Skravletråd

Er den god?
Jeg har lett etter den, men finner den ikke. Finner kun den med kakao.

Finner den kun på Coop og bunnpris selv. Jeg syns den er god. Minner om en lett versjon av tine iskaffe mocca [emoji7]

Det er så godt Når guttungen tar en lang dupp. Får slappe av og lade opp i sofaen og se litt TV mens han ligger på lading.

Burde egentlig tømt oppvaskmaskinen og rydda, men strikking og sofa virker mer nødvendig.

Foreldrepenger: Når arbeidsgiver/lønn skal sende inne inntektsopplysninger, og jeg krysser av for at noen andre skal sende det inn for meg, så kommer det opp en boks jeg må fylle inn i, skriver dere da bare "arbeidsgiver" eller noe annet?

Det er så godt Når guttungen tar en lang dupp. Får slappe av og lade opp i sofaen og se litt TV mens han ligger på lading.

Burde egentlig tømt oppvaskmaskinen og rydda, men strikking og sofa virker mer nødvendig.
Helt riktig å prioritere å lade selv også.

Trenger det innimellom :) og fra i morgen kveld har jeg barnefri i 2 dager så da skal 2 ting prioriteres
1. Søvn. Sove leeeenge på morningen.
2. Kvalitetstid med mannen uten barn.

Begge har vært underprioritert lenge nå.

Dette kvalifiserer vel til jubeltråden også [emoji12][emoji1303]

Sett å kjenner på at lillegutt flytter på beina sine helt opp under brystan :happy: for en deilig og rar følelse ♡

"Hei, vi har en blomst som skal leveres til deg i dag, er du hjemme?"

Atte hva? :wideyed:

Update: det var en flott togrenet orkidé (jeg elsker orkideer!) Og et kort.
"Gratulerer med ny bolig! Hilsen Storebrand Bank" :D

Banken, you made my day!

Last edited:
Noen som vet hvordan classic understell til stokke trailz er? :)
Skulle helst hatt terrain, men barnashus har kun fått inn igjen classic.
Er egentlig ikke spesielt fan av punkteringsfrie hjul..

Last edited:
Da har jeg endelig barnefri [emoji126][emoji126][emoji126]
Og er på firmafest med jobben til mannen. Gravid smerter og bordbenker uten rygg er ikke å anbefale.

Hvordan vet man forskjellen på "hormonelle følelser" og vanlige følelser? Jeg føler meg irritert og i ulage mye nå, men vet ikke om det er den sjarmerende personligheten min som skinner gjennom eller om jeg bare er gravid. :p

Back
Topp