Smule
Elsker forumet
Vi bor i BuskerudHvor langt nord bor dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi bor i BuskerudHvor langt nord bor dere?
Venter enda på at snøen skal forsvinne! Ikke så mye hageflekker å rake her [emoji23] er vell bare slik det er å bo i Finnmark....
Vi bor i Buskerud
Kirkenes, så ganske langt oppi her [emoji28] men men, om 1 mnd ca håper vi snøen har forsvunnet og det grønne begynner å vise seg.Hvor langt nord bor dere?
Haha, jeg regnet med detQuota feil Sorry
Men buskerud er et kjempe fint sted!
Kirkenes, så ganske langt oppi her [emoji28] men men, om 1 mnd ca håper vi snøen har forsvunnet og det grønne begynner å vise seg.
Haha, jeg regnet med det
Trives godt her ja! Hvor i landet holder du til?
Det blir litt langt unna [emoji28] på sykehuset her så er naboen vårs jordmor, hun tok i mot minste gutten vårs [emoji4]Nice tenkte kanskje du fikk føde på Odda slik at du fikk han utrolig morsomme jordmoren som var med på NRK jordmødrene.
Det blir litt langt unna [emoji28] på sykehuset her så er naboen vårs jordmor, hun tok i mot minste gutten vårs [emoji4]
Har ikke sett det nei. Klarer ikke å se på slike program, blir så babysyk og følsom...Så du Jordmødrene på NRK? Du vet hvem jeg snakker om?
Aaw, så greit da. Hjemmefødsel?
Høres ut som en perfekt kveld!Nydelig!! Her blir det film og popcorn med mannen og 11-åringen
Har ikke sett det nei. Klarer ikke å se på slike program, blir så babysyk og følsom...
Ikke hjemmefødsel nei, var på sykehuset [emoji4] men veldig greit å ha jordmor som nabo da [emoji4]
God morgen!God morgen
Bra dag så langt?God morgen!
Den begynte ganske bra, men jeg er alene hjemme, så da er det veldig lett å tenke at vi aldri kommer til å oppleve å få barn. Spesielt etter utskrapingen rett før helgen.Bra dag så langt?
Det skjønner jeg veldig godt trodde ikke det skulle gå så innpå meg da jeg opplevde kjemisk forrige måned. Jeg hadde aldri forestilt meg at jeg skulle synes det var så trist. Men det håpet man får, og den gleden. Og så faller alt plutselig så raskt det er lov til å kjenne på den vonde følelsen jeg heier på dere!
2 kyllinger som døde i går kveld. Sjefskyllingen og en annen, så idag må jeg rengjøre hele huset dems, og håpe at ingen flere bikker.