Burde jo detHahahaha [emoji23][emoji23][emoji23]
Funker like godt som bryststimulering og sex, kanskje? [emoji848] Skader i alle fall ikke å forsøke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Burde jo detHahahaha [emoji23][emoji23][emoji23]
Funker like godt som bryststimulering og sex, kanskje? [emoji848] Skader i alle fall ikke å forsøke
Tryggest å ikke nevne behovet for den familien.....Å nei fisj....
Hadde jo vært morsomt om det var snakk om å se på strippeshow og at det skulle provosere fram de rette hormonene om man ble litt tent![]()

He heHaha ja. Føler terskelen for det jeg før synes var rart å spør eller snakke om, er blitt fryktelig lav nå [emoji23] Og godt er jo egentlig det [emoji4] Blir nok mye av det fremover etter at ungen detter ut og.
Bra at vi fleste inne her på forumet har hørt og lest det meste. For man får jo svar på det meste her så det er jo mega pluss Helt sant [emoji4] Det sies jo at samme hva du lurer på, det være seg sykdom, vasking eller bilinnkjøp, så finner du svaret på et mammaforum [emoji13]Var noe med det da![]()
Det er jo mye rart man kan spørre om her, utenom vanlige spørsmålBra at vi fleste inne her på forumet har hørt og lest det meste. For man får jo svar på det meste her så det er jo mega pluss
![]()
Og akkurat her inne er det kjappere å spørre enn å Google selv.Helt sant [emoji4] Det sies jo at samme hva du lurer på, det være seg sykdom, vasking eller bilinnkjøp, så finner du svaret på et mammaforum [emoji13]
Helt sant [emoji4] Det sies jo at samme hva du lurer på, det være seg sykdom, vasking eller bilinnkjøp, så finner du svaret på et mammaforum [emoji13]
Har mannlig lege, men får jo nesten ikke svar der og heller nesten heller hos gynekolog
Dette er jo nesten nye lege forum siden
He he Ja, veldig aktivt forum [emoji6] Men jeg er også aktiv google-bruker. Klarer ikke la være, faktisk.Og akkurat her inne er det kjappere å spørre enn å Google selv.![]()
Gi meg et sånt med Alexander Skarsgaard ANYTIME!!
Spør! Jeg har fått beskjed at det er noe de ikke skal tilby, så hvis man vil at de skal sjekke må man spørre selv. Er nok ikke alle som følger den, men mange jordmødre gjør det ikke med mindre man ber om det selvSkal til jm om en liten time.. har så lyst å be henne sjekke modning evt strippe meg. Men synes det er så kleint :/ bor på en veldig liten plass der alle «kjenner» alle. Føler liksom ikke for å be henne kjøre fingrene oppi der.. men vil likevel vite hvordan det ligger an
Så tror jeg har bestemt meg for at om hun tilbyr skal jeg takke ja, om ikke så kommer jeg ikke til å spørre[emoji85]
Spør! Jeg har fått beskjed at det er noe de ikke skal tilby, så hvis man vil at de skal sjekke må man spørre selv. Er nok ikke alle som følger den, men mange jordmødre gjør det ikke med mindre man ber om det selvMen skjønner deg godt
![]()
Har sendt en bestilling til ikea med forventet levering 03.08. Blir spennende å se hva som kommer først - Baby eller IKEA?![]()
Mannen har bursdag idag.. har hele tiden ønsket at barnet ikke skal komme på denne dagen. Fordi jeg tenker det er fint for barnet å ha en egen dag. Men jeg er så lei!Hadde vært fint om ting startet ikveld, men det ble over midnatt før han kom
er vel lov å drømme..