Skravletråd?

Interessant! Hvorfor tenker dere sånn..?
Jeg mener,hvorfor negativt..? Jeg mener,en kan jo pynte seg litt fordi en bare ønsker det..?

Hm.. ikke negativt, bare analytisk :rolleyes:

Klart, det er heldigvis lov til å pynte seg! Men på en sånn plass «ber» man nesten om å få en «Angry mob» av mødre som baksnakker i krokene :bag: ..trist men sant.

I dag har jeg hatt så mye lotion utflod at jeg trodde mensen var komt[emoji23][emoji23][emoji85] men slik utflod har jeg ikke hatt siden jeg sluttet med prevensjon så nå ble jeg ganske så optimistisk på at ting begynner å funke her i kroppen[emoji1]

Interessant! Hvorfor tenker dere sånn..?
Jeg mener,hvorfor negativt..? Jeg mener,en kan jo pynte seg litt fordi en bare ønsker det..?

Det er bedre å lære barna sine og elske seg selv og respektere seg selv slik de er. Både psykisk og fysisk. Ikke at det skal være nødvendig med krigsmaling hver gang man skal ut døra.
At man ønsker å fremheve ting med litt eyeliner og mascara ser jeg ikke problemet med. Men når man ikke engang ligner på seg selv, synes jeg personlig at det går for langt.

Hm.. ikke negativt, bare analytisk :rolleyes:

Klart, det er heldigvis lov til å pynte seg! Men på en sånn plass «ber» man nesten om å få en «Angry mob» av mødre som baksnakker i krokene :bag: ..trist men sant.
Hehe ja ,true :wideyed::bored:

Det er bedre å lære barna sine og elske seg selv og respektere seg selv slik de er. Både psykisk og fysisk. Ikke at det skal være nødvendig med krigsmaling hver gang man skal ut døra.
At man ønsker å fremheve ting med litt eyeliner og mascara ser jeg ikke problemet med. Men når man ikke engang ligner på seg selv, synes jeg personlig at det går for langt.
Det er sant :)

Vi lever i en verden hvor det settes mer verdi på utseende enn intelligens og intellekt.

I dag har jeg hatt så mye lotion utflod at jeg trodde mensen var komt[emoji23][emoji23][emoji85] men slik utflod har jeg ikke hatt siden jeg sluttet med prevensjon så nå ble jeg ganske så optimistisk på at ting begynner å funke her i kroppen[emoji1]

Jeg også, herregud! Kjente det på veien hjem og tenkte at nå er iallfall syklusen på plass, forter meg hjem og så er det bare utflod, haha.

Ja det er VERTALL sant.. :wtf:
Jeg quoter bare denne.
Jeg tenker at det har mer med væremåte enn med sminken når man er veldig sminket. Jeg vet at selv så har jeg dager hvor jeg sminker meg myye for at dagen skal føles lettere fordi jeg hadde en dårlig morgen.. så jeg forsøker å ikke dømme på mengden sminke :hilarious:

Ok...spørsmål:

Hva tenker dere om en som bruker "mye" sminke,på ting som feks sportseventer med barna..?
Med da mener jeg foundation,eyeliner,bryn,osv...
Er dere en av de som dømmer og tenker "herregud,skal hun på fest eller?" eller er dere mer sånn "Så pen hun var"..?
Nysgjerrig :)

Jeg tenker at folk må få lov å gå som de vil uten at noen skal ha noe å si på det egentlig[emoji4] mye sminke, noe sminke eller ingen sminke. Det viktigste er vel at vedkommende føler seg bra selv? Jeg tenker at det nødvendigvis ikke er en mamma med sminke som gir press utseendemessig til barna, da barn nå til dags blir utsatt for meget mye multimedier og tv osv. Jeg som liten tenkte aldri over om mamma gikk med sminke eller ei. Jeg selv bruker lite sminke, men har absolutt ingenting å si på de som bruker en del. [emoji1]

Jeg quoter bare denne.
Jeg tenker at det har mer med væremåte enn med sminken når man er veldig sminket. Jeg vet at selv så har jeg dager hvor jeg sminker meg myye for at dagen skal føles lettere fordi jeg hadde en dårlig morgen.. så jeg forsøker å ikke dømme på mengden sminke :hilarious:
Ikke sant.. :) Handler veldig mye om væremåte... Ser man ut som en bratz dukke i tryne med en bitchy attitude så får du vertfall noen dømmende tanker fra meg...:confused::headphone:

Ikke sant.. :) Handler veldig mye om væremåte... Ser man ut som en bratz dukke i tryne med en bitchy attitude så får du vertfall noen dømmende tanker fra meg...:confused::headphone:
Jepp.. Mens jeg godt kunne likt en bratz-dokke med ok personlighet som var imøtekommende

Vel gjort en kjekk ting i helga da damer, jeg kjøpte meg ny bil[emoji12] og den passer ikke til en til baby nå sånn egentlig [emoji23] men når den bebisen bestemmer seg for å komme, er eldste i hus stor nok til å sitte uten pute[emoji106]

Vel gjort en kjekk ting i helga da damer, jeg kjøpte meg ny bil[emoji12] og den passer ikke til en til baby nå sånn egentlig [emoji23] men når den bebisen bestemmer seg for å komme, er eldste i hus stor nok til å sitte uten pute[emoji106]
oiii,så gøy :D DRITAMISUNNELIG! har også lyst på bil,men har ikke råd :(

Hva slags? Vi hadde også en bil tidligere som ikke egnet seg for barn :hilarious: den var liten.

oiii,så gøy :D DRITAMISUNNELIG! har også lyst på bil,men har ikke råd :(

Har ventet i 2 år på å få kjøpe meg ny, og endelig ordna alt seg[emoji4] og her ser dere, slike ting har jeg god tålmodighet å vente på, verre med babyen vi ønsker oss nå[emoji23] like utålmodig min mann også og drit skuffa over testen her om dagen ikke stemte stakkars

Hva slags? Vi hadde også en bil tidligere som ikke egnet seg for barn :hilarious: den var liten.

Kjøpt meg en Citröen c4 cactus [emoji106][emoji4] men var overrasket over hvor god plass det var i den da[emoji12] stort og romslig bagasjerom også[emoji106] så vi klarer oss fint med den[emoji4] jeg har hatt lyst på mindre bil i flere år nå, har hatt 7 seter liksom og alt for mye utgifter på reparasjoner, så det lønnet seg ikke lenger. Nå får vi helt ny bil med garanti og det føles lettere ut [emoji4]

Back
Topp