Skravletråd

Nå følte jeg at jeg er mer innafor som ser på seng til 1500-2000. :) De enkleste billigste går jo gjerne for 150 kr brukt, så det føltes egentlig litt kjipt å skulle betale 10 ganger så mye. Men hvis man finner senger til 6000, så er jo 1500 bare en fjerdedel! :-D Alt er relativt!

Hadde vært moro å ha min gamle mørkegrønne sprinkelseng fra 70-tallet. Nydelig sak. ;)

Når du har bestilt så mye på nett i det siste at det tar deg 10 min med iherdig tenking før du kommer på hva hentemeldinga kan gjelde... :joyful:
Haha, som jeg skulle sagt det selv!! Mannen er like frustrert av meg hver gang:joyful::hilarious:

Når jeg var innom føden i forrige uke var det ei som snusa, tenkte stygge tanker for meg selv..
Men den her var morsom da:hilarious:

Mange gravide som snuser med nikotinfri snus da :)

Shit tenk at vi må kanskje må opprette fødeliste her på August snart.

Har ikke sett noen jeg, men er jo uansett ingen som står på den. Og det føles skummelt tidlig at vi begynner på den nå kanskje.

Har ikke sett noen jeg, men er jo uansett ingen som står på den. Og det føles skummelt tidlig at vi begynner på den nå kanskje.
Ja, nå har jo runden vår startet. Krølle har fått en fin gutt i natt:Heartblue

Reagerte skikkelig her på spaet på torsdagen. Tydelig gravid dame, og plutselig kommer manne/kjæresten hennes med 2 øl fra baren hvor hun drikker ene. Altså, trolig (og forhåpentligvis) var den alkoholfri, men uansett litt satt ut. Samboeren min bare: "Men men, var ikke hun gravid da..?".

Skulle tru alle har stukket av fra forumet jo. Er stille her.

Back
Topp