Her er det jeg som er bortskjemt, mannen tar 90% av legginga
Her også...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det jeg som er bortskjemt, mannen tar 90% av legginga
Vi har stortsett byttet på legging annenhver dag, men nå i svangerskapet er det pappaen som legger. Sikkert minst 6 av 7 kvelder. Han tar også guttungen på morgenen når vi skal på jobb og barnehage. Å stå opp i helgene bytter vi på 50/50.
Så ganske bortskjemt jeg også.
Trur kanskje jeg får mannen til å ta legging i dag å. Lov å håpe.
Men kjenner kroppen er sliten etter helgen og burde egentlig ut å gå, men frister mer med en Snickers is i sofaen.
Snickers is - skrevet ned på spiselisten! [emoji1303][emoji173]️
Jeg kjøpte en forundringspakke med brukt babytøy fra finn forrige helg. Har ikke orket se igjennom hva den inneholder engang. Klør ikke det minste i fingrene. Kanskje jeg må invitere VictoriaH på besøk for en sorteringsrunde
Nå fikk jeg lyst på snickers is. Kjøpte annen is i går siden mannen ikke tåler nøtter og lillegutt ikke tåler laktose så godt, men jeg vil ha snickers is
Alt for å slippe å kaste mat. Har nå 6 grillpølser i biter i stekepanna. Skal spises med sennep og ketchup.
Gravid kveldsmat [emoji23][emoji85]
Jeg fryste ned suppen fra torsdag eller fredag og tinte nå til kvelds! Supert å slippe sløsing av mat
Veldig greit. Men skal ikke skryte at de pølsene var så gode. Men de var mat.
Haha, høres ut som lunsjen min
Den metta. Men det var alt.
Nei nå skal jeg finne senga. Bare sjekke topplista først for å se om jeg har ramlet nedover siden jeg ikke var spesielt aktiv nå i helgen.
Utrolig nok på topp ennå
Hehe ja merkelige greier [emoji12]
Hadde ikke ramlet ned og er ca 60 innlegg bak personen over. Får vel bare fortsette å svare på alt da.
Jeg er også på samme plass, enda jeg har forsøkt å holde meg rolig i dag... [emoji12]