Skravletråd

Heilt einig! :smiley-bounce012kjem nok til å kjøpe fleire oppskrifter! Spørst om en ikkje berre må investere i boka med ein gongxsmile8

Tror eg går for enkeltoppskrifter der, har strikka selebuksen til paelas fant jeg ut, den er utrolig søt:) men nå har jeg kjærlighet på pinner boken og tre av klompelompebøkene så får strikke litt fra de tenker jeg først [emoji85]

Verken mamma eller svigermor strikker så føler jeg må stå på litt selv på den fronten:hilarious: Synes det er stas kunne lage noe selv :)

Er jo veldig gøy og strikke selv da, og du får det akkurat slik du vil ha det [emoji4]

Mye jobb og reising i jobb:) gleder meg til helg allerede

OUL til torsdag[emoji7] Gleder meg veldig til å få se lille igjen og forhåpentligvis få positive beskjeder[emoji2]

Hva bringer uken din?[emoji4]

Krysser fingre for deg [emoji4][emoji4] jeg har også oul denne uka, bare på fredag. Kjenner kropp og sjel virkelig trenger bekreftelse på at alt er som det skal inni magen nå [emoji27][emoji27]
Utenom det er det bare kjedelig husarbeid , samt muligens følge min mor på kreftbehabdlingen sin.

Vært hos jordmor i dag og fylt ut svangerskapspenger skjema, håper sjefen er enig. Har ikke rukket å snakke med dem da jeg har vært opptatt med sykt barn...

Fikk høre hjertelyden for første gang i dag :) godt å få litt mer håndfaste bevis på at det er en liten inni der siden vekten fortsatt går nedover...

Jordmortime i morgen som jeg gleder meg til da jeg får høre den lille igjen i allefall. Håper urinprøven viser at jeg ikke drikker for lite fremdeles, synes jo selv jeg er flink:p Bursdag på lørdag så det håper jeg blir koslig, lettere glede seg nå som alle veit at jeg er gravid :)

Rolig uke for min del, blir nok en del husarbeid. Tenker mye på hvordan jeg vil ha barnerommet om dagen [emoji7] 3 uker til oul idag, tiden går såååå sakte...

Krysser fingre for deg [emoji4][emoji4] jeg har også oul denne uka, bare på fredag. Kjenner kropp og sjel virkelig trenger bekreftelse på at alt er som det skal inni magen nå [emoji27][emoji27]
Utenom det er det bare kjedelig husarbeid , samt muligens følge min mor på kreftbehabdlingen sin.

Takk og i lige måde![emoji4] Ja, skal bli godt med en bekreftelse merker jeg! Kjenner ikke noe særlig til den lille så trenger sen bekreftelsen nå snart[emoji1]

Så snilt å bli med henne på behandling[emoji173]️

Lykke til med OUL på fredag! [emoji256][emoji4]

Vært hos jordmor i dag og fylt ut svangerskapspenger skjema, håper sjefen er enig. Har ikke rukket å snakke med dem da jeg har vært opptatt med sykt barn...

Fikk høre hjertelyden for første gang i dag :) godt å få litt mer håndfaste bevis på at det er en liten inni der siden vekten fortsatt går nedover...

Herlig å få høre hjertelyden [emoji7]

Jordmortime i morgen som jeg gleder meg til da jeg får høre den lille igjen i allefall. Håper urinprøven viser at jeg ikke drikker for lite fremdeles, synes jo selv jeg er flink:p Bursdag på lørdag så det håper jeg blir koslig, lettere glede seg nå som alle veit at jeg er gravid :)
Hvordan gikk det hos jordmor igår? [emoji4]

Back
Topp