Ja.. enda mer venting.. og er nå veldig bekymret for at dette skal utvikle seg til infeksjon...nei, huff så nå må du bare vente på at kroppen ordner opp selv? huff, skjønner at du er lei deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja.. enda mer venting.. og er nå veldig bekymret for at dette skal utvikle seg til infeksjon...nei, huff så nå må du bare vente på at kroppen ordner opp selv? huff, skjønner at du er lei deg
håper kroppen din ordner opp fort nå utrolig dumt at legene ikke kan skrape ut det lille som er igjen, slik at du kan ha det overstått begynne å se fremover og tenke på mer positive tingJa.. enda mer venting.. og er nå veldig bekymret for at dette skal utvikle seg til infeksjon...
Ja.. er så sykt skuffet nå.. ligger bare å gråter ...håper kroppen din ordner opp fort nå utrolig dumt at legene ikke kan skrape ut det lille som er igjen, slik at du kan ha det overstått begynne å se fremover og tenke på mer positive ting
Ja.. er så sykt skuffet nå.. ligger bare å gråter ...
Flere enn meg som er fulle av håp men blir litt mer forberedt på TR etterhvert som DPO dagene tikker unna?
Ja.. er så sykt skuffet nå.. ligger bare å gråter ...
Når far svimer av under fødsel
Tror dere at deres halvdel vil svime av?
HVaaaaa...? åneeei hva skjer..? Han som ville det da..?!Jeg og typen skal ha en pause fra hverandre, så blir hverken prøving eller testing på meg framover... Vet ikke hvor lenge. Snakk om å gjøre en vanskelig tid enda vanskeligere
Flere enn meg som er fulle av håp men blir litt mer forberedt på TR etterhvert som DPO dagene tikker unna?
Jepp [emoji1310] kjempe håpefull rett etter El , men når dagene tikker avgårde så kommer tankene «var det ikke litt mer murringer i går?» « tror ikke puppene er vonde nok» osv osv .. tragisk ! [emoji13] får prøve å holde håpet oppe litt til [emoji254]
Jeg og typen skal ha en pause fra hverandre, så blir hverken prøving eller testing på meg framover... Vet ikke hvor lenge. Snakk om å gjøre en vanskelig tid enda vanskeligere
Ja Sist pp hadde jeg sykt ømme pupper fra EL til TR kom. Denne pp har jeg overhodet ikke ømme pupper og opplevde litt murring i dag.. Mitt indre håper det var lille som festet seg til livmorsveggen. Men realistisk er det nok ikke det Er bare 4DPO
Jeg og typen skal ha en pause fra hverandre, så blir hverken prøving eller testing på meg framover... Vet ikke hvor lenge. Snakk om å gjøre en vanskelig tid enda vanskeligere
Så trist! Håper det ordner seg!Jeg og typen skal ha en pause fra hverandre, så blir hverken prøving eller testing på meg framover... Vet ikke hvor lenge. Snakk om å gjøre en vanskelig tid enda vanskeligere
Mine var ømme rett etter El , nå er det bare nipplene ( og det er sikkert fordi jeg kjenner etter hele tiden om de er ømme [emoji23]) ikke greit ! Murringer har blitt mildere også , 6dpo ca ! Håper det er gravemurring du har ! Dette blir siste pp for oss begge satser vi på