Skravletråd

Du vet du er på babyforum... når du får vite at gamlelæreren til eldste venter tvillinger, og mor til bestekompisen hans venter baby i juli, og du lurer på om de er her på bv. :hilarious:

Hehehe... den perfekte vogn for ekstremsport-foreldre [emoji23]
Jeg har noen fallskjermhopp bak meg, men tror ikke jeg ville vurdert seriøst å senge ungen mitt utfor i barnevogn med fallskjerm:dummy: Da hadde jeg faktisk heller tatt sjansen på at jeg klarte holde ham fast med en arm og trukket snora med den andre. Selv om jeg ville blitt ustabil i lufta da. Kun om flyet holdt på å styrte:hilarious:

Jeg har noen fallskjermhopp bak meg, men tror ikke jeg ville vurdert seriøst å senge ungen mitt utfor i barnevogn med fallskjerm:dummy: Da hadde jeg faktisk heller tatt sjansen på at jeg klarte holde ham fast med en arm og trukket snora med den andre. Selv om jeg ville blitt ustabil i lufta da. Kun om flyet holdt på å styrte:hilarious:

Så gøy med fallskjermhopp!! Det har jeg alltid hatt lyst til å prøve...

Når du har bestilt så mye på nett i det siste at det tar deg 10 min med iherdig tenking før du kommer på hva hentemeldinga kan gjelde... :joyful:

Jeg reserverte fifty shades freed på dvd i dag. Gjett om jeg skal kose meg når den dukker opp i posten en gang :)

Haha, la ut en "ønsker kjøpt"-annonse på Finn og nå er jeg helt skjelven. Og håper liksom litt at ingen skal svare. Snakker om å være nevrotisk altså...

Er nettopp det! Da kjøper jeg heller nytt [emoji85]

Vi arver jo originalen til Kili sengen og den, som er 50+ år gammel, kan jeg faktisk selge lett for 6-7000 kroner :P Dessverre litt annerledes mål på den ift Kili så må spesialbestille madrass og slikt fra Danmark. Kommer raskt på 2000 NOK med madrass, overmadrass og laken. Godt vi ikke må betale noe for selve sengen enn litt maling og pussing (noe svigermor gledelig skulle ordne) ;)

Back
Topp