Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
40-50 minutter-ish.
Det høres så langt ut med annet fylke, men det er jo fylkesgrenser på alle kanter her.
Sitter og skal ta glukosebelastningstest nå. Har drukket de greiene. Det var jo ikke så ille
Sitter og ser på et ekorn som slenger seg elegant mellom trærne. Synes jeg har sett flere ekorn i 2017 og 2018 enn jeg så tilsammen de 20 årene før. Mulig det er en invasjon på gang.
Oh shit!Jeg hadde en syk drøm om ekorn i natt, så om den blir reell så er delen invasjon på gang [emoji23][emoji23]
"War of the worlds: Attack of the squirrels"Oh shit!
Har kun vært våken i litt over en time, men har allerede sett to i dag!
Haha, jeg merker det begynner å snike seg inn her og! Men vi skal male barnerommet, skifte gulv i hele første etasje, male kjøkken og få inn folk til å flislegge badet vårt først, så heldigvis har jeg litt å distrahere meg med fortsatt Men soom det klør i fingrene etter å sortere gjennom klærne! Skal allikevel vente til jeg har bikka 30 uker, må uansett ha klart kommode osv. til å legge alt iFøler jeg er den eneste med skikkelig nesting behov her inne for tiden og som ordner alt. Ingen var med meg på verken vasking av tøy eller ordning av fødebag ennå jo
"War of the worlds: Attack of the squirrels"
Jeg har så lyst til å gå alt ferdig i dag. Har valset noen klær men det var klær vi fikk av broren min med litt flekker på som måtte få litt sitronsåpe-behandling. [emoji23] Skulle ønske jeg kunne dulle med alt sånt nå men litt tidlig enda.Føler jeg er den eneste med skikkelig nesting behov her inne for tiden og som ordner alt. Ingen var med meg på verken vasking av tøy eller ordning av fødebag ennå jo
Jeg har så lyst til å gå alt ferdig i dag. Har valset noen klær men det var klær vi fikk av broren min med litt flekker på som måtte få litt sitronsåpe-behandling. [emoji23] Skulle ønske jeg kunne dulle med alt sånt nå men litt tidlig enda.
Ja da skjønner jeg. Regner med å ha det meste klart til sommerferien. Orker ikke holde på i august så må jo være ferdig til juli. Men har litt tid igjen.Ja.. Jeg unnskylder meg med at vi flytter midt i perioden jeg normalt ville gjort det så da får det enten bli nå fremover eller i juli. Siste er uaktuelt
Det var null stressFår håpe du er en av de som takler den finfint
Omvendt meditasjon: sitt stille med øynene lukket og prøv så godt du kan å stresse deg selv oppHihi! Det hadde tatt seg ut å stå og hoppe på venterommet!
Det for meg at det er enklere enn vanlig meditasjon.Omvendt meditasjon: sitt stille med øynene lukket og prøv så godt du kan å stresse deg selv opp
Jeg kjøpte en forundringspakke med brukt babytøy fra finn forrige helg. Har ikke orket se igjennom hva den inneholder engang. Klør ikke det minste i fingrene. Kanskje jeg må invitere VictoriaH på besøk for en sorteringsrundeHaha, jeg merker det begynner å snike seg inn her og! Men vi skal male barnerommet, skifte gulv i hele første etasje, male kjøkken og få inn folk til å flislegge badet vårt først, så heldigvis har jeg litt å distrahere meg med fortsatt Men soom det klør i fingrene etter å sortere gjennom klærne! Skal allikevel vente til jeg har bikka 30 uker, må uansett ha klart kommode osv. til å legge alt i
Er ikke så store forhold der, da.Tror hele bygda her vet at jeg er gravid nå. Får jo disse enorme uanonyme pakkene fra Babybanden osv som jeg henter på Kiwi. I går måtte jeg ikke gi hentekode engang, de bare går rett og henter dem.