordmor, hun tok i mot minste gutten vårs [emoji4]

Så du Jordmødrene på NRK? Du vet hvem jeg snakker om? :)
Aaw, så greit da. Hjemmefødsel?

Så du Jordmødrene på NRK? Du vet hvem jeg snakker om? :)
Aaw, så greit da. Hjemmefødsel?
Har ikke sett det nei. Klarer ikke å se på slike program, blir så babysyk og følsom...
Ikke hjemmefødsel nei, var på sykehuset [emoji4] men veldig greit å ha jordmor som nabo da [emoji4]

Har ikke sett det nei. Klarer ikke å se på slike program, blir så babysyk og følsom...
Ikke hjemmefødsel nei, var på sykehuset [emoji4] men veldig greit å ha jordmor som nabo da [emoji4]

Se sesong 2 hvis du klarer :) Han er en mannlig jordmor fra Irak. Virker som en herlig fyr!

God morgen:happy:
Ligger nå og drar meg i senga, så deilig med en dag uten særlige planer! Ønsker alle en nydelig dag:happy:

Det skjønner jeg veldig godt :( trodde ikke det skulle gå så innpå meg da jeg opplevde kjemisk forrige måned. Jeg hadde aldri forestilt meg at jeg skulle synes det var så trist. Men det håpet man får, og den gleden. Og så faller alt plutselig så raskt :( det er lov til å kjenne på den vonde følelsen :Heartpink jeg heier på dere!

Takk for gode ord [emoji8] i dag går det bedre [emoji106] jeg prøver å innstille meg positivt igjen, og ting går bedre når jeg gjør det[emoji106] må bare innse at dette kan ta tid [emoji85] og skuffelser vil det nok komme fler av. Men jeg skal være positiv og det skjer når det er meningen det skal skje [emoji106][emoji1]

2 kyllinger som døde i går kveld. Sjefskyllingen og en annen, så idag må jeg rengjøre hele huset dems, og håpe at ingen flere bikker.

2 kyllinger som døde i går kveld. Sjefskyllingen og en annen, så idag må jeg rengjøre hele huset dems, og håpe at ingen flere bikker.

Huffda, har dere mange kyllinger? Kan det være noe sykdom som sprer seg?

Back
Topp