Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jern![]()
Jeg har selv brukt jerntabletter men husker ikke navnet på dem. Dem fungerte super for meg, og merket forskjell innen uka hadde gått Aminojern?
Kaaanskje?
Jordmor flirte godt i dag da jeg måtte stoppe påvei ut døra, holde meg i skrittet og unnskylde med at «to sek, sorry, det er bare dåseknivene»
Ellers utfører de egentlig ikke stripping før termin på førstegangsfødende, men skal gjøre et unntak for meg litt nærmere termin Var på modningsakupunktur idag. Fikk nåler for energi, avspenning og bedre søvn, så kanskje de neste ukene blir litt mer leveligeEllers utfører de egentlig ikke stripping før termin på førstegangsfødende, men skal gjøre et unntak for meg litt nærmere termin
![]()
hva er stripping?må bare spørre av nysgjerrighethva er stripping?
Har du hørt om katten som rømte til Island? [emoji23][emoji23][emoji23]
https://www.nrk.no/mr/katt-trygt-hjem-etter-islandsk-reise-i-container-1.14110746

Hadde jo vært morsomt om det var snakk om å se på strippeshow og at det skulle provosere fram de rette hormonene om man ble litt tentDa skjønte jeg mer hva det erDet har bare blitt snakket litt her og der inne her på forumet og syns det var så kleint å spørre hva dette var, men nå måtte jeg spørre så jeg fikk mer forståelse hva det dreide seg om
![]()
Haha ja. Føler terskelen for det jeg før synes var rart å spør eller snakke om, er blitt fryktelig lav nå [emoji23] Og godt er jo egentlig det [emoji4] Blir nok mye av det fremover etter at ungen detter ut og.Da skjønte jeg mer hva det erDet har bare blitt snakket litt her og der inne her på forumet og syns det var så kleint å spørre hva dette var, men nå måtte jeg spørre så jeg fikk mer forståelse hva det dreide seg om
![]()
Gi meg et sånt med Alexander Skarsgaard ANYTIME!!Hadde jo vært morsomt om det var snakk om å se på strippeshow og at det skulle provosere fram de rette hormonene om man ble litt tent![]()
Hahahaha [emoji23][emoji23][emoji23]Hadde jo vært morsomt om det var snakk om å se på strippeshow og at det skulle provosere fram de rette hormonene om man ble litt tent![]()
Det er nok dessverre Stellan Skarsgaard som hadde stilt opp.....Gi meg et sånt med Alexander Skarsgaard ANYTIME!!
Å nei fisj....Det er nok dessverre Stellan Skarsgaard som hadde stilt opp.....