Babystar
Glad i forumet
Jeg har 3 dager til OUL og klarer nesten ikke vente, går så treigt samtidig er jeg 18+2 så tida har jo gått fort alikevel
Jeg føler ogsp dagebe mot OUL går treigt. Har 10 dager igjen å vente selv [emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har 3 dager til OUL og klarer nesten ikke vente, går så treigt samtidig er jeg 18+2 så tida har jo gått fort alikevel
Jeg føler ogsp dagebe mot OUL går treigt. Har 10 dager igjen å vente selv [emoji85]
Når jeg var på sykehuset sist 10+5 mente de jeg ikke trengte noe mer oppfølgning eller UL da det snart var OUL 2mnd er ikke snart i min verden haha, så nå synes jeg at jeg har venta lenge nok
Noen som har noen spennende planer for dagen? Her blir det rydding og husrengjøring, utrolig kjedelig i finværet
Planen er å bli ferdig med babyteppet i allefall Kanskje begynne på et nytt strikkeprosjekt etter det hvis jeg orker Burde vel ut en tur i finværet, men har en tendens til å bli sittende inne
Eg har strikka teppe og veit eg får eit av svigermor! Men det kjem vel kanskje godt med! Snart ferdig med ein romper, så skal eg strikke jakke neste! Så får vi sjå kva som blir etter det
Kjappstrikka drakt frå paelas!
Eg bestilte enkeltoppskrift, men trur dei har bok ogFinnes det stikke bok der, eller bestiller man de enkelte oppskriftene?
Eg bestilte enkeltoppskrift, men trur dei har bok og
Heilt einig! kjem nok til å kjøpe fleire oppskrifter! Spørst om en ikkje berre må investere i boka med ein gongxsmile8Veldig mye fint der og[emoji85] får hvis aldri nok jeg [emoji12]