Skravletråd

Kjente forresten en babyfot øverst i magen nå [emoji7] første gang jeg har kunne gjenkjenne noe annet enn en babyrumpe [emoji4]

I dag skal jeg ha den store bakedagen hjemme. Skal ha kake til to ulike bursdager og en klasseavslutning i løpet av uka. Må lage slike som kan fryses og rydde plass i fryseren først:-) Håper ryggen takler utfordringen. Får rigge meg til med stol.

Klokken er 13.18, å det kjennes ut som den er 16-17 [emoji85] jepp, var oppe 3 timer tidligere en normalt i dag [emoji42]

Brennende føtter... Dynket et håndkle i iskaldt vann, puttet det i en plastpose og sitter i lenestolen med føttene oppi. :D

Jeg sov på madrass på terrassen i ettermiddag. Jeg er så trøtt og lat om dagen, torsdag var jeg også helt zombie. På vei inn i drømmeland for resten av graviditeten tror jeg.

Jeg har forresten tenkt til å vinne i Lotto i dag, så jeg kan kjøpe bil og slække på det økonomiske fremover.

Jeg har forresten tenkt til å vinne i Lotto i dag, så jeg kan kjøpe bil og slække på det økonomiske fremover.

Håper du vant da. Det gjorde ikke jeg denne gangen[emoji12]

Blir helt oppgitt over hvor mange som prøver å selge barnevogn på Finn uten å nevne navn og/eller modell! ""Barnevogn til salgs", det holder vel det ja?" :hilarious: Eller er det bare oss forumpratere som bryr oss om egenskapene til vogna?

Trur jeg må lære meg å lage timba kake til desember. Guttungen er helt fascinert av hunden i vennebyen [emoji85]

La meg gjette: han hadde 15 bodyer og 15 bukser og sleit ut 11 bodyer, men ingen bukser. Og med «sleit ut» mener fikk flekker som ikke lot seg fjerne i vask.
Neida... har hevet ut noe av det storebror hadde, og kjøpt en haug bukser og kun 2 body... [emoji14] jaja, unnskyldning for å sy nye bodyer :)

Fytti, er helt desperat etter å sove! Men siden det er såpass sent så må jeg nesten vente til kvelden. 2-3 timer, klarer jeg det... Ugh.

Fytti, er helt desperat etter å sove! Men siden det er såpass sent så må jeg nesten vente til kvelden. 2-3 timer, klarer jeg det... Ugh.
Du kan legge deg 21 og sove rundt. Det er min plan:-)

God natt HildeFraNordSør:-)

Back
Topp