Skravletråd

Jeg føler ogsp dagebe mot OUL går treigt. Har 10 dager igjen å vente selv [emoji85]

Når jeg var på sykehuset sist 10+5 mente de jeg ikke trengte noe mer oppfølgning eller UL da det snart var OUL :hilarious: 2mnd er ikke snart i min verden haha, så nå synes jeg at jeg har venta lenge nok:p

Når jeg var på sykehuset sist 10+5 mente de jeg ikke trengte noe mer oppfølgning eller UL da det snart var OUL :hilarious: 2mnd er ikke snart i min verden haha, så nå synes jeg at jeg har venta lenge nok:p

Er evig glad for at jeg får jordmor og sykehus en gang i mnd [emoji85] og at jeg bare kn melde meg på legekontoret om jeg får angst å MÅ høre hjertelyd og vite at alt er ok

Jeg også får kontroll (går hos fastlegen) hver 4. uke (m/UL). og det er veldig betryggende [emoji173]️ Skjønner at jeg er veldig heldig for er ikke mange fastleger som gjør UL.

Jeg har fått dilla på gulost (aldri vært spesielt glad i det tidligere). Brød eller knekkebrød, kanskje spesielt knekkebrød med masse smør og gulost er bare heeelt fantastisk! :angelic:

Jeg har fått dilla på biola. Spesielt den med blåbærsmak. Kunne sikkert drukket en pakke om dagen [emoji38]

Noen som har noen spennende planer for dagen? Her blir det rydding og husrengjøring, utrolig kjedelig i finværet:(

Noen som har noen spennende planer for dagen? Her blir det rydding og husrengjøring, utrolig kjedelig i finværet:(

Planen er å bli ferdig med babyteppet i allefall :p Kanskje begynne på et nytt strikkeprosjekt etter det hvis jeg orker;) Burde vel ut en tur i finværet, men har en tendens til å bli sittende inne:hilarious:

Planen er å bli ferdig med babyteppet i allefall :p Kanskje begynne på et nytt strikkeprosjekt etter det hvis jeg orker;) Burde vel ut en tur i finværet, men har en tendens til å bli sittende inne:hilarious:

Jeg hadde også tenkt å strikke babyteppe, men vet at jeg får av både mamma og svigermor, så venter litt[emoji4] jeg har lyst å strikke heldress til vinteren eller hentesett[emoji4] men klarer ikke bestemme meg, vet ikke hva jeg skal velge av de.

Vurderer dette settet:
92e5f4acc0de4e2a9f183d1716ff7a85.jpg

Last edited:
Eg har strikka teppe og veit eg får eit av svigermor! Men det kjem vel kanskje godt med! Snart ferdig med ein romper, så skal eg strikke jakke neste! Så får vi sjå kva som blir etter det :happy:

Eg har strikka teppe og veit eg får eit av svigermor! Men det kjem vel kanskje godt med! Snart ferdig med ein romper, så skal eg strikke jakke neste! Så får vi sjå kva som blir etter det :happy:

Ja, veldig greit med flere babytepper:) Hvilken romper har du strikket?

Eg bestilte på nettsida deira! Paelas.no eller noko sånt!

Rydding og husrengjøring her også. Ikke noe spennende.
Så flinke dere er til å strikke [emoji7]
Jeg klarte å strikke ett babyteppe i løpet av forrige svangerskap. Har som mål å klare ett dette svangerskapet også [emoji28]

Verken mamma eller svigermor strikker så føler jeg må stå på litt selv på den fronten:hilarious: Synes det er stas kunne lage noe selv :)

Back
Topp