Du vet du er på babyforum... når du får vite at gamlelæreren til eldste venter tvillinger, og mor til bestekompisen hans venter baby i juli, og du lurer på om de er her på bv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har noen fallskjermhopp bak meg, men tror ikke jeg ville vurdert seriøst å senge ungen mitt utfor i barnevogn med fallskjerm Da hadde jeg faktisk heller tatt sjansen på at jeg klarte holde ham fast med en arm og trukket snora med den andre. Selv om jeg ville blitt ustabil i lufta da. Kun om flyet holdt på å styrteHehehe... den perfekte vogn for ekstremsport-foreldre [emoji23]
Jeg har noen fallskjermhopp bak meg, men tror ikke jeg ville vurdert seriøst å senge ungen mitt utfor i barnevogn med fallskjerm Da hadde jeg faktisk heller tatt sjansen på at jeg klarte holde ham fast med en arm og trukket snora med den andre. Selv om jeg ville blitt ustabil i lufta da. Kun om flyet holdt på å styrte
Så gøy med fallskjermhopp!! Det har jeg alltid hatt lyst til å prøve...
Hvordan var det?Sitter å venter på å komme inn til muskelterapeuten, alltid litt nervepirrende med ny behandler for plagene
Hvordan var det?
Var bra, skikkelig mørbanka i dag da [emoji28]
Når du har bestilt så mye på nett i det siste at det tar deg 10 min med iherdig tenking før du kommer på hva hentemeldinga kan gjelde...
Haha, la ut en "ønsker kjøpt"-annonse på Finn og nå er jeg helt skjelven. Og håper liksom litt at ingen skal svare. Snakker om å være nevrotisk altså...
Sprinkelseng. Håper det fins mange som har en stående, men som ikke orker å lage annonse selv.Hva ønsker du å kjøpe? [emoji85]
Sprinkelseng. Håper det fins mange som har en stående, men som ikke orker å lage annonse selv.
Oi, ja... Opprett søk, kanskje du finner den til en pris som er innafor.Jeg har så lyst på sebra sin! Men dyrt[emoji85]
Jeg har så lyst på sebra sin! Men dyrt[emoji85]
Babyshop har til 5596kr... (pluss madrass)
Må ta mål å se om den faktisk passer da [emoji85]
De er jo ikke billige brukt heller..
Er nettopp det! Da kjøper jeg heller nytt [emoji85]