Skravletråd

Synes skravletråden er så langt nede [emoji85]

Får skravle litt jeg da[emoji4]

Nå sitter jeg godt planta i sofaen med håndball på TVen mens jeg enda har mulighet til det! I dag har jeg stresset og styrt rundt som bare det..

Skal holde overraskelsesbursdag for samboeren i dag, så jeg klarte å få kompisen til å lure han med på kino, så nå er datteren sendt til besteforeldrene og hele huset er vasket og ryddet og handlet inn alt til senere!

Nå håper jeg bare kompisen klarer p holde sambo borte til kl 18.00-18.30[emoji85]

Spent på reaksjonen! Han har ikke feiret bursdag med vennene siden vi ble sammen!![emoji33]

Ha en fin kveld alle![emoji4]

Nå sitter jeg godt planta i sofaen med håndball på TVen mens jeg enda har mulighet til det! I dag har jeg stresset og styrt rundt som bare det..

Skal holde overraskelsesbursdag for samboeren i dag, så jeg klarte å få kompisen til å lure han med på kino, så nå er datteren sendt til besteforeldrene og hele huset er vasket og ryddet og handlet inn alt til senere!

Nå håper jeg bare kompisen klarer p holde sambo borte til kl 18.00-18.30[emoji85]

Spent på reaksjonen! Han har ikke feiret bursdag med vennene siden vi ble sammen!![emoji33]

Så fint gjort! Tenker han blir glad for den overraskelsen :-)

Så fantastisk! Høres ut som en god plan

Der var oktobergeuppen også åpnet. Syns denne tiden har gått både seint og raskt jeg. Nå er ca. 40 % av graviditeten min unnagjort. Håper tiden frem mot sommeren går enda fortere [emoji4]
Wow allerede, føler september gruppen nettopp var i gang! Tiden frem til uke 12 sneglet seg av gårde men etter det har det gått kjempefort synes jeg[emoji44]

Der var oktobergeuppen også åpnet. Syns denne tiden har gått både seint og raskt jeg. Nå er ca. 40 % av graviditeten min unnagjort. Håper tiden frem mot sommeren går enda fortere [emoji4]

Håper det går fort fram til 18+5 og OUL pg fortsetter etter det. Føler det varierer så veldig, men enkelte dager teller jeg dagene veldig :p

Så koselig med en skravletråd, har ikke lagt merke til den før nå [emoji85]
Ser også frem til OUL.
Ikke så mange symptomer her lenger. Kvalmen forsvant i uke 13. Men magen vokser da. Raskere denne gangen med nr 2 enn med nr 1. Er det andre som opplever det?

Ser også frem til OUL.
Ikke så mange symptomer her lenger. Kvalmen forsvant i uke 13. Men magen vokser da. Raskere denne gangen med nr 2 enn med nr 1. Er det andre som opplever det?

Jeg har det på samme måte:) synes det er gøy at det ser ut som en babykul og ikke bare at jeg ser småfeit ut:)

Ser også frem til OUL.
Magen er på plass MYE tidligere denne gangen enn forrige gang [emoji4]

Jeg gleder meg så mye til magen kommer og til jeg kan kjenne liv! Mange av symptomene forsvant etter uke 13 og selv om det er deilig så vil jeg jo føle meg gravid.

Jeg sklei i trappa i går og ble fryktelig redd for den lille. Falt rett på rompa (jeg er blå som bevis) og deisa nedover fem trinn. Men heldigvis har jeg jo lest at babyen er så beskyttet der inne at det er lite sannsynlig at noe har skjedd. Uansett er det vanskelig å roe seg at det gikk greit når jeg ikke har noen tegn til liv og progresjon.

Jeg gleder meg så mye til magen kommer og til jeg kan kjenne liv! Mange av symptomene forsvant etter uke 13 og selv om det er deilig så vil jeg jo føle meg gravid.

Jeg sklei i trappa i går og ble fryktelig redd for den lille. Falt rett på rompa (jeg er blå som bevis) og deisa nedover fem trinn. Men heldigvis har jeg jo lest at babyen er så beskyttet der inne at det er lite sannsynlig at noe har skjedd. Uansett er det vanskelig å roe seg at det gikk greit når jeg ikke har noen tegn til liv og progresjon.

Jeg er 16 uker og kjenner heller ingen tegn til liv, men som du sier så er ligger de godt beskyttet der inne så er nok ingen fare. Du falt jo ikke på magen heller:) Ja, hadde generelt vært betryggende om man kjente litt liv av og til nå som både kvalme og trøtthet har forsvunnet:) satser på at det de første livstegnene kommer om ikke så alt for lenge [emoji4]

Jeg er 16 uker og kjenner heller ingen tegn til liv, men som du sier så er ligger de godt beskyttet der inne så er nok ingen fare. Du falt jo ikke på magen heller:) Ja, hadde generelt vært betryggende om man kjente litt liv av og til nå som både kvalme og trøtthet har forsvunnet:) satser på at det de første livstegnene kommer om ikke så alt for lenge [emoji4]

Ja vi får håpe på det :)

Lille_my_89 og ToBlirTre:), Så artig å høre at det er flere enn meg [emoji4]

Emergens, så skummelt å dette i trappa da [emoji54] Men tror også at den lille har det bra. De er jo godt beskyttet og tåler ganske mye [emoji173]️

Jeg også går og venter på å kjenne bevegelse nå. Forrige svangerskap merket jeg det ganske tidlig så er så spent på om jeg gjør det denne gangen også [emoji4]

Hvordan er formen deres da jenter? Er det noen som har hatt OUL enda?
Formen er milevis bedre enn i desember, men fortsatt langt fra optimalt. Men jeg nyter hvert øyeblikk jeg føler meg i god form, og syns de periodene varer lengre og lengre heldigvis, er 14+4 i dag [emoji4] Hva med deg?

Jeg er i mye bedre form. Mer energi og lite kvalm. Er 15+0 i dag. Men jeg kjenner at jeg må begrense meg litt for å ikke krasje helt. I dag har jeg vært på farta helt til nå og da er det nok bare en meget rolig dag i morgen som funker.

Takk for betryggende ord angående trappefallet mitt forresten. Jeg er gul og blå, men ellers virker jo alt greit.

Flere som sliter å sove om nettene? Det er ikke hver natt, men av og til ligger jeg bare lys våken og vrir meg [emoji4] Føler meg trøtt og [emoji19]

Back
Topp