Skravletråd

Nå er babyen like stor som en lundefugl. :joyful: Og så har han visst fått hårfarge. :)

Screenshot_20180422-144801_Ovia Pregnancy.jpg

Vi har stortsett byttet på legging annenhver dag, men nå i svangerskapet er det pappaen som legger. Sikkert minst 6 av 7 kvelder. Han tar også guttungen på morgenen når vi skal på jobb og barnehage. Å stå opp i helgene bytter vi på 50/50.

Så ganske bortskjemt jeg også.

Vi har stortsett byttet på legging annenhver dag, men nå i svangerskapet er det pappaen som legger. Sikkert minst 6 av 7 kvelder. Han tar også guttungen på morgenen når vi skal på jobb og barnehage. Å stå opp i helgene bytter vi på 50/50.

Så ganske bortskjemt jeg også.

Samme som her! :)

Trur kanskje jeg får mannen til å ta legging i dag å. Lov å håpe.

Men kjenner kroppen er sliten etter helgen og burde egentlig ut å gå, men frister mer med en Snickers is i sofaen.

Trur kanskje jeg får mannen til å ta legging i dag å. Lov å håpe.

Men kjenner kroppen er sliten etter helgen og burde egentlig ut å gå, men frister mer med en Snickers is i sofaen.

Snickers is - skrevet ned på spiselisten! [emoji1303][emoji173]️

Nå fikk jeg lyst på snickers is. Kjøpte annen is i går siden mannen ikke tåler nøtter og lillegutt ikke tåler laktose så godt, men jeg vil ha snickers is:rolleyes:

Jeg kjøpte en forundringspakke med brukt babytøy fra finn forrige helg. Har ikke orket se igjennom hva den inneholder engang. Klør ikke det minste i fingrene. Kanskje jeg må invitere VictoriaH på besøk for en sorteringsrunde:)

Jeg kommer jeg :D

Innsett at jeg har minimalt med rosa i annet enn pysjer i 56 - innafor å kjøpe mer da? :angelic: Momler noe om at jeg egentlig har nok i den størrelsen..

Nå fikk jeg lyst på snickers is. Kjøpte annen is i går siden mannen ikke tåler nøtter og lillegutt ikke tåler laktose så godt, men jeg vil ha snickers is:rolleyes:

Du får kjøpe deg en senere [emoji6]

Jeg vurderer å lage meg potetgull og dip. Hadde vært godt i kveld. Men har og lyst på solo is. Søt kald saft is. Men orker ikke kjøre en mil for å betale dyredommer for en is.

Alt for å slippe å kaste mat. Har nå 6 grillpølser i biter i stekepanna. Skal spises med sennep og ketchup.
Gravid kveldsmat [emoji23][emoji85]

Alt for å slippe å kaste mat. Har nå 6 grillpølser i biter i stekepanna. Skal spises med sennep og ketchup.
Gravid kveldsmat [emoji23][emoji85]

Jeg fryste ned suppen fra torsdag eller fredag og tinte nå til kvelds! Supert å slippe sløsing av mat :D

Jeg fryste ned suppen fra torsdag eller fredag og tinte nå til kvelds! Supert å slippe sløsing av mat :D

Veldig greit. Men skal ikke skryte at de pølsene var så gode. Men de var mat.

Haha, høres ut som lunsjen min :P

Den metta. Men det var alt.
Nei nå skal jeg finne senga. Bare sjekke topplista først for å se om jeg har ramlet nedover siden jeg ikke var spesielt aktiv nå i helgen.

Den metta. Men det var alt.
Nei nå skal jeg finne senga. Bare sjekke topplista først for å se om jeg har ramlet nedover siden jeg ikke var spesielt aktiv nå i helgen.

Utrolig nok på topp ennå :P

Utrolig nok på topp ennå :P

Hehe ja merkelige greier [emoji12]
Hadde ikke ramlet ned og er ca 60 innlegg bak personen over. Får vel bare fortsette å svare på alt da.

Hehe ja merkelige greier [emoji12]
Hadde ikke ramlet ned og er ca 60 innlegg bak personen over. Får vel bare fortsette å svare på alt da.

Jeg er også på samme plass, enda jeg har forsøkt å holde meg rolig i dag... [emoji12]

Back
Topp