IdaChristinel
Glad i forumet
Så spennende, skal se dagene flyr unna når vi kommer over helgen og julestyret setter i gang for fult[emoji1]
Krysser fingrene for det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende, skal se dagene flyr unna når vi kommer over helgen og julestyret setter i gang for fult[emoji1]
Synes skravletråden er så langt nede [emoji85]
Får skravle litt jeg da[emoji4]
Nå sitter jeg godt planta i sofaen med håndball på TVen mens jeg enda har mulighet til det! I dag har jeg stresset og styrt rundt som bare det..
Skal holde overraskelsesbursdag for samboeren i dag, så jeg klarte å få kompisen til å lure han med på kino, så nå er datteren sendt til besteforeldrene og hele huset er vasket og ryddet og handlet inn alt til senere!
Nå håper jeg bare kompisen klarer p holde sambo borte til kl 18.00-18.30[emoji85]
Spent på reaksjonen! Han har ikke feiret bursdag med vennene siden vi ble sammen!![emoji33]
Ha en fin kveld alle![emoji4]
Synes skravletråden er så langt nede [emoji85]
Får skravle litt jeg da[emoji4]
Nå sitter jeg godt planta i sofaen med håndball på TVen mens jeg enda har mulighet til det! I dag har jeg stresset og styrt rundt som bare det..
Skal holde overraskelsesbursdag for samboeren i dag, så jeg klarte å få kompisen til å lure han med på kino, så nå er datteren sendt til besteforeldrene og hele huset er vasket og ryddet og handlet inn alt til senere!
Nå håper jeg bare kompisen klarer p holde sambo borte til kl 18.00-18.30[emoji85]
Spent på reaksjonen! Han har ikke feiret bursdag med vennene siden vi ble sammen!![emoji33]
Ha en fin kveld alle![emoji4]
Wow allerede, føler september gruppen nettopp var i gang! Tiden frem til uke 12 sneglet seg av gårde men etter det har det gått kjempefort synes jeg[emoji44]Der var oktobergeuppen også åpnet. Syns denne tiden har gått både seint og raskt jeg. Nå er ca. 40 % av graviditeten min unnagjort. Håper tiden frem mot sommeren går enda fortere [emoji4]
Der var oktobergeuppen også åpnet. Syns denne tiden har gått både seint og raskt jeg. Nå er ca. 40 % av graviditeten min unnagjort. Håper tiden frem mot sommeren går enda fortere [emoji4]
Så koselig med en skravletråd, har ikke lagt merke til den før nå [emoji85]
Ser også frem til OUL.
Ikke så mange symptomer her lenger. Kvalmen forsvant i uke 13. Men magen vokser da. Raskere denne gangen med nr 2 enn med nr 1. Er det andre som opplever det?
Magen er på plass MYE tidligere denne gangen enn forrige gang [emoji4]Så koselig med en skravletråd, har ikke lagt merke til den før nå [emoji85]
Ser også frem til OUL.
Ikke så mange symptomer her lenger. Kvalmen forsvant i uke 13. Men magen vokser da. Raskere denne gangen med nr 2 enn med nr 1. Er det andre som opplever det?
Jeg gleder meg så mye til magen kommer og til jeg kan kjenne liv! Mange av symptomene forsvant etter uke 13 og selv om det er deilig så vil jeg jo føle meg gravid.
Jeg sklei i trappa i går og ble fryktelig redd for den lille. Falt rett på rompa (jeg er blå som bevis) og deisa nedover fem trinn. Men heldigvis har jeg jo lest at babyen er så beskyttet der inne at det er lite sannsynlig at noe har skjedd. Uansett er det vanskelig å roe seg at det gikk greit når jeg ikke har noen tegn til liv og progresjon.
Jeg er 16 uker og kjenner heller ingen tegn til liv, men som du sier så er ligger de godt beskyttet der inne så er nok ingen fare. Du falt jo ikke på magen heller Ja, hadde generelt vært betryggende om man kjente litt liv av og til nå som både kvalme og trøtthet har forsvunnet satser på at det de første livstegnene kommer om ikke så alt for lenge [emoji4]
Formen er milevis bedre enn i desember, men fortsatt langt fra optimalt. Men jeg nyter hvert øyeblikk jeg føler meg i god form, og syns de periodene varer lengre og lengre heldigvis, er 14+4 i dag [emoji4] Hva med deg?Hvordan er formen deres da jenter? Er det noen som har hatt OUL enda?
Hvordan er formen deres da jenter? Er det noen som har hatt OUL enda?