Skravletråd

Jeg var på OUL igår og det gikk veldig fint. Alt står fortsatt bra til med den lille og venter fortsatt en gutt [emoji7][emoji170]

Hvordan går det med dere andre? Håpefull93, vi hadde vel UL samme dag? Gikk det bra med deg?

Jeg var på OUL igår og det gikk veldig fint. Alt står fortsatt bra til med den lille og venter fortsatt en gutt [emoji7][emoji170]

Hvordan går det med dere andre? Håpefull93, vi hadde vel UL samme dag? Gikk det bra med deg?

Så godt å høre [emoji1360][emoji4] jeg fikk beskjed hos dia legen at jeg skal få ny ultralyd i uke 24 og i uke 31/32 iallefall, også vil jeg jo ha en 3D ultralyd også så jeg galgleder meg bare til å få sett prinsessa igjen [emoji7]

Så godt å høre at det gikk bra, har ventet litt på en oppdatering siden jeg visste vi hadde samme dag :p Gratulerer med gutt i magen :happy:
Det gikk veldig fint med meg også. Alt var bra og baby utvikler seg som den skal, vi får ei jente :angelic:

Så godt å høre at det gikk bra, har ventet litt på en oppdatering siden jeg visste vi hadde samme dag [emoji14] Gratulerer med gutt i magen :happy:
Det gikk veldig fint med meg også. Alt var bra og baby utvikler seg som den skal, vi får ei jente :angelic:

Godt å høre at det gikk bra! [emoji7] Gratulerer så mye med jente [emoji173]️

Her har plutselig bekkenet låst seg [emoji58] Skjedde når jeg skulle løfte 4 åringen. Klarer å gå men kun bittesmå steg. Gjør heldigvis ikke vondt når jeg ligger da så får vilt godt om nettene.
Er det noen andre her som er plaget med det?

I dag har jeg fått sett vesle jenta mi på ultralyd igjen :Heartred Og dette var visst siste gang vi fikk se hele i bildet. Neste ultralyd-kontroll er om 3 uker, og da har ho visst vokst så mye at det blir vanskelig for de som ikke kan det, å se noe særlig i bildet :p Men alt var bra, hadde fine bevegelser, gjennomstrømningen i navlestrengen var bra og ho var på gjennomsnittet i vekst. Veide i underkant av 400 g. Jeg er 20+3 i dag :happy:

Her har plutselig bekkenet låst seg [emoji58] Skjedde når jeg skulle løfte 4 åringen. Klarer å gå men kun bittesmå steg. Gjør heldigvis ikke vondt når jeg ligger da så får vilt godt om nettene.
Er det noen andre her som er plaget med det?
Jeg er det. Eller var. Har vært hos kiropraktor og fysioterapeut for behandling, det funker gull. De masserer blant annet triggerpunkter så låsningene slipper, og så har jeg fått opptreningsøvelser som skal styrke de "nye" musklene som nå må ta over siden bekkenet løsner. Alt er nesten borte etter 4 behandlinger [emoji106]

Jeg er det. Eller var. Har vært hos kiropraktor og fysioterapeut for behandling, det funker gull. De masserer blant annet triggerpunkter så låsningene slipper, og så har jeg fått opptreningsøvelser som skal styrke de "nye" musklene som nå må ta over siden bekkenet løsner. Alt er nesten borte etter 4 behandlinger [emoji106]

Så bra å høre at du har blitt bedre.
Da bør jeg kanskje få bestilt meg en time til kiropraktor [emoji4][emoji106]

Da har jeg flyttet inn hit, var i August gruppa en periode, men nå ser det ut som de ble enig om termin (føler jeg er en av de få som ikke hadde kontroll på siste mens, derfor ble det nok mye gjetting og synsing - dog hadde jeg jo kontroll på unnfangelsesdato xD)
Men nååå er jeg altså en del av Juligjengen :)

Back
Topp