Det var ledig 12:20, som jeg booket på nett. Men bortkasta penger for den første timen.Ringt å hørt om du kan komme senere i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var ledig 12:20, som jeg booket på nett. Men bortkasta penger for den første timen.Ringt å hørt om du kan komme senere i dag?
Det var ledig 12:20, som jeg booket på nett. Men bortkasta penger for den første timen.
Vet ikke enda, men jeg avbestilte ikke innen fristen, så det vil jo være rimelig å forvente at jeg må betale. Utrolig lei av å stå i køen på offentlig fysio. Sendte henvisning 2 uker før påske og stått i kø siden. Imens går jeg privat. Utrolig å la gravide stå over 10 uker i kø. Det er jo et kvart svangerskap.Åh, må du betale for begge? [emoji31]
Vet ikke enda, men jeg avbestilte ikke innen fristen, så det vil jo være rimelig å forvente at jeg må betale. Utrolig lei av å stå i køen på offentlig fysio. Sendte henvisning 2 uker før påske og stått i kø siden. Imens går jeg privat. Utrolig å la gravide stå over 10 uker i kø. Det er jo et kvart svangerskap.
Ser jo ut til at det blir bare privat på meg også. Om 5 uker reiser jeg på ferie, så blir i alle fall ikke mange behandlinger jeg rekker offentlig.Har kun gått privat jeg, nettopp pga lange ventelister ellers..
Tror desverre ikke det går. Men kanskje med budbil?https://www.nrk.no/sognogfjordane/konditoren-overraska-hanna-_9_-med-potter-kake-1.14071583
Kan man sende kake i posten? Me need !!![]()
Slapp betale for beggeÅh, må du betale for begge? [emoji31]
Det blir kanskje litt vel dyrt?Tror desverre ikke det går. Men kanskje med budbil?
Slapp betale for begge![]()
Er det bilstolposen?Noen som har kjøpt eller vurderer denne?
Vis vedlegget 260790
Nei, det er et slags teppe med åpninger i ryggen sånn at det ligger fast i bilstol eller vogn... vurderer den...Er det bilstolposen?
Ja, var det jeg tenkte.Nei, det er et slags teppe med åpninger i ryggen sånn at det ligger fast i bilstol eller vogn... vurderer den...
Er det innenfor å steke en ristorante kylling pizza til seg selv så sent.
Klabert!Er det innenfor å steke en ristorante kylling pizza til seg selv så sent.