Skravletråd

Trøtt!! Zzzz
Har liksom eksamenstid. Har bare ligget på sofaen hele dagen (Ok, JM ba meg om det da. But still...)

Trøtt!! Zzzz
Har liksom eksamenstid. Har bare ligget på sofaen hele dagen (Ok, JM ba meg om det da. But still...)
Har du hatt med bøkene på sofaen?

Jeg er imponert over hvor avslappa mannen min er til alt som har med babyen å gjøre. Han regner bare med at jeg har kontroll. Han var nødt til å bli med og prøvedytte vogn før jeg kjøpte det ettersom han er høy og jeg ikke kan klare å gjette om håndtaket kan stilles høyt nok. Ellers så sier jeg ifra i ny og ned om at jeg har funnet noe på Finn eller prisjakt som jeg har bestilt. Fint sier han. Spør verken om pris eller hvilken konto jeg har tatt penger fra. Jeg er sikker på at vi på nåværende tidspunkt kunne ha manglet både seng og bilstol uten at han hadde visst det:D Jeg spør ham om han har tenkt på navn innimellom. «Nei. Det finner vi ut av.»

Prøvde, men har gjort minimalt...
Jeg stilte til eksamen etter å ha lest 8 sider i boka en gang. Hadde gått i forelesninger riktignok, så var ikke helt grønn. Gikk bra det og:-)

Jeg er imponert over hvor avslappa mannen min er til alt som har med babyen å gjøre. Han regner bare med at jeg har kontroll. Han var nødt til å bli med og prøvedytte vogn før jeg kjøpte det ettersom han er høy og jeg ikke kan klare å gjette om håndtaket kan stilles høyt nok. Ellers så sier jeg ifra i ny og ned om at jeg har funnet noe på Finn eller prisjakt som jeg har bestilt. Fint sier han. Spør verken om pris eller hvilken konto jeg har tatt penger fra. Jeg er sikker på at vi på nåværende tidspunkt kunne ha manglet både seng og bilstol uten at han hadde visst det:D Jeg spør ham om han har tenkt på navn innimellom. «Nei. Det finner vi ut av.»
Sånn er han her også. Hadde det ikke vært for at jeg har sagt hva som mangler, så hadde han ikke visst om det. Vi har blitt enige om navn, da, men det var fordi jeg foreslo det. :p

Sånn er han her også. Hadde det ikke vært for at jeg har sagt hva som mangler, så hadde han ikke visst om det. Vi har blitt enige om navn, da, men det var fordi jeg foreslo det. :p
Er du sikker på at han vet hva dere mangler, bare fordi du har sagt det? Inn ett øre og ut det andre? :-)

Jeg er imponert over at du er så avslappet over at han er så avslappet. :joyful: Han er forresten det denne pappaen også. Jeg tror han tror vi har allverdens tid.

Jeg er imponert over at du er så avslappet over at han er så avslappet. :joyful: Han er forresten det denne pappaen også. Jeg tror han tror vi har allverdens tid.
Jeg har en avslappet mann og en avslappet fastlege, men jeg har jo kontroll på det man kan ha kontroll på, så det går greit:D

Jeg sa til mannen min etter middag i dag at jeg hadde påstått på forum at vi antagelig kunne manglet både bilstol og seng uten at det hadde stresset ham det minste, og at det slettes ikke hadde vært sikkert at han hadde visst det engang. Han sa seg enig:D Han mente at det hadde jo skjedd innimellom at han hadde sett at jeg hadde kjøpt ting. Ellers så var han mest opptatt av å få noe utstyr til tilhengeren til bilen for å bedre transport av motorsykkel. Det så han ikke for seg at jeg kom til å ordne:hilarious:

Hadde ikke vi en vekstestimeringstråd et sted? Jeg har tall å rapportere!

Back
Topp