Bommet visst på flere ting i dag - plutselig sto takstmann på døra! Vi var sikre på at det var onsdag han skulle komme.
Jaja, da kan vi krysse av det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bommet visst på flere ting i dag - plutselig sto takstmann på døra! Vi var sikre på at det var onsdag han skulle komme.
Ja, det spørs, det!Ammetåke si
Fått time til glukosebelastning neste torsdag
Åh, fødsel på gang på den fødestuen jeg hadde sist!
Hørte hjertelyden til babyen ut i gangen.
Og helt fersk baby i gangen her.
Ja, nå ble jeg jammen litt babysyk her! Den lille sinna skapningenTenk at om noen måneder er det oss i forumet [emoji173]️ gleder meg til å møte lillebror [emoji173]️
Da henter du én rull og så gjør han det i ettermiddag! Du må ta vare på bekkenet ditt, ellers blir jo sykemeldingen bortkastet.Blæh nå tok jeg siste dorullen fra 40 pakka. Nå må jeg bære den nye store på badet. Hakke lyst, men mannen har ikke gjort det heller
Nå kommer det snart en ny verdensborger her på sykehuset! Mon tro om jeg rekker de første skrikene før jeg drar.
Kjenner igjen lydene fra fødestuen.
Er hun som er på det rommet jeg hadde. Er nok like før nå.Enda flere aktivt sykehus.
Da henter du én rull og så gjør han det i ettermiddag! Du må ta vare på bekkenet ditt, ellers blir jo sykemeldingen bortkastet.
Nå kommer det snart en ny verdensborger her på sykehuset! Mon tro om jeg rekker de første skrikene før jeg drar.
Kjenner igjen lydene fra fødestuen.
Mer jamring her. Kongsbergfolk er litt mindre høylytte enn bergensereDet brøles fra naborommet her nå, så blir vel en ny bergenser i dag også [emoji41]