Skravletråd

Fikk plutselig veldig vondt i hodet, håper det bare er pga bihulene

Jordmor flirte godt i dag da jeg måtte stoppe påvei ut døra, holde meg i skrittet og unnskylde med at «to sek, sorry, det er bare dåseknivene»

Du vet du er gravid når du hører en baby gråte og kjenner meieriene sette i gang levering. :rolleyes:

Var på modningsakupunktur idag. Fikk nåler for energi, avspenning og bedre søvn, så kanskje de neste ukene blir litt mer levelige :happy: Ellers utfører de egentlig ikke stripping før termin på førstegangsfødende, men skal gjøre et unntak for meg litt nærmere termin :)

Var på modningsakupunktur idag. Fikk nåler for energi, avspenning og bedre søvn, så kanskje de neste ukene blir litt mer levelige :happy: Ellers utfører de egentlig ikke stripping før termin på førstegangsfødende, men skal gjøre et unntak for meg litt nærmere termin :)

må bare spørre av nysgjerrighet :shy: hva er stripping?

Da skjønte jeg mer hva det er :) Det har bare blitt snakket litt her og der inne her på forumet og syns det var så kleint å spørre hva dette var, men nå måtte jeg spørre så jeg fikk mer forståelse hva det dreide seg om :hilarious::hilarious:
Hadde jo vært morsomt om det var snakk om å se på strippeshow og at det skulle provosere fram de rette hormonene om man ble litt tent :D

Da skjønte jeg mer hva det er :) Det har bare blitt snakket litt her og der inne her på forumet og syns det var så kleint å spørre hva dette var, men nå måtte jeg spørre så jeg fikk mer forståelse hva det dreide seg om :hilarious::hilarious:
Haha ja. Føler terskelen for det jeg før synes var rart å spør eller snakke om, er blitt fryktelig lav nå [emoji23] Og godt er jo egentlig det [emoji4] Blir nok mye av det fremover etter at ungen detter ut og.

Back
Topp