Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har forresten tenkt til å vinne i Lotto i dag, så jeg kan kjøpe bil og slække på det økonomiske fremover.
Eller er det bare oss forumpratere som bryr oss om egenskapene til vogna?80??! [emoji23]Han trengte vel 15 bukser siden jeg tydeligvis har 80 bodyer i str 50/56 [emoji85]
La meg gjette: han hadde 15 bodyer og 15 bukser og sleit ut 11 bodyer, men ingen bukser. Og med «sleit ut» mener fikk flekker som ikke lot seg fjerne i vask.
Neida... har hevet ut noe av det storebror hadde, og kjøpt en haug bukser og kun 2 body... [emoji14] jaja, unnskyldning for å sy nye bodyerLa meg gjette: han hadde 15 bodyer og 15 bukser og sleit ut 11 bodyer, men ingen bukser. Og med «sleit ut» mener fikk flekker som ikke lot seg fjerne i vask.
80??! [emoji23]
Fytti, er helt desperat etter å sove! Men siden det er såpass sent så må jeg nesten vente til kvelden. 2-3 timer, klarer jeg det... Ugh.
Du kan legge deg 21 og sove rundt. Det er min planFytti, er helt desperat etter å sove! Men siden det er såpass sent så må jeg nesten vente til kvelden. 2-3 timer, klarer jeg det... Ugh.