Får ikke sove. Feber og varme er ikke en god kombo! Spesielt når vifta røk i tillegg... Er det mulig liksom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff. Får ikke sove jeg heller.Får ikke sove. Feber og varme er ikke en god kombo! Spesielt når vifta røk i tillegg... Er det mulig liksom?
Kanskje det er derfor alle augustbarna har så dårlig tid..
Kanskje det er derfor alle augustbarna har så dårlig tid..
Jeg synes det bare høres deilig ut. Jeg vurderer å bli ekstra lenge på jobb fordi de har kjøling her....Her ligger jeg inne på sykehus med varmeisolerende solskjermer foran vinduet.
Får bare nyte sola gjennom alle snapchatene folk gnir inn i trynet mitt
Men blir jo ikke overopphetet i det minste.
Det er alt for varmt uansettHer ligger jeg inne på sykehus med varmeisolerende solskjermer foran vinduet.
Får bare nyte sola gjennom alle snapchatene folk gnir inn i trynet mitt
Men blir jo ikke overopphetet i det minste.

Jeg synes det bare høres deilig ut. Jeg vurderer å bli ekstra lenge på jobb fordi de har kjøling her....
Jøss! Godt at de kan være raskere enn fristen også noen ganger.Lønningskontoret på jobb krevde at jeg flyttet ferien min, og gjorde en endring på søknaden til NAV. Siste vedlegget for endring ble lastet opp i går. I dag var søknaden innvilget. Snek jeg i køen på grunn av endringen? Dette var ikke som forventet av 12 ukers behandlingstid.
Gratulerer med premie denne måneden, Ørkenrev[emoji173]️
Det er jo nesten litt dumt at de sløser bort effektiviteten på meg. Jeg sitter jo ikke å venter på pengene. Får utbetalt det jeg skal fra jobb helt uavhengig av nav. Det er de som søker engangsstønad eller som får betaling fra nav direkte som burde fått rask behandlingJøss! Godt at de kan være raskere enn fristen også noen ganger.![]()
Det er jo egentlig helt sant.Det er jo nesten litt dumt at de sløser bort effektiviteten på meg. Jeg sitter jo ikke å venter på pengene. Får utbetalt det jeg skal fra jobb helt uavhengig av nav. Det er de som søker engangsstønad eller som får betaling fra nav direkte som burde fått rask behandlingKlager ikke på rask behandling altså, men jeg burde vært sist i køen
![]()