Ørkenrev
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Februarhjertene 2025
Tihi... du jobber med mine gamle kolleger [emoji41]
På OT? [emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tihi... du jobber med mine gamle kolleger [emoji41]
På OT? [emoji85]
[emoji1303]
Lykke til!
Lykke til!
Lykke til.
(Er det noe alle gjør? Hvordan foregår det? -Påroper meg "bedre å spørre her enn å google"-regelen!)
Takk alle det gikk veldig fint, ingen åpning fra innsiden og livmorhalsen er 3,7cm - alt i skjønneste orden pr idag
Ser du har fått svar på hvorfor dette gjøres og hvordan. I mitt tilfelle ble jeg innlagt i forrige svangerskap 33+4 med premature rier, åpning fra innsiden og 1,9 cm livmorhals som minsket til 1,3 på noen dager bare. Fikk stoppet riene og holdt gutten inne til 35+6. Så det er risiko for at det skjer igjen, om ikke tidligere denne gangen, så derfor følger de med ny sjekk om 4 uker
Jeg har vært her i seks år da [emoji85][emoji85]
Da har jeg bare vært innom på besøk mens du har jobbet der. Du har sikkert sett navnet mitt innimellom uansett da. Travel avdeling...
Spennende at jeg kanskje vet hvem du er [emoji85]
Travel ja, men ikke i dag heldigvis [emoji85][emoji56]
Jeg er ikke så hemmelig... hvis vi får til noe bergenstreff blir jeg jo ikke særlig anonym uansett [emoji41].
Det er sant
Ikke at jeg har så kontroll på tidligere leger uansett
Vi er ikke sååååå himla mange damer i den bransjen. Og mange av de som har sluttet på avdelingen, har gått over til andre spesialiteter, så de teller ikke... [emoji56]
Eldste lurte på hvor lenge det er til lille kommer ut, og om det gjør vondt.
Svarte som sant var, at ja, det er vondt.
"Å, da skal du kjenne skikkelig smerte - IGJEN! Glad jeg er gutt, jeg."
Jah, takkskarruha.
Eldste lurte på hvor lenge det er til lille kommer ut, og om det gjør vondt.
Svarte som sant var, at ja, det er vondt.
"Å, da skal du kjenne skikkelig smerte - IGJEN! Glad jeg er gutt, jeg."
Jah, takkskarruha.
Halvparten av 10 på topp skravlehøner i april er fra august 2018....