Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til med OUL på fredag! [emoji256][emoji4]
Hvordan gikk det hos jordmor igår? [emoji4]
Jeg har også OUL på mandag Veldig, veldig spent!!Jeg har OUL på mandag [emoji4]
Spennende! [emoji122] Håper alt er bra med den lille [emoji256][emoji173]️[emoji120]
Det skjønner jeg veldig godt. Men du skal se at det kommer til å gå helt fint! [emoji4][emoji256][emoji173]️Takker [emoji4] føler dager og timer går kjempetreigt nå [emoji53] å kjenner jeg gruer meg og er livredd for at alt ikke er bra [emoji27][emoji27][emoji27]
Så bra, det var godt å høre [emoji4][emoji173]️Det gikk fint og alt var som det skulle Fikk høre masser av liv i magen selv om jeg ikke kjenner så mye.
Å så gøy! [emoji2] Masse lykke til til deg også! [emoji256][emoji173]️Jeg har også OUL på mandag Veldig, veldig spent!!
Takk det sammeÅ så gøy! [emoji2] Masse lykke til til deg også! [emoji256][emoji173]️
Tusen takk! [emoji8]Takk det samme
Stod opp tidlig i dag for å se OL pus lå å koste seg på mangen, plutselig kom det et godt spark fra den lille og pusen skvatt til. Nå tør den ikke nærme seg magen og ligger langt nede på låret[emoji85]
Jeg var på OUL igår og det gikk veldig fint. Alt står fortsatt bra til med den lille og venter fortsatt en gutt [emoji7][emoji170]
Hvordan går det med dere andre? Håpefull93, vi hadde vel UL samme dag? Gikk det bra med deg?
Så godt å høre at det gikk bra, har ventet litt på en oppdatering siden jeg visste vi hadde samme dag Gratulerer med gutt i magenJeg var på OUL igår og det gikk veldig fint. Alt står fortsatt bra til med den lille og venter fortsatt en gutt [emoji7][emoji170]
Hvordan går det med dere andre? Håpefull93, vi hadde vel UL samme dag? Gikk det bra med deg?
Så godt å høre at det gikk bra, har ventet litt på en oppdatering siden jeg visste vi hadde samme dag [emoji14] Gratulerer med gutt i magen
Det gikk veldig fint med meg også. Alt var bra og baby utvikler seg som den skal, vi får ei jente
Jeg er det. Eller var. Har vært hos kiropraktor og fysioterapeut for behandling, det funker gull. De masserer blant annet triggerpunkter så låsningene slipper, og så har jeg fått opptreningsøvelser som skal styrke de "nye" musklene som nå må ta over siden bekkenet løsner. Alt er nesten borte etter 4 behandlinger [emoji106]Her har plutselig bekkenet låst seg [emoji58] Skjedde når jeg skulle løfte 4 åringen. Klarer å gå men kun bittesmå steg. Gjør heldigvis ikke vondt når jeg ligger da så får vilt godt om nettene.
Er det noen andre her som er plaget med det?
Jeg er det. Eller var. Har vært hos kiropraktor og fysioterapeut for behandling, det funker gull. De masserer blant annet triggerpunkter så låsningene slipper, og så har jeg fått opptreningsøvelser som skal styrke de "nye" musklene som nå må ta over siden bekkenet løsner. Alt er nesten borte etter 4 behandlinger [emoji106]