Skravletråd

Begynn på bok 1 og se om det fenger. De første bøkene er jo veldig spennende uansett. Må jo ikke fullføre hvis du går lei... kunne tenkt meg å lese den på nytt selv egentlig. Vet du om den finnes som lydbok?
På svensk og engelsk tror jeg. Muligens de første på norsk også. Likte de veldig godt både som 16- og 21-åring, så håper de fortsatt fenger!

Fikk ned noen av mine gamle bøker for ei stund siden, deriblant Sagaen om Isfolket. Kunne trengt et prosjekt, men 47 bøker er litt overveldende. Lese dem på nytt, yay or nay?
Yay! Om du blir lei, vet du jo hva som skjer, og trenger ikke fullføre. Jeg kan ofte lese de beste bøkene midt i serier om igjen, uten å lese hele serien på nytt. Og innimellom leser jeg hele [emoji4] Nå er det dog altfor lenge siden jeg leste i det hele tatt.

Tenkte å låne lydbøker på nett fra biblioteket når jeg skal begynne å trille tur til høsten, eventuelt kjøpe storytel. Kan se for meg det er god motivasjon til å komme meg ut. [emoji4]

Tenkte å låne lydbøker på nett fra biblioteket når jeg skal begynne å trille tur til høsten, eventuelt kjøpe storytel. Kan se for meg det er god motivasjon til å komme meg ut.
emoji4.png
Har også tenkt på Storytel (eller Audible). Hører litt på podcaster, men ser for meg at lydbøker hadde vært enda litt mer givende.

Mannen min har vært god det siste døgnet.
Vi har fått nye roser i Hagen. Jeg fikk sove 2 timer på dagtid i går mens han tok seg av guttungen. Kveldskos i går. Og i dag tok han guttungen ned fra soverommet hans :)

Tru hva vi skal finne på i dag [emoji4]

Nå skal jeg skrive noe som kanskje ikke er så populært, og jeg beklager hvis noen kjenner, er i familie med osv. Men den forferdelige drapssaken på Jæren; er det bare jeg som synes bildet av Sunniva er litt på kanten? Jeg fikk litt seksuelt poserende vibber av hele bildet nemlig og tenker at det kanskje var litt ekstra uheldig gitt sakens natur. Bildet i seg selv sjokkerer meg ikke, dessverre. Og enda en ungdom og familie som får livene sine ødelagt da gitt ...:sorry::arghh:

Nå skal jeg skrive noe som kanskje ikke er så populært, og jeg beklager hvis noen kjenner, er i familie med osv. Men den forferdelige drapssaken på Jæren; er det bare jeg som synes bildet av Sunniva er litt på kanten? Jeg fikk litt seksuelt poserende vibber av hele bildet nemlig og tenker at det kanskje var litt ekstra uheldig gitt sakens natur. Bildet i seg selv sjokkerer meg ikke, dessverre. Og enda en ungdom og familie som får livene sine ødelagt da gitt ...:sorry::arghh:

Jeg tenkte ikke så veldig over det, er sikkert et fra Facebook eller noe?

Helt sykt tragisk. Håper de finner ut av hva som har skjedd.

Litt redd for å snakke om dette på et åpent forum, og håper ingen føler seg støtt. Jeg er dog uheldigvis enig med deg, og håper for guds skyld familien har valgt det bildet selv. Jeg så bildet før jeg visste hva saken handlet om. Etter å ha lest saken, ser hun bare ut som en uskyldig 13-åring for meg.

I alle tilfelle håper jeg politiet finner den skyldige, og at han/hun får en passende straff. Og at den siktede 17-åringen faktisk har gjort det, så han slipper å gå gjennom dette som uskyldig. Forferdelig trist sak. Hater verden litt akkuat nå.

Jeg tror babyen drev og knakk ledd nå i stad? :eek:

Skjønner ikke hvordan dere kjenner ting så godt, jeg! 2 uker til termin, og merket første hikkinga forrige uke. Og i dag har jeg kjent noe knuffing 2-3 ganger [emoji23] Gjør i det minste ikke vondt lengre, nå når hun ikke har plass til å spenne skikkelig fra [emoji14]

Back
Topp