Skravletråd

Så nå har Kate og William fått sitt tredje barn, og kun få timer etter fødselen står Kate og vinker til verdenspressen med den lille på armen og ser bare helt smashing ut...For et press det må være! Ikke bare skal du føde en tronarving, hele verden vet at du er i fødsel OG du skal se ut som en superstjerne på den røde løperen etterpå. Imponerende!

Jeg var ikke presentabel for noe som helst før etter flere måneder etter forrige fødsel, ser ikke for meg at jeg blir det denne gangen heller, haha!:laughing002

Imponert over at hun ser så fresh og fin ut. Hvor er det bleike, oppblåste vannhodet av et kvisetryne, utstyrt med baggy joggebukser, bleier og tøfler man vanligvis forbinder med nybakt mamma?

Godt det finnes unntak fra regelen. Tror ikke jeg en gang kunne stå på beina på det tidspunktet etter fødselen. Hun burde vært på Haukeland. Kanskje de innfører egen sminkeavdeling i den nye planen sin??

Imponert over at hun ser så fresh og fin ut. Hvor er det bleike, oppblåste vannhodet av et kvisetryne, utstyrt med baggy joggebukser, bleier og tøfler man vanligvis forbinder med nybakt mamma?

Godt det finnes unntak fra regelen. Tror ikke jeg en gang kunne stå på beina på det tidspunktet etter fødselen. Hun burde vært på Haukeland. Kanskje de innfører egen sminkeavdeling i den nye planen sin??

Bleier og nettingtruser har hun nok også, under den flotte kjolen :)

Men ja, enig, Haukeland kan godt ha et glamteam klart til alle som skal reise hjem! ;)

Klokka er 6:15 og guttungen sover enda [emoji33] må nytes.

Skal på første kontroll av cervix idag, 24+4 :) Har ikke mistanke om noe unormalt enda, men blir spennende å se hvor lang livmorhalsen er :)

Ene katten var veldig masete til morran. Han skulle vise fram nattens fangst: En meitemark:bored:

Skal på første kontroll av cervix idag, 24+4 :) Har ikke mistanke om noe unormalt enda, men blir spennende å se hvor lang livmorhalsen er :)
Lykke til!

Lykke til. :)

(Er det noe alle gjør? Hvordan foregår det? -Påroper meg "bedre å spørre her enn å google"-regelen!)

Lykke til. :)

(Er det noe alle gjør? Hvordan foregår det? -Påroper meg "bedre å spørre her enn å google"-regelen!)

Innvendig ultralyd. Gjøres hvis man har hatt uforklarlig senabort, prematur fødsel tidligere, premature rier, av og til hvis man er konisert, og sikkert på andre indikasjoner også. Ikke en rutinemessig kontroll.

Innvendig ultralyd. Gjøres hvis man har hatt uforklarlig senabort, prematur fødsel tidligere, premature rier, av og til hvis man er konisert, og sikkert på andre indikasjoner også. Ikke en rutinemessig kontroll.
Takk. :) Ble konisert for mange mange år siden, men har gitt beskjed om dét og de har ikke sagt noe om ekstra kontroller, så da tar jeg det med ro så lenge.

Back
Topp