Rådyr eller elg på besøk igjen. Bikkja er brått meget interessert i skogen.
Og på søndag skal vi hente puseruskene!
Og på søndag skal vi hente puseruskene!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Søndag = sløvedag dagen derpå. Eller var lov å håpe, men mannen som drakk i går er ødelagt Og udugelig enda. Og lillegutt er i storform og starta dagen kl 5:30.
Håper dagen blir bedre![]()
Hoho. Husk å minne mannen din på at fyllesjuke ikke er lovlig fraværsgrunn fra livet![]()
Jeg har sett litt over hvor mye penger jeg har brukt på babyutstyr, og innser at jeg definitivt brukte mye mer penger den gangen jeg ventet førstemann og hadde dårlig råd, enn hva jeg har brukt nå (hvis jeg ser bort ifra kostnadene for prøverør. Inkluderes det så er denne definitivt dyrest)
Hehe, om jeg trekker fra det jeg har fått denne gangen har jeg brukt drøyt tre tusen og det inkluderer sykkelhenger som neppe tas i bruk før neste vårArtig regnestykke. Vi brukte faktisk mest på nr to, for da hadde vi gitt bort det meste fra førstemann, og besteforeldre var ikke like ivrige sponsorer [emoji12]. Rolf ligger klart dårligst an, sånn bortsett fra at han har medført behov for ny bil [emoji23].
Det gjorde jeg, var bare heeeilt konge!Dagens anbefaling: Spyle føtter og legger i vannslangen ute og så la dem tørke i bordvifteblåsten.
Også anbefalt: Is.
For en dag dagen i dag skal bli. Jordmor, vekstestimering, eldste jenta innlagt på barneavdelingen + akupunktur. Huff har bare lyst å legge meg igjen.
Det er vi heldigvis. Nå om dagen trenger vi være to i de fleste situasjoner, ellers er det nok mannen som drar største del av lasset. Han fortjener virkelig dagens blomst for jeg hadde nok kapitulert uten han...Oj, det hørtes travelt ut. Håper dere er to om den dagen der... lykke til, og god bedring til lille!! [emoji1303]

Dette var registrert på meg:Har dere sett dette?
https://www.nrk.no/norge/na-kan-du-fa-vite-mer-om-din-egen-fodsel-1.14071618
Jeg ble nysgjerrig, og måtte sjekke! Mamma har sagt at jeg ble født 06:15, men her står det 05:53.
Står også feil fødselsvekt på eldste.![]()