Skravletråd

Får ikke sove. Feber og varme er ikke en god kombo! Spesielt når vifta røk i tillegg... Er det mulig liksom?

Får ikke sove. Feber og varme er ikke en god kombo! Spesielt når vifta røk i tillegg... Er det mulig liksom?
Huff. Får ikke sove jeg heller.

Har du prøvd med en kald dusj? :)

Om det er noen som er på jakt etter gravidbadedrakt, så fikk jeg en i posten i går fra H&M som satt satt kjempe fint. Stripete selvfølgelig (som alt gravidtøy), men fint snitt og veldig behagelig å ha på.

Her ligger jeg inne på sykehus med varmeisolerende solskjermer foran vinduet.
Får bare nyte sola gjennom alle snapchatene folk gnir inn i trynet mitt :(

Men blir jo ikke overopphetet i det minste.

Jeg la inn et spørsmål om igangsettelse ved svangerskapsdiabetes på nettmøte med jordmor i går. Hun mente jeg burde snakke med de på sykehuset _neste gang_ jeg var der på kontroll. Fikk meg til å innse at dersom fastlegen min hadde henvist meg til kontroll da det var klart at jeg hadde svangerskapsdiabetes, så ville svarfristen til sykehuset vært ute for en stund siden, og jeg ville visst litt om hva slags kontroller jeg får. Foreløpig vet jeg ingenting.

Jeg synes det bare høres deilig ut. Jeg vurderer å bli ekstra lenge på jobb fordi de har kjøling her....

Det er alt for varmt uansett :p Du er nok ute igjen til å nyte de litt mer behagelige temperaturene som kommer over helga :)

Lønningskontoret på jobb krevde at jeg flyttet ferien min, og gjorde en endring på søknaden til NAV. Siste vedlegget for endring ble lastet opp i går. I dag var søknaden innvilget. Snek jeg i køen på grunn av endringen? Dette var ikke som forventet av 12 ukers behandlingstid.

Æsj, har fått påminnelse om ny celleprøve. Trodde ikke det var før til neste år.. Hadde tenkt å snike meg unna gu på 6 ukers-kontrollen. :bag:

Jeg synes det bare høres deilig ut. Jeg vurderer å bli ekstra lenge på jobb fordi de har kjøling her....

Høres ut som sist gang jeg besøkte jobben. Var kaldere inne på kiwien enn utenfor.

Lønningskontoret på jobb krevde at jeg flyttet ferien min, og gjorde en endring på søknaden til NAV. Siste vedlegget for endring ble lastet opp i går. I dag var søknaden innvilget. Snek jeg i køen på grunn av endringen? Dette var ikke som forventet av 12 ukers behandlingstid.
Jøss! Godt at de kan være raskere enn fristen også noen ganger. :)

Jøss! Godt at de kan være raskere enn fristen også noen ganger. :)
Det er jo nesten litt dumt at de sløser bort effektiviteten på meg. Jeg sitter jo ikke å venter på pengene. Får utbetalt det jeg skal fra jobb helt uavhengig av nav. Det er de som søker engangsstønad eller som får betaling fra nav direkte som burde fått rask behandling:) Klager ikke på rask behandling altså, men jeg burde vært sist i køen:)

Nydelig vær ute og mannen vil jeg skal handle lørdagsgodt. Så hva gjør jeg. Inviterer ei venninne og jenta hennes på isdate på bakeriet :) da blir det stor softis på meg med jordbær strø som jeg sikkert må dele med storebror om 1 1/2 time [emoji7]

Det er jo nesten litt dumt at de sløser bort effektiviteten på meg. Jeg sitter jo ikke å venter på pengene. Får utbetalt det jeg skal fra jobb helt uavhengig av nav. Det er de som søker engangsstønad eller som får betaling fra nav direkte som burde fått rask behandling:) Klager ikke på rask behandling altså, men jeg burde vært sist i køen:)
Det er jo egentlig helt sant. :) Jeg får også fra arbeidsgiver, så det er de som kanskje må sitte og vente på penger siden jeg var litt sent ute. :hilarious:

Back
Topp