Skravletråd

Rådyr eller elg på besøk igjen. Bikkja er brått meget interessert i skogen. :p
Og på søndag skal vi hente puseruskene! :)

Puh, Babyverden funker greit på nettbrettet! Men hvorfor ikke på telefonen? :(

Søndag = sløvedag dagen derpå. Eller var lov å håpe, men mannen som drakk i går er ødelagt Og udugelig enda. Og lillegutt er i storform og starta dagen kl 5:30.

Håper dagen blir bedre :)

Søndag = sløvedag dagen derpå. Eller var lov å håpe, men mannen som drakk i går er ødelagt Og udugelig enda. Og lillegutt er i storform og starta dagen kl 5:30.

Håper dagen blir bedre :)

Hoho. Husk å minne mannen din på at fyllesjuke ikke er lovlig fraværsgrunn fra livet :D

Ikke hørt livstegn fra mann og barn siden klokken 10, nervøs jeg [emoji85][emoji28]

Hoho. Husk å minne mannen din på at fyllesjuke ikke er lovlig fraværsgrunn fra livet :D

Det pleier å bedre seg utover ettermiddagen. Og etter neste helg gir han seg selv drikkeforbud til ungen er ute.
Er heldigvis ikke hver helg det er fest med kompisgjengen.

Jeg har sett litt over hvor mye penger jeg har brukt på babyutstyr, og innser at jeg definitivt brukte mye mer penger den gangen jeg ventet førstemann og hadde dårlig råd, enn hva jeg har brukt nå (hvis jeg ser bort ifra kostnadene for prøverør. Inkluderes det så er denne definitivt dyrest ;) )

Jeg har sett litt over hvor mye penger jeg har brukt på babyutstyr, og innser at jeg definitivt brukte mye mer penger den gangen jeg ventet førstemann og hadde dårlig råd, enn hva jeg har brukt nå (hvis jeg ser bort ifra kostnadene for prøverør. Inkluderes det så er denne definitivt dyrest ;) )

Artig regnestykke. Vi brukte faktisk mest på nr to, for da hadde vi gitt bort det meste fra førstemann, og besteforeldre var ikke like ivrige sponsorer [emoji12]. Rolf ligger klart dårligst an, sånn bortsett fra at han har medført behov for ny bil [emoji23].

Artig regnestykke. Vi brukte faktisk mest på nr to, for da hadde vi gitt bort det meste fra førstemann, og besteforeldre var ikke like ivrige sponsorer [emoji12]. Rolf ligger klart dårligst an, sånn bortsett fra at han har medført behov for ny bil [emoji23].
Hehe, om jeg trekker fra det jeg har fått denne gangen har jeg brukt drøyt tre tusen og det inkluderer sykkelhenger som neppe tas i bruk før neste vår:) Mamma ga oss et tilskudd til å kjøpe babyutstyr, og jeg har bare så vidt brukt mer.

Har ryddet inn i skap og skuffer i dag, utslitt og kjipt at det egentlig ikke vises at jeg har rydda [emoji85]

I dag skal eldstemann på 18 mnd kontroll. Jeg er både spent og nervøs på hva hs kommer til å si. Får vel skryt av at han er flink å gå osv, men vekta bekymrer meg. Han hadde gått med 500g sånn ca fra 1 år til 15 mnd og han kjennes lettere ut nå. (Fra ca 14,450 til 14,050kg). Han er en stor plugg da uansett og nå er det bare muskler på han og lite fett.

For en dag dagen i dag skal bli. Jordmor, vekstestimering, eldste jenta innlagt på barneavdelingen + akupunktur. Huff har bare lyst å legge meg igjen.

For en dag dagen i dag skal bli. Jordmor, vekstestimering, eldste jenta innlagt på barneavdelingen + akupunktur. Huff har bare lyst å legge meg igjen.

Oj, det hørtes travelt ut. Håper dere er to om den dagen der... lykke til, og god bedring til lille!! [emoji1303]

Oj, det hørtes travelt ut. Håper dere er to om den dagen der... lykke til, og god bedring til lille!! [emoji1303]
Det er vi heldigvis. Nå om dagen trenger vi være to i de fleste situasjoner, ellers er det nok mannen som drar største del av lasset. Han fortjener virkelig dagens blomst for jeg hadde nok kapitulert uten han...

Back
Topp