Jeg er sånn.. er en familiegreieHahaha !! Er du en sånn person eller er det spesielt nå..?![]()

Hmm.. miso-suppe, sånn som de har på sushi-steder, jeg klarer ikke konsistensen på den med tofu.Hva er det ekleste dere har smakt på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er sånn.. er en familiegreieHahaha !! Er du en sånn person eller er det spesielt nå..?![]()

Hmm.. miso-suppe, sånn som de har på sushi-steder, jeg klarer ikke konsistensen på den med tofu.Hva er det ekleste dere har smakt på?
Varmrøkt laks der skinner ikke var fjernet. Varmrølt laks er egentlig godt, men etter den ene gangen kjenner jeg det vrenge seg i magen bare ved tankenHva er det ekleste dere har smakt på?
Hadde en gang en tåneglebitende kjæreste. Ganske utrivelig en gang han kysset meg rett etter å ha bitt. Ble ikke mye kyssing med han gitt :-/Hva er det ekleste dere har smakt på?
Ååå fyyyy fffffHadde en gang en tåneglebitende kjæreste. Ganske utrivelig en gang han kysset meg rett etter å ha bitt. Ble ikke mye kyssing med han gitt :-/

Deilig med vårHva gjør dere i dag da jenter?
Jeg har vært på jobb noen timer, og så har vi holdt på ute i et par timer nå. Opprydning etter vinteren, kostet gårdsplassen, raket gress osv... så deilig når solen stråler og snøen endelig er bortedenne vinteren har vært så seig!!
Deilig med vår
Jeg gjør ikke på noe spesielt i helgen.. Skal på cup med guttungen imorgen tidlig eneste, mannen er borte på jobb så jeg savner han sååååå....
Hva gjør dere i dag da jenter?
Jeg har vært på jobb noen timer, og så har vi holdt på ute i et par timer nå. Opprydning etter vinteren, kostet gårdsplassen, raket gress osv... så deilig når solen stråler og snøen endelig er bortedenne vinteren har vært så seig!!
han kommer på mandag så er ikke den lange turen heldigvisKjenner til savnet.... mangler alltid noe når de er bortenår er han tilbake?
Nå venter en rolig helg videre, blir litt full fres ifm jobb de to neste ukene, så greit å få lade opp litt når man kan![]()
Helt forståelig kjære deg..!Har egentlig hatt en veldig kjip dag.. prøvd å rydde og tenke på andre ting. Hadde virkelig ikke trodd det skulle gå sånn innpå meg men det gjor det.. ha en fin kveld jenter
Venter enda på at snøen skal forsvinne! Ikke så mye hageflekker å rake her [emoji23] er vell bare slik det er å bo i Finnmark....Hva gjør dere i dag da jenter?
Fy søren!!Hadde en gang en tåneglebitende kjæreste. Ganske utrivelig en gang han kysset meg rett etter å ha bitt. Ble ikke mye kyssing med han gitt :-/

I kveld er jeg alene hjemme, så det blir fastfood, film og snacks på meg!Hva gjør dere i dag da jenter?

Så godt at det har gått fint med en lang og deilig tur til tross for et vondt kne! Det gjør noe med en å bevege seg ute i frisk luft! Nå kan dere bare nyte kvelden videreEnig! Det er så deilig å kunne være ute igjen hehe. Jeg presterte jo å skli skikkelig på grusen her om dagen, og slo kneet mitt blått og grønt, men har allikevel gått en laaang tur i dag, og nå er jeg endelig hjemme igjen og slapper av på sofa med bikkja.
Har også innsett at jeg i følge appen jeg bruker, som også stemmer bra med det jeg har observert i kroppen, hadde eggløsning for omtrent en uke siden, og vi hadde sex omtrent da også, så jeg er redd jeg ryker på testekjøret igjen til uka, hehe![]()
Har egentlig hatt en veldig kjip dag.. prøvd å rydde og tenke på andre ting. Hadde virkelig ikke trodd det skulle gå sånn innpå meg men det gjor det.. ha en fin kveld jenter
jeg heier på dere!Venter enda på at snøen skal forsvinne! Ikke så mye hageflekker å rake her [emoji23] er vell bare slik det er å bo i Finnmark....

Sånn passe kvalmtFy søren!!![]()

I kveld er jeg alene hjemme, så det blir fastfood, film og snacks på meg!![]()