Skravletråd

Sitter og skal ta glukosebelastningstest nå. Har drukket de greiene. Det var jo ikke så ille :)

Sitter og ser på et ekorn som slenger seg elegant mellom trærne. Synes jeg har sett flere ekorn i 2017 og 2018 enn jeg så tilsammen de 20 årene før. Mulig det er en invasjon på gang.

Sitter og ser på et ekorn som slenger seg elegant mellom trærne. Synes jeg har sett flere ekorn i 2017 og 2018 enn jeg så tilsammen de 20 årene før. Mulig det er en invasjon på gang.

Jeg hadde en syk drøm om ekorn i natt, så om den blir reell så er delen invasjon på gang [emoji23][emoji23]

Jeg hadde en syk drøm om ekorn i natt, så om den blir reell så er delen invasjon på gang [emoji23][emoji23]
Oh shit! :joyful:

Har kun vært våken i litt over en time, men har allerede sett to i dag!

Føler jeg er den eneste med skikkelig nesting behov her inne for tiden og som ordner alt. Ingen var med meg på verken vasking av tøy eller ordning av fødebag ennå jo :p
Haha, jeg merker det begynner å snike seg inn her og! Men vi skal male barnerommet, skifte gulv i hele første etasje, male kjøkken og få inn folk til å flislegge badet vårt først, så heldigvis har jeg litt å distrahere meg med fortsatt :p Men soom det klør i fingrene etter å sortere gjennom klærne! Skal allikevel vente til jeg har bikka 30 uker, må uansett ha klart kommode osv. til å legge alt i :angelic:

Føler jeg er den eneste med skikkelig nesting behov her inne for tiden og som ordner alt. Ingen var med meg på verken vasking av tøy eller ordning av fødebag ennå jo :P
Jeg har så lyst til å gå alt ferdig i dag. Har valset noen klær men det var klær vi fikk av broren min med litt flekker på som måtte få litt sitronsåpe-behandling. [emoji23] Skulle ønske jeg kunne dulle med alt sånt nå men litt tidlig enda.

Jeg har så lyst til å gå alt ferdig i dag. Har valset noen klær men det var klær vi fikk av broren min med litt flekker på som måtte få litt sitronsåpe-behandling. [emoji23] Skulle ønske jeg kunne dulle med alt sånt nå men litt tidlig enda.

Ja.. Jeg unnskylder meg med at vi flytter midt i perioden jeg normalt ville gjort det så da får det enten bli nå fremover eller i juli. Siste er uaktuelt :P

Ja.. Jeg unnskylder meg med at vi flytter midt i perioden jeg normalt ville gjort det så da får det enten bli nå fremover eller i juli. Siste er uaktuelt :P
Ja da skjønner jeg. Regner med å ha det meste klart til sommerferien. Orker ikke holde på i august så må jo være ferdig til juli. Men har litt tid igjen.

Sier jeg helt til panikken tar meg i slutten av juni. [emoji23]

Dummeste jeg har gjort eter butikkturen (ca 21:30) var å legge meg på sofaen ilag med mannen. Vi lå og så på noe og plutselig stod det en hvit firkant som surret foran tv-en. Kikka på klokka og den var 1:27. Det var fredagskvelden får en si [emoji23]

Haha, jeg merker det begynner å snike seg inn her og! Men vi skal male barnerommet, skifte gulv i hele første etasje, male kjøkken og få inn folk til å flislegge badet vårt først, så heldigvis har jeg litt å distrahere meg med fortsatt :p Men soom det klør i fingrene etter å sortere gjennom klærne! Skal allikevel vente til jeg har bikka 30 uker, må uansett ha klart kommode osv. til å legge alt i :angelic:
Jeg kjøpte en forundringspakke med brukt babytøy fra finn forrige helg. Har ikke orket se igjennom hva den inneholder engang. Klør ikke det minste i fingrene. Kanskje jeg må invitere VictoriaH på besøk for en sorteringsrunde:-)

Tror hele bygda her vet at jeg er gravid nå. :joyful: Får jo disse enorme uanonyme pakkene fra Babybanden osv som jeg henter på Kiwi. I går måtte jeg ikke gi hentekode engang, de bare går rett og henter dem. :hilarious:

Back
Topp