Skravletråd

Litt redd for å snakke om dette på et åpent forum, og håper ingen føler seg støtt. Jeg er dog uheldigvis enig med deg, og håper for guds skyld familien har valgt det bildet selv. Jeg så bildet før jeg visste hva saken handlet om. Etter å ha lest saken, ser hun bare ut som en uskyldig 13-åring for meg.

I alle tilfelle håper jeg politiet finner den skyldige, og at han/hun får en passende straff. Og at den siktede 17-åringen faktisk har gjort det, så han slipper å gå gjennom dette som uskyldig. Forferdelig trist sak. Hater verden litt akkuat nå.

Det er ikke bare ett liv og en familie ødelagt i slike saker, det er bare så forferdelig trist. Barn dreper barn. Igjen.

Ååh hvor jeg håper at jeg blir strippet imorgen.. har mine tvil men... skal inn på pasienthotell..

Jeg har tydelig kjent en «bul» over skambeinet i mange uker nå. Helt siden jeg fikk beskjed om at bebis ligger med hodet ned i bekkenet. Plutselig i dag, etter ninja aktivitet i magen er den bulen borte, jeg kjenner ingenting der nede. Har mini trukket hodet opp av bekkenet?! Bevegelsene er også heeelt annerledes.. glad jeg skal til jm i morgen sånn hun får kjenne. Tenk om han har snudd seg til tverrleie [emoji102][emoji849][emoji26][emoji85]

Herregud. Jeg har ikke skjønt hva som "feiler" beina mine for tiden. Har klagd til samboeren at det stikker og jeg føler press i leggene på kvelden, og at jeg har vann i beina, men vi kan ikke se det :p så leser jeg om restless legs og innser at det fader meg er det jeg har!! Normalt å få det ETTER fødsel?

Herregud. Jeg har ikke skjønt hva som "feiler" beina mine for tiden. Har klagd til samboeren at det stikker og jeg føler press i leggene på kvelden, og at jeg har vann i beina, men vi kan ikke se det :p så leser jeg om restless legs og innser at det fader meg er det jeg har!! Normalt å få det ETTER fødsel?

Kanskje du mangler magnesium?

Jeg har rastløse bein til vanlig, gravid eller ei :bag:

Herregud så dritt da :( ekkel følelse i beina. Glad det mest sannsynlig ikke er kronisk for min del... Føler med deg

Rett og slett nedarvet! Farmor, pappa og så meg. Alle tre er rastløse i beina og tisser vanligvis minst 2 ganger per natt o_O

Håper du slipper unna det asap! Enormt ekkelt når det står på som verst.

Spurte eldste i sted når han tror lille vil ut, siden han fikk rett forrige gang..
"Hmm, 9. Eller 18." Sa han.
Og jeg bare :sorry::sorry::sorry:

Vi satser på at han har vokst fra seg synskheten!

Spurte eldste i sted når han tror lille vil ut, siden han fikk rett forrige gang..
"Hmm, 9. Eller 18." Sa han.
Og jeg bare :sorry::sorry::sorry:

Vi satser på at han har vokst fra seg synskheten!

Får satse på 9. eventuelt, det er jo "bare" to dager på overtid, og ikke toppen av kransekaka liksom. Selv om 18. hadde vært en kul dato.

Back
Topp