God natt HildeFraNordSør![]()

Jeg er fortsatt våken! Kviknet til litt igjen etter å ha nerdet litt og laget en meningsmåling.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God natt HildeFraNordSør![]()

Jeg er også våken, men har lagt meg. Ungene er våkne. Har snill mann
Jeg er fortsatt våken! Kviknet til litt igjen etter å ha nerdet litt og laget en meningsmåling.![]()
Skal finne litt mat og så finne senga jeg også. Soving er digg.Jeg er også våken, men har lagt meg. Ungene er våkne. Har snill mann![]()
Den vil egentlig og se. Mannen drar offshore i morgen,da skal jeg se den hvis jeg ikke sovner med barnaDet klarer du! Se Ibiza på Netflix, den syntes jeg var morsom, så da sovner du ikke [emoji2]

Den vil egentlig og se. Mannen drar offshore i morgen,da skal jeg se den hvis jeg ikke sovner med barna
Lol
Vi og hadde 25 bukser og 85 bodyer.. haha!!bare å kaste etter hvert bruk
![]()
Har du hatt med bøkene på sofaen?Trøtt!! Zzzz
Har liksom eksamenstid. Har bare ligget på sofaen hele dagen (Ok, JM ba meg om det da. But still...)
Prøvde, men har gjort minimalt...Har du hatt med bøkene på sofaen?
Jeg stilte til eksamen etter å ha lest 8 sider i boka en gang. Hadde gått i forelesninger riktignok, så var ikke helt grønn. Gikk bra det ogPrøvde, men har gjort minimalt...
Sånn er han her også. Hadde det ikke vært for at jeg har sagt hva som mangler, så hadde han ikke visst om det. Vi har blitt enige om navn, da, men det var fordi jeg foreslo det.Jeg er imponert over hvor avslappa mannen min er til alt som har med babyen å gjøre. Han regner bare med at jeg har kontroll. Han var nødt til å bli med og prøvedytte vogn før jeg kjøpte det ettersom han er høy og jeg ikke kan klare å gjette om håndtaket kan stilles høyt nok. Ellers så sier jeg ifra i ny og ned om at jeg har funnet noe på Finn eller prisjakt som jeg har bestilt. Fint sier han. Spør verken om pris eller hvilken konto jeg har tatt penger fra. Jeg er sikker på at vi på nåværende tidspunkt kunne ha manglet både seng og bilstol uten at han hadde visst detJeg spør ham om han har tenkt på navn innimellom. «Nei. Det finner vi ut av.»
Er du sikker på at han vet hva dere mangler, bare fordi du har sagt det? Inn ett øre og ut det andre?Sånn er han her også. Hadde det ikke vært for at jeg har sagt hva som mangler, så hadde han ikke visst om det. Vi har blitt enige om navn, da, men det var fordi jeg foreslo det.![]()
Når sant skal sies kan det godt hende at det forsvant ut det andre øret, ja.Er du sikker på at han vet hva dere mangler, bare fordi du har sagt det? Inn ett øre og ut det andre?![]()

Jeg er imponert over at du er så avslappet over at han er så avslappet.Jeg er imponert over hvor avslappa mannen min er til alt som har med babyen å gjøre. Han regner bare med at jeg har kontroll. Han var nødt til å bli med og prøvedytte vogn før jeg kjøpte det ettersom han er høy og jeg ikke kan klare å gjette om håndtaket kan stilles høyt nok. Ellers så sier jeg ifra i ny og ned om at jeg har funnet noe på Finn eller prisjakt som jeg har bestilt. Fint sier han. Spør verken om pris eller hvilken konto jeg har tatt penger fra. Jeg er sikker på at vi på nåværende tidspunkt kunne ha manglet både seng og bilstol uten at han hadde visst detJeg spør ham om han har tenkt på navn innimellom. «Nei. Det finner vi ut av.»
Han er forresten det denne pappaen også. Jeg tror han tror vi har allverdens tid.Jeg har en avslappet mann og en avslappet fastlege, men jeg har jo kontroll på det man kan ha kontroll på, så det går greitJeg er imponert over at du er så avslappet over at han er så avslappet.Han er forresten det denne pappaen også. Jeg tror han tror vi har allverdens tid.
Jeg sa til mannen min etter middag i dag at jeg hadde påstått på forum at vi antagelig kunne manglet både bilstol og seng uten at det hadde stresset ham det minste, og at det slettes ikke hadde vært sikkert at han hadde visst det engang. Han sa seg enigJeg er imponert over at du er så avslappet over at han er så avslappet.Han er forresten det denne pappaen også. Jeg tror han tror vi har allverdens tid.