Skravletråd

Ja, igrunn [emoji4] Jeg er tydeligvis så dårlig på å tyde fødselstegn, at det kommer uansett ikke til å være noen indikasjon her i alle fall.
Jeg aner heller ikke noe. Sist gang ble jeg satt igang fordi vannet gikk. Fikk riestorm og epidural, og etter det kjente jeg ingen ting. Ikke hadde jeg nedpress eller kynnere jeg merka noe til så.

#clueless

Jeg aner heller ikke noe. Sist gang ble jeg satt igang fordi vannet gikk. Fikk riestorm og epidural, og etter det kjente jeg ingen ting. Ikke hadde jeg nedpress eller kynnere jeg merka noe til så.

#clueless
Nedpress har jeg. Så til de graaaader. Men ellers er det min først, så har ingenting å sammenligne med. Trodde jeg hadde et par kynnere forrige uke, men vet ikke egentlig [emoji12]

Oi, ja det var litt lenge! Ingen backup-plan?
Joo, vi har noen andre. Men de har aldri passet han før, møtt han svært lite, og har ikke helt samme syn på hundehold som oss. For oss er hunden en del av familien, for de er hunden et tilbehør som helst skal være i hagen og ikke gjøre noe utav seg. Så det sitter litt langt inne å overlate han til de i 3-4 dager :sorry: Da vil jeg faktisk heller gå gravid en uke lenger!

Jeg tar squats, jeg vasker gulv, jeg hopper opp og ned, men ungen vil ikke ut [emoji28]

skal på ultralyd og kontroll hos privat jordmor kl 15 og er så forjævlig nervøs etter fadesen på riksen forrige uke at hjertet mitt holder på å eksplodere.

skal på ultralyd og kontroll hos privat jordmor kl 15 og er så forjævlig nervøs etter fadesen på riksen forrige uke at hjertet mitt holder på å eksplodere.
Håper det blir en fin opplevelse. :)

Joo, vi har noen andre. Men de har aldri passet han før, møtt han svært lite, og har ikke helt samme syn på hundehold som oss. For oss er hunden en del av familien, for de er hunden et tilbehør som helst skal være i hagen og ikke gjøre noe utav seg. Så det sitter litt langt inne å overlate han til de i 3-4 dager :sorry: Da vil jeg faktisk heller gå gravid en uke lenger!
Skjønner. Vel, han vil være trygg iallfall, og uendelig glad for å se dere igjen!

Skjønner ikke hvordan dere kjenner ting så godt, jeg! 2 uker til termin, og merket første hikkinga forrige uke. Og i dag har jeg kjent noe knuffing 2-3 ganger [emoji23] Gjør i det minste ikke vondt lengre, nå når hun ikke har plass til å spenne skikkelig fra [emoji14]
Jeg har kjent hikke to ganger i løpet av svangerskapet. Kjenner ikke tissing, knekking av ledd, hvilken vei ungen ligger, forskjell på hender og føtter eller noe sånt.

Mamma kom på besøk og hadde med seg 3 stoore karamellmuffins, 6 wienerbrød, en pakke vannbakkels og en pakke makroner :wideyed::rolleyes:
MISUNNELIG! :wideyed: Jeg var på butikken tidligere, men det var et helt fotball-lag der som stod og plukket smågodt, så jeg fikk bare rasket med meg 3 esker saftis og en stratos (for å slippe å havne bak dem i kø).

Skulle egentlig kjøpt ostepop og kjeks og bakevarer og...

Back
Topp