Er den god?
Jeg har lett etter den, men finner den ikke. Finner kun den med kakao.
Finner den kun på Coop og bunnpris selv. Jeg syns den er god. Minner om en lett versjon av tine iskaffe mocca [emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er den god?
Jeg har lett etter den, men finner den ikke. Finner kun den med kakao.
Helt riktig å prioritere å lade selv også.Det er så godt Når guttungen tar en lang dupp. Får slappe av og lade opp i sofaen og se litt TV mens han ligger på lading.
Burde egentlig tømt oppvaskmaskinen og rydda, men strikking og sofa virker mer nødvendig.
Helt riktig å prioritere å lade selv også.
Trenger det innimellomog fra i morgen kveld har jeg barnefri i 2 dager så da skal 2 ting prioriteres
1. Søvn. Sove leeeenge på morningen.
2. Kvalitetstid med mannen uten barn.
Begge har vært underprioritert lenge nå.

Foreldrepenger: Når arbeidsgiver/lønn skal sende inne inntektsopplysninger, og jeg krysser av for at noen andre skal sende det inn for meg, så kommer det opp en boks jeg må fylle inn i, skriver dere da bare "arbeidsgiver" eller noe annet?
Dette kvalifiserer vel til jubeltråden også [emoji12][emoji1303]
2016 er vi for lengst forbi! Neste blir diverse grupper fra 2014 som ligger mellom 1500 og 6500 over oss. Og så blir det nov15 som har 115 000 om ikke alt for lenge.Hvordan ligger vi an i skravlinga? Skulle ikke vi ta igjen 2016 gruppene?
Forventer en premie fra babyverden nå altså [emoji23][emoji23]2016 er vi for lengst forbi! Neste blir diverse grupper fra 2014 som ligger mellom 1500 og 6500 over oss. Og så blir det nov15 som har 115 000 om ikke alt for lenge.![]()
Burde nesten det, vi drar opp snittet "litt".Forventer en premie fra babyverden nå altså [emoji23][emoji23]

Burde nesten det, vi drar opp snittet "litt".![]()
Hehe, ja! Det går jo kjappere å spørre om ting her enn å Google selv!Blir sånn med aktive skravlehøner. [emoji23][emoji85]