Skravletråd?

Takk for gode ord [emoji8] i dag går det bedre [emoji106] jeg prøver å innstille meg positivt igjen, og ting går bedre når jeg gjør det[emoji106] må bare innse at dette kan ta tid [emoji85] og skuffelser vil det nok komme fler av. Men jeg skal være positiv og det skjer når det er meningen det skal skje [emoji106][emoji1]

Det er godt å høre :Heartpink en positiv innstilling vil kanskje lette situasjonen litt. Du har ikke testet noe i dag?

Den begynte ganske bra, men jeg er alene hjemme, så da er det veldig lett å tenke at vi aldri kommer til å oppleve å få barn. Spesielt etter utskrapingen rett før helgen.
Hva med deg, har du hatt en fin start på dagen? :happy:
Fin men noe tidlig start :) tid for håndball cup nå.

Huffda, har dere mange kyllinger? Kan det være noe sykdom som sprer seg?
Nå har vi 19. Spurte hun vi kjøpte eggene fra, hun sa at det var ganske normalt at noen døde før de var blitt 4 uker, de er nå 3 uker. Men skal rengjøre alt inni huset dems, i tilfelle det ligger noe i rusket som er der.

Nå har vi 19. Spurte hun vi kjøpte eggene fra, hun sa at det var ganske normalt at noen døde før de var blitt 4 uker, de er nå 3 uker. Men skal rengjøre alt inni huset dems, i tilfelle det ligger noe i rusket som er der.
Da håper jeg det går bra med de resterende :) eggproduksjon og salg dere driver med?

Da håper jeg det går bra med de resterende :) eggproduksjon og salg dere driver med?
Vi skulle egentlig bare sjekke om rugemaskinen som var i anekset når vi overtok huset fungerte, fikk tak i egg og nesten alle klekket. [emoji14]
Men viss alle overlever, så blir det mange egg etter vært [emoji14] kun på hobby basis [emoji4]

Vi skulle egentlig bare sjekke om rugemaskinen som var i anekset når vi overtok huset fungerte, fikk tak i egg og nesten alle klekket. [emoji14]
Men viss alle overlever, så blir det mange egg etter vært [emoji14] kun på hobby basis [emoji4]
Veldig kjekt da :happy:

Dere som har peiling på EL tester og gtester generelt:
Jeg har bare en gtest igjen,og venter på flere i posten, men de er fra ebay og tror ikke de kommer på en stund.. men jeg har mange EL tester liggende.. kan man bruke de for å sjekke når hCG er ute av kroppen..?
De viser jo positiv når man har hCG i kroppen (har vertfall gjort det på meg når jeg har brukt de for å sjekke om de ble positive) ..?
Eller blir det feil..?

Dere som har peiling på EL tester og gtester generelt:
Jeg har bare en gtest igjen,og venter på flere i posten, men de er fra ebay og tror ikke de kommer på en stund.. men jeg har mange EL tester liggende.. kan man bruke de for å sjekke når hCG er ute av kroppen..?
De viser jo positiv når man har hCG i kroppen (har vertfall gjort det på meg når jeg har brukt de for å sjekke om de ble positive) ..?
Eller blir det feil..?

Ville ikke stolt på de nei. Hvor ofte tester du?

Burde nok det.. er bare så utålmodig... Klarer ikke slutte å tenke på det..
Det skjønner jeg godt. Men tror du ville hatt godt av å ikke stresse så mye med det. Stress kan påvirke så mye med kroppene våre. :(

Det skjønner jeg godt. Men tror du ville hatt godt av å ikke stresse så mye med det. Stress kan påvirke så mye med kroppene våre. :(
Ja.. det er sant.. men føler ikke jeg stresser heller,sånn egentlig.. jeg tenker mye på det, men jeg tror ikke jeg stresser heller om du skjønner.. Er egentlig bare når jeg snakker om det at jeg gir uttrykk for det ...:)

Jeg har delt det opp i etapper da.. hva jeg gleder meg til...først nå gleder jeg meg til torsdag og det e 14 dager siden blødningen startet og jeg kan ha sex igjen..:laughing5

Lillegulle ville ikke inn når vi skulle hjemme, så han ble så forbanna at han knallet hode rett i kanten på dørkarmen, og blodet sprutet. Så nå sitter vi på legevakten. Aldri en kjedelig dag med små sinnatagger.

Er dere og mannen veldig forskjellige på noen områder?
Jeg er veldig privat av meg. Deler ikke ting om meg selv med mindre jeg ønsker og føler for å dele private ting.
Min kjære er helt motsatt. Godt erfarte bygdekjærringer taper skravlekonkurransen mot den fyren for å si det midt ;)
F.eks. Jeg er bv.tj barn og det er ikke noe jeg ønsker å dele til alle, men stort sett alle vet nå..
Jeg ville holde prøvingen privat. Til og med sjefen hans vet at vi prøver. Samt hele familien hans.

Hvordan er dere forskjellige?

Er dere og mannen veldig forskjellige på noen områder?
Jeg er veldig privat av meg. Deler ikke ting om meg selv med mindre jeg ønsker og føler for å dele private ting.
Min kjære er helt motsatt. Godt erfarte bygdekjærringer taper skravlekonkurransen mot den fyren for å si det midt ;)
F.eks. Jeg er bv.tj barn og det er ikke noe jeg ønsker å dele til alle, men stort sett alle vet nå..
Jeg ville holde prøvingen privat. Til og med sjefen hans vet at vi prøver. Samt hele familien hans.

Hvordan er dere forskjellige?
Oisann.. det er jo litt overtramp hadde jeg følt da.. :eek:
Vet han at du føler det sånn...?

Vi er egentlig ganske like på de viktige tingene .. men veldig forskjellige på småting..

Oisann.. det er jo litt overtramp hadde jeg følt da.. :eek:
Vet han at du føler det sånn...?

Vi er egentlig ganske like på de viktige tingene .. men veldig forskjellige på småting..

Ja, jeg har prøvd. Men han ser ikke helt problemet og poenget med å holde det privat

Back
Topp