Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hele familien var nettopp ute og kjørte ATV. Mannen min med eldste, jeg med nr 2. På et tidspunkt kjørte de to andre avgårde i relativt stort tempo, og min passasjer lurte på om vi skulle kjøre like fort. Jeg svarte nei, og fikk til svar fra den lille filosofen; «Nei, hvis vi kjører så fort, får lillebror vondt i hodet i dumpene.»![]()
Blir så daff av denne rare sovingen! Kan noen gi meg et puff slik at jeg kan få gjort noe i dag?
Helt håpløst. Tar meg selv i å sjekke forumet, nyhetene, facebook, og så om igjen. NOE nytt må jo skje slik at jeg slipper å reise meg?Helt daff i dag selv

Helt håpløst. Tar meg selv i å sjekke forumet, nyhetene, facebook, og så om igjen. NOE nytt må jo skje slik at jeg slipper å reise meg?![]()
Jeg reiser meg nå! Tror jeg...Samme her!
Burde vært på butikken, men er liksom helt svak i hele kroppen i dag
Jeg orker ikke enda [emoji23]Jeg reiser meg nå! Tror jeg...
Og skremmer mannen hver gang, han tror tydeligvis det gjør veldig vondt når vannet går, for han tror det er det som skjer hver gang jeg får vondt Rett før jeg reiser meg nå altså!Jeg orker ikke enda [emoji23]

Hihi. Vannet som går gjør IKKE vondtNoen andre som får støt nedover lysken innimellom? Kjennes ut som når man slår albuen og får støt. Regner med mini dytter borti noen ukule nerver eller lignende. Er dritvondt, så roper ut i smerteOg skremmer mannen hver gang, han tror tydeligvis det gjør veldig vondt når vannet går, for han tror det er det som skjer hver gang jeg får vondt
![]()
Prøvd å fortelle ham det, nytter ikkeHihi. Vannet som går gjør IKKE vondt![]()

Begge mine fødsler startet etter stripping.Vurderer å bestille time til privat jordmor for å få sjekket om jeg i det hele tatt er litt moden eller ikke.. Og spørre om hun kan strippe.
Noen som har blitt strippa?
Verdt det?
Fikk ned noen av mine gamle bøker for ei stund siden, deriblant Sagaen om Isfolket. Kunne trengt et prosjekt, men 47 bøker er litt overveldende. Lese dem på nytt, yay or nay?
Begge mine fødsler startet etter stripping.