Skravletråd

Bommet visst på flere ting i dag - plutselig sto takstmann på døra! Vi var sikre på at det var onsdag han skulle komme. :hilarious:
Jaja, da kan vi krysse av det. :)

Fått time til glukosebelastning neste torsdag :hungover::dead:

Lov å håpe resten av dagen går slik. Lillegutt var enkel å legge til dubb og nå er han rolig og fornøyd mens han spiser lunsj. (Sempergrøtpose, brødskive med leverpostei og agurk. Og til dessert banan).

Kjekt med matvrak [emoji23]
Og en tiggende hund som sitter tålmodig ved stolen og håper på at noe ramler ned til han.

Åh, fødsel på gang på den fødestuen jeg hadde sist! :love7
Hørte hjertelyden til babyen ut i gangen. :)
Og helt fersk baby i gangen her. :)

Tenk at om noen måneder er det oss i forumet [emoji173]️ gleder meg til å møte lillebror [emoji173]️

Og tenk at det er mange i forumet her som får 2 og ei som får 3. Så mye kjærlighet å gi og etterhvert å få :)

Blæh nå tok jeg siste dorullen fra 40 pakka. Nå må jeg bære den nye store på badet. Hakke lyst, men mannen har ikke gjort det heller:p

Blæh nå tok jeg siste dorullen fra 40 pakka. Nå må jeg bære den nye store på badet. Hakke lyst, men mannen har ikke gjort det heller:p
Da henter du én rull og så gjør han det i ettermiddag! Du må ta vare på bekkenet ditt, ellers blir jo sykemeldingen bortkastet. :confused:

Alt for lenge til termin..

Nå kommer det snart en ny verdensborger her på sykehuset! Mon tro om jeg rekker de første skrikene før jeg drar. :)
Kjenner igjen lydene fra fødestuen. :p

Da henter du én rull og så gjør han det i ettermiddag! Du må ta vare på bekkenet ditt, ellers blir jo sykemeldingen bortkastet. :confused:

Skal vel klare å få pakka på do. Er ikke så tungt. Og guttungen er tyngre.

Back
Topp