Var vel helst til meg, hun hadde en halv muffinsAltså, var dette bare til deg og henne? [emoji23] Moren din er uansett helt konge! [emoji119]

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var vel helst til meg, hun hadde en halv muffinsAltså, var dette bare til deg og henne? [emoji23] Moren din er uansett helt konge! [emoji119]

Var vel helst til meg, hun hadde en halv muffins![]()
gjøre... Er
helt utrolig trøtt, vaskehjelpen kommer kanskje ("en gang etter
10, når passer det for deg?" "Ja.") om 13 minutter for å se på huset og
avtale nærmere. Alt jeg vil er å sove
, men burde vel pigge av slik at hun kan starte? 
Puh, hun ville ikke starte i dag!Ugh, hva skal jeggjøre... Er
![]()

Om nedleggelse av lokale sykehus og fødeavdelinger: https://nrk.no/hordaland/lang-reisevei-for-a-fode-kan-doble-sjansen-for-komplikasjoner-1.14130798
Vaskedamen vår kommer til uken, må finne på noe mens hun er her for jeg er ikke helt komfortabel med å bare se på at hun vasker (føler liksom jeg må bidraUgh, hva skal jeggjøre... Er
![]()
)Skjønte hva du mente, men leste «tar et kjærestepar i samme slengen», og tenkte i mitt stille sinn at jaja, kanskje det setter igang ting?På vei til Tromsø nå, bare 20 mils kjøring, for kontroll på sykehuset jeg skal føde påTar en kjærestepar i samme slengen. Spent på modning (nekter å dra fra sykehus før det e sjekka) og så skal jeg vurdere om jeg blir igjen på pasienthotellet med Nukis eller om det bærer hjem igjen....

En tur på café kanskje?Vaskedamen vår kommer til uken, må finne på noe mens hun er her for jeg er ikke helt komfortabel med å bare se på at hun vasker (føler liksom jeg må bidra)
![]()
Blir nok detEn tur på café kanskje?
Trur denne måneden(juli) at det ikke er en eneste fra august gruppa som har vunnet i topp 100 på en god stund [emoji848]
Bare hver gang rett før jeg spyr. Praktisk, rekker alltid å komme meg på badet. [emoji23]Altså ....just wondering ....noen andre som har fått mer slimproduksjon andre veien.Som i halsen. . Uke 38..
Skikkelig ubehagelige greier .