God natt alle sammen
God natt [emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God natt alle sammen
Nesten begynt å miste motet..Ja, det er sant [emoji29]
Takk for detGod natt [emoji173]️
Nesten begynt å miste motet..
I dag fikk jeg vite at en av mine aller nærmeste er gravid, på hormonspiral omg...
Hun er visst bare rett over IKM... men det blir interessant å se hvordan dette går, da
..og kjenner såklart stikk av misunnelse.. ingen problemer med å innrømme det.
Noen som vet om det er kommet ny utgave av magasinet babydrøm?
Alle snakker om bil her, og jeg har ikke lappen en gang...
Ok...spørsmål:
Hva tenker dere om en som bruker "mye" sminke,på ting som feks sportseventer med barna..?
Med da mener jeg foundation,eyeliner,bryn,osv...
Er dere en av de som dømmer og tenker "herregud,skal hun på fest eller?" eller er dere mer sånn "Så pen hun var"..?
Nysgjerrig
Lappen og bil er min frihet.Alle snakker om bil her, og jeg har ikke lappen en gang...
Ja janteloven er STERKT i fokus hos mange !Vel. Jeg misliker sterkt at janteloven står sterkt i Norge. «Du skal ikke tro du er noe...»
Om noen bruker mye sminke, pumper opp lepper, setter på vipper, tatoverer bryn osv... så bryr det meg ikke. Hvem er vel jeg til å dømme?
Idag skal jeg til gyn å sjekke ståa... gruer meg
Idag skal jeg til gyn å sjekke ståa... gruer meg
Venter selv på ny utgave. Prøvde å søke litt men det siste som kommer opp er den fra september i fjor...Noen som vet om det er kommet ny utgave av magasinet babydrøm?
Venter selv på ny utgave. Prøvde å søke litt men det siste som kommer opp er den fra september i fjor...
Før så var det mange fler tror jeg, men fant en plass hvor det sto at det skulle være fem i året, men det kan jo ha endret seg.Hmm.. ja, den har jeg og. Det er vel fler enn 2 utgaver årlig..?
Ja gleder meg til å finne ut hva som skjer. Har time kl 10! Håper alt ser bra ut ! Kan han se hvor i syklusen jeg befinner meg? Hvor lenge til EL osv?Åå, det skjønner jeg godt men kan jo være kjekt å få sett om alt er som det skal være? Når har du time?
Han kan vel se om el er i anmarsjJa gleder meg til å finne ut hva som skjer. Har time kl 10! Håper alt ser bra ut ! Kan han se hvor i syklusen jeg befinner meg? Hvor lenge til EL osv?
Vet ikke om jeg tør å spør... syns kanskje jeg har EL smerter nå skjønner du. Med mindre det er rester som gjør at jeg har disse murringene enda.. håper ikke det er rester !Han kan vel se om el er i anmarsj