Skravletråd

Men ikke til neste uke. Innimellom skriving skal jeg rekke:

Mandag - veterinær hunden
Onsdag - tannlege
Torsdag - glukose
Fredag - legen og begravelse

Og ingen svømming :arghh:
:-(

Satt å så say yes to the dress og fikk se kjolene til Randy. Får lyst å gifte meg igjen. Var en A line kjole som hadde vært perfekt selv om den er mer glitter og glam enn den jeg brukte i 2014 [emoji7]

I natt drømte jeg at jeg gikk for sent fra jobb til legekontoret, og at legekontoret hadde byttet plass da jeg kom fram, men det var ikke skiltet til nytt sted, bare opplyst om at det var i samme bygg. Leita og leita og leita. Trodde ikke jeg var nervøs for timen, men kan jo nesten virke sånn:D (PS: kom fram 7 min før timen og legekontoret var der det skulle være. Det var flyttet en periode pga oppussing, men det var godt skiltet den gangen:-) )

Fake sitat....

Må nesten bare fortelle deg om hvor tett oppfølging jeg får. Hadde legetime i dag. 14 uker siden sist. Labben var stengt pga sykdom. Jeg fikk veie meg ved selvbetjening og skrive inn i skjema selv og sette igjen urinprøven. Hb måles neste gang:) Var borte fra jobb mindre enn en time, og det inkluderer ventetiden.

Fake sitat....

Må nesten bare fortelle deg om hvor tett oppfølging jeg får. Hadde legetime i dag. 14 uker siden sist. Labben var stengt pga sykdom. Jeg fikk veie meg ved selvbetjening og skrive inn i skjema selv og sette igjen urinprøven. Hb måles neste gang:) Var borte fra jobb mindre enn en time, og det inkluderer ventetiden.

What! Det er ikke spesielt holdbart, spør du meg! Er det ingen jordmor som kan følge deg opp litt bedre? Det er jo herfra og ut det er viktig å følge med. Bare fordi det har gått superfint tidligere, betyr ikke det at alt kommer til å gå knirkefritt nå. Nå ble jeg litt lei meg på dine vegne...

What! Det er ikke spesielt holdbart, spør du meg! Er det ingen jordmor som kan følge deg opp litt bedre? Det er jo herfra og ut det er viktig å følge med. Bare fordi det har gått superfint tidligere, betyr ikke det at alt kommer til å gå knirkefritt nå. Nå ble jeg litt lei meg på dine vegne...
Tar glukosebelastningstesten neste uke og tar et Hb-mål da :) Hadde 12,5 sist. Tar med en ny urinprøve også.

Håper virkelig du får litt tettere oppfølging i ukene fremover...
Det er vel hver fjerde uke som er standarden. Men da skal det jo helst tas Hb og urinprøve hver gang.

Håper virkelig du får litt tettere oppfølging i ukene fremover...
Jeg fikk forresten beskjed om å ha lav terskel for å bestille ekstra time om noe bekymret meg.

Jeg fikk forresten beskjed om å ha lav terskel for å bestille ekstra time om noe bekymret meg.

Bra! Da synes jeg du skal gjøre det når du føler for det. Bare å forsikre seg om at alt ser bra ut, er også en god grunn til ny time...

Jeg klarer nesten ikke å skjønne at denne ubåtsaken faktisk har skjedd! Godt han blir tatt hånd om for godt.

Jeg klarer nesten ikke å skjønne at denne ubåtsaken faktisk har skjedd! Godt han blir tatt hånd om for godt.

Helt forskrekkelig... «Dødsfallet var en ulykke. Jeg bare følte for å dele henne opp i biter etterpå...» [emoji33][emoji33][emoji33][emoji33] Håper han voktes lenge og vel, så Danmark kan fortsette å være et trygt ferieland.

Helt forskrekkelig... «Dødsfallet var en ulykke. Jeg bare følte for å dele henne opp i biter etterpå...» [emoji33][emoji33][emoji33][emoji33] Håper han voktes lenge og vel, så Danmark kan fortsette å være et trygt ferieland.

Kom over dette i dag, sånn apropos ubåtsaken.
Image1524678761.988626.jpg

Lo litt av den kommentaren, for livstid og «sperret inne for alltid» er vel ikke det samme? [emoji85][emoji85][emoji85]

Back
Topp